Skravletråd Juli 2015

Jeg skal være hjemme med sykt barn, så skal vaske opp og kanskje skifte på senga... oj for noen store planer haha :P

Hva med deg da?

Haha. Tenkte jeg skulle vaske litt, så får vi se hva det blir til:p
Skal til kusina mi i morgen kveld eller lørdag for å se på babystasj da:D

Haha. Tenkte jeg skulle vaske litt, så får vi se hva det blir til:p
Skal til kusina mi i morgen kveld eller lørdag for å se på babystasj da:D

Du kan da ikke bruke energi på å vaske om du skal ut av huset! Husk at vi som ikke farter så mye blir fort slitne av å reise på besøk haha :P
Men blir gøy å se på babystasj da :)

Du kan da ikke bruke energi på å vaske om du skal ut av huset! Husk at vi som ikke farter så mye blir fort slitne av å reise på besøk haha :P
Men blir gøy å se på babystasj da :)

Ja, blir sliten av ingenting jo:o
I går var jeg ute og handla, og var helt ødelagt da jeg kom hjem:p hehe

Babystasj er gøy. Hun har masse greier siden yngste hennes blir 2 i mai, er det mye hun ikke har bruk for lenger ;)

Ja, blir sliten av ingenting jo:o
I går var jeg ute og handla, og var helt ødelagt da jeg kom hjem:p hehe

Babystasj er gøy. Hun har masse greier siden yngste hennes blir 2 i mai, er det mye hun ikke har bruk for lenger ;)

Da må du ta det rolig og lade batteriene i morgen, vaske kan du gjøre en annen dag ;) Ja merker det jeg og, derfor oppvasken måtte utsettes til i morgen siden jeg var ødelagt etter å rydde og handle hehe :P

Da må du ta det rolig og lade batteriene i morgen, vaske kan du gjøre en annen dag ;) Ja merker det jeg og, derfor oppvasken måtte utsettes til i morgen siden jeg var ødelagt etter å rydde og handle hehe :P

Skal få vasket noen klær ihvertfall:)
Er altfor flink til å utsette ting om dagen :o hehe

Skal få vasket noen klær ihvertfall:)
Er altfor flink til å utsette ting om dagen :o hehe

Haha kjenner til det der, jeg er nemlig mester i å utsette ting :P og når jeg ikke har noe å finne på så er det mye lettere å utsette det og for jeg skal jo ikke noe en annen dag allikevel så :P

Haha kjenner til det der, jeg er nemlig mester i å utsette ting :P og når jeg ikke har noe å finne på så er det mye lettere å utsette det og for jeg skal jo ikke noe en annen dag allikevel så :P

Skulle jo liksom gjøre det i dag, mem det ble til at jeg sydde babynest istedet:p hihi

Nei jeg er ganske sikker på at det stikker ikke av ;) Frøkna hadde nemlig et prosjekt her før jul for å se om rotet forsvant men det gjorde det ikke :P

Haha, men det vokser da. Det er ihvertfall min erfaring:o

Back
Topp