Skravletråd Juli 2015

God morgen alle! Er det noe liv dere i dag? :D

God morgen:)
Jada er da liv, ligg på sofaen og venter på fødeavdelingen:D

Hm...kanskje jeg skal skru på tv for en gangs skyld:) her har jeg nettopp satt på en klesvask. Det var på tide...hehe

Noen planer for dagen og helga da?

Hm...kanskje jeg skal skru på tv for en gangs skyld:) her har jeg nettopp satt på en klesvask. Det var på tide...hehe

Noen planer for dagen og helga da?
Det skal jeg gjøre og, påtide her og :D
Får tanteungen min på overnattingsbesøk, så det ble stas for dattera mi vettu. Så vi skal i akebakken og grille pølser og div i morgen.
Ellers skal jeg rydde litt, i hvertfall klesskapet til lillemor, hun har vokst ut av mye klær. Og i går mistet hun en tann og hadde hørt at om man la den under puta la tannfeen igjen en pakke:joyful:;)
Så må vel få kjøpt en liten ting❤️
Du da???

Kom hjem fr trening nå. Ble 8km på mølla - med pause hver 2. Km for å gå på do :p og en kjapp styrkeøkt.
Nå skal jeg pakke bagen for å dra til Oslo, møte en venninne som kommer fra Bodø, og på lørdag skal jeg ha 2 møter i Bærum :) skal også på babyshop med mamma og pappa, så der kan det fort bli at man rasker med seg noe :p

Det skal jeg gjøre og, påtide her og :D
Får tanteungen min på overnattingsbesøk, så det ble stas for dattera mi vettu. Så vi skal i akebakken og grille pølser og div i morgen.
Ellers skal jeg rydde litt, i hvertfall klesskapet til lillemor, hun har vokst ut av mye klær. Og i går mistet hun en tann og hadde hørt at om man la den under puta la tannfeen igjen en pakke:joyful:;)
Så må vel få kjøpt en liten ting❤️
Du da???

Høres koselig ut med aking:) hvor gamle er de?

Selvfølgelig må tannfeen dukke opp♡ hehe
Jeg la den alltid i et glass vann på kjøkkenet jeg:D

Vurderer om jeg skal ta en tur til kusina mi i ettermiddag, men vet ikke om jeg orker. Fornuften soer at jeg bør vaske og rydde litt, og da blir jeg helt skutt på ettermiddagen:o

I kveld blir det kyllingtaco med mannen:)

Vurderer om jeg skal ta en tur til kusina mi i ettermiddag, men vet ikke om jeg orker. Fornuften soer at jeg bør vaske og rydde litt, og da blir jeg helt skutt på ettermiddagen:eek:

Min er 6 år og tanteungen 10❤️
Vi skal også ha taco i dag:) fredagsmat her det❤️
Hun ble litt bekymret over at tannfeen ikke hadde vært her i natt:p kom første natta sist gang;)

Min er 6 år og tanteungen 10❤️
Vi skal også ha taco i dag:) fredagsmat her det❤️
Hun ble litt bekymret over at tannfeen ikke hadde vært her i natt:p kom første natta sist gang;)

Det blir nok stas for hun på 6 ja♡

Vi pleier ikke ha taco så ofte, men det blir faktisk 2. gang nå i januar..hehe
Bortsett fra at nå blir det kylling da:)

Tannfeen har vel hatt mye å gjøre da;) hihi

Kom hjem fr trening nå. Ble 8km på mølla - med pause hver 2. Km for å gå på do :p og en kjapp styrkeøkt.
Nå skal jeg pakke bagen for å dra til Oslo, møte en venninne som kommer fra Bodø, og på lørdag skal jeg ha 2 møter i Bærum :) skal også på babyshop med mamma og pappa, så der kan det fort bli at man rasker med seg noe :p

Så flink du er! Jeg skal på trening etter jobb i dag ;) blir styrketråkk på spinning for min del.

Kjøpte bilbelte til meg på babyshop i går. Det var ikke langt ifra at jeg mista meg selv i butikken, de har så mye fint :) blir taco hos noen venner på Jessheim i kveld, herlig start på helgen!
Planlagt hva du skal shoppe i Oslo?

Sporty morgen:) her har jeg kun trimmet fingrene:p haha

Høres ut som du får en travel og spennende helg da:) kos deg på babyshop;)

Nei vi kan ikke det, tenk om babystasj skulle bli kjedelig bare for at rydding skulle blitt gøy :O

Nei, da får jeg heller bare bite tenna sammen for å rydde litt :p hehe

God morgen :)
Det er vel ikke så mye liv i meg, men har nå stått opp. Nesten ikke sovi i natt og merker at frøkna har smitta meg.. hvordan går det hos deg i dag?

Våkna 0430, og lå og døste frem til 0745 :p
Har skravla;) hehe
Formen er fin, så planen er å rydde babyrommet siden jeg skal se på babystasj hos kusina mi i helga

God bedring til deg

Fredag! Det er en god dag, fordi det betyr snart helg :) Har fått løpt meg en tur, men merker at jeg har en tung følelse i magen når jeg løper nå, så er ikke samme tempo som før kan man trygt si ;) Og så ble det en styrkeøkt før jobben krevde sitt. Ellers i dag blir det middag hos mine foreldre, og så lek, barnetv, nattalegging og så stup i sofaen :)

Vet ikke om jeg tør å gå på Babyshop nå. Kanskje jeg hadde kommet ut med halve butikken ;)

Så flink du har hvert i dag da! Kos deg masse i Oslo og så får du oppdatere oss med hva du har shoppet da ;)

Vurderer om jeg skal ta en tur til kusina mi i ettermiddag, men vet ikke om jeg orker. Fornuften soer at jeg bør vaske og rydde litt, og da blir jeg helt skutt på ettermiddagen:o

Jeg har jo sagt at vasking og besøk ikke fungerer på samme dagen :P du må velge en ting per dag kjære deg ;)

Hva er kyllingtaco?

Back
Topp