Skravletråd Juli 2015

Føler meg så flink nå, for nå er det ryddig her (bortsett fra oppvasken jeg skal ta i morra) og jeg har fått handla. Så nå har vi kosa oss med hver vår ispinne og barnetv hehe

Føler meg så flink nå, for nå er det ryddig her (bortsett fra oppvasken jeg skal ta i morra) og jeg har fått handla. Så nå har vi kosa oss med hver vår ispinne og barnetv hehe

Så flink du er:) velfortjent ispinne;)

Takk syntes selv jeg er litt flink mtp hvordan ting er om dagen hehe og den ispinnen var god :D De små saftisene til first price er jammen gode :D

Tror aldri jeg har smakt dem jeg:confused:
Hva slags smak har de da?

De er med jordbær og appelsin smak :)

Må nok prøves en dag :)
Akkurat nå har jeg kun 2 liter med pistasjis, men burde aha mer saftispinner i fryseren:)

Må nok prøves en dag :)
Akkurat nå har jeg kun 2 liter med pistasjis, men burde aha mer saftispinner i fryseren:)

Pistasjis er så godt :D veldig praktisk med noen saftispinner i frysern og frøkna som ikke skal ha melk syntes det er greit med en liten is hu kan ta og :)

Pistasjis er så godt :D veldig praktisk med noen saftispinner i frysern og frøkna som ikke skal ha melk syntes det er greit med en liten is hu kan ta og :)

Pistasj er favoritten til både meg og mannen;) hihi
Veldig kjekt med noen pinner da ja :)

Ja vist det er den typen med sjokoladebiter så, men jeg har hvert borti noen som er uten sjokolade og da er det godt med litt sjokoladebiter :)

Best med litt biter ja:) nå har den funnet veien ut av fryseren :D hehe

Spis litt for meg og :D jeg får nesten la saftisene jeg kjøpe til frøkna siden hu er syk bli liggende i fryseren og ikke la de komme ned i magen min :P

Kanskje greit å ikke spise opp alle;)
Holder her nå og.. spist to store porsjoner

Back
Topp