Ja det skjønner jegDa skal jeg prøve på nytt i natt. Vanskelig å sove når jeg vet at ho ligger våken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det skjønner jegDa skal jeg prøve på nytt i natt. Vanskelig å sove når jeg vet at ho ligger våken
Men da burde du jo sove hvis du skal ut og kjøre bil!! :-oBlir heldigvis kun ei for andre kunne vist ikke allikevel!
Men men to gravide på tur ser nok bra ut![]()
Nja, ikke like morsomt nå som før dessverreBursdag er gøy![]()
Har du ikke sugekopp på badet?Fødselen kan godt starte NÅ!
Endelig jaJuli er her.
Jeg skal føde. Hurra. Trodde aldri du skulle komme kjære juli, men så er du her![]()
Oi, lykke til når den tid kommerFødselen kan godt starte NÅ!
He he nei det er vel santNja, ikke like morsomt nå som før dessverre![]()
Håper den starter snartFødselen kan godt starte NÅ!
Lykke tilØnsk meg lykke til!
Imorgen skal jeg til charlottenberg med to arabiske damer, veldig koselige begge to og de har aldri møtt hverandre før, men vet begge nok vil ha en del og antar det kommer til å være mange der så forbereder meg på en lang og slitsom dag! Reiser derfor også tidlig så vi er der når ting begynner å åpne for orker ikke store folkemengder og stress![]()
God morgenGod morgenjuli mnd er her.
Om 20 dager blir frøkna 1 år. Holy tenk så fort tiden går![]()
God morgenGod morgrn
8 t til helg!!
Utålmodig? Kjenner følelsen.Fødselen kan godt starte NÅ!
Vil også sove mer, men det vil ikke sjefen. Og nest-sjefen ville ikke stå opp.. Håper de kommer tidlig for å måleÅh. Jeg vil sove mer :-( Men må vente fordi Hafslund kommer og skal måle strømmen og se at alt er i orden. Og de kan komme mellom 8 og 11. Jeg håper de kommer 8, siden jeg allikevel er våken![]()
Tja dette "sovne selv" greiene har jeg virkelig ikke forventet av babyer jeg da. Så jeg (eller mannen, egentlig) hadde båret når amming ikke funka.Hvor standhaftig skal jeg være? Ungen har småpludra i senga i ett kvarter. Ammes i søvn ville ho ikke. Skal jeg ta ho opp og bære? 6,5 mnd og burde vel snart lære å sovne av seg selv.
Hurra for juli og fødselJuli er her.
Jeg skal føde. Hurra. Trodde aldri du skulle komme kjære juli, men så er du her![]()
Håper hun sovnet fint igjen?Hvor standhaftig skal jeg være? Ungen har småpludra i senga i ett kvarter. Ammes i søvn ville ho ikke. Skal jeg ta ho opp og bære? 6,5 mnd og burde vel snart lære å sovne av seg selv.