Det kan hende jeg kan få ned ja, jeg skal prøve vertfall. Men kan man bruke cultura istedet eller er ikke det det samme? Takk for tips forresten![]()
Det vet jeg faktisk ikke, har ikke prøvd, men det er jo syrnet det også så høres likt ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan hende jeg kan få ned ja, jeg skal prøve vertfall. Men kan man bruke cultura istedet eller er ikke det det samme? Takk for tips forresten![]()
Det vet jeg faktisk ikke, har ikke prøvd, men det er jo syrnet det også så høres likt uthåper det fungerer for deg også!
![]()
Satser på at det gjør samme nytten for jeg liker ikke melk så syntes cultura er lettere å få ned hehe
<
Prøv med linfrø i glasset. Ev. youghurt med linfrø. Det virket for meg![]()
Oul idag - vi får en jenteDa blir storebror på snart 2 år glad
![]()
Oul idag - vi får en jenteDa blir storebror på snart 2 år glad
![]()
GratulererOul idag - vi får en jenteDa blir storebror på snart 2 år glad
![]()
God dag damer![]()
Her er jeg hjemme med sykt barn, så dagen går vel med til litt husarbeid og så trengs det en handling da det er litt dårlig med mat i heimen nåså tenkte jeg skulle være en skikkelig husmor så jeg kan gå helgen i møte med god samvittighet hehe
Hva skjer hos dere i dag da?
Her våknet jeg med hodepine, så håper den gir seg snartellers skal jeg også prøve å vaske litt. God bedring til den lille
![]()
Akkurat vært til jordmor og levert urinprøve, sviende/brennende smerte i magen i 3 dager. Var ikke uvi. Bare se det Ann ett par dager og ta det med ro. Så er hjemme fra jobb i dsg. Bare ta det med ro og sløve.God dag damer
Her er jeg hjemme med sykt barn, så dagen går vel med til litt husarbeid og så trengs det en handling da det er litt dårlig med mat i heimen nåså tenkte jeg skulle være en skikkelig husmor så jeg kan gå helgen i møte med god samvittighet hehe
Hva skjer hos dere i dag da?
vondt i rygg/ bekken så kan jo være en sammenhengAkkurat vært til jordmor og levert urinprøve, sviende/brennende smerte i magen i 3 dager. Var ikke uvi. Bare se det Ann ett par dager og ta det med ro. Så er hjemme fra jobb i dsg. Bare ta det med ro og sløve.
Huff å bekymret man skal være i dette svangerskapetvondt i rygg/ bekken så kan jo være en sammenheng
Nop, tru jeg bare må slappe av og ha trua på at dette skal gå bra, kroppen gjør seg jo klar og babyen vokser jo og må ha plass. Hørte joUff da det hørtes ikke bra ut! Får håpe det gir seg og at det hjelper med å ta det med rodet er ikke noe særlig å bekymre seg heller...
Akkurat vært til jordmor og levert urinprøve, sviende/brennende smerte i magen i 3 dager. Var ikke uvi. Bare se det Ann ett par dager og ta det med ro. Så er hjemme fra jobb i dsg. Bare ta det med ro og sløve.
Huff å bekymret man skal være i dette svangerskapetvondt i rygg/ bekken så kan jo være en sammenheng
Nop, tru jeg bare må slappe av og ha trua på at dette skal gå bra, kroppen gjør seg jo klar og babyen vokser jo og må ha plass. Hørte joHos jordmor i stad så må jo være liv
![]()
Det er sant. Var ikke sånn med 1 mann. Nå er jeg skikkelig hønemorJa om du klarer å slappe av og tenke på det så er det jo veldig brafor ofte bekymrer vi jo oss mer enn hva vi egentlig behøver og det er jo virkelig ikke bra. Det er en deilig følelse å få høre hjertelyden ♡
Off, håper du raskt blir bedre!
Jeg ba om å få jobbe hjemmefra i dag, ikke mye sløving, men absolutt bedre enn å sitte i et stressende jobbmiljøjoggebukse, fjernstyrer jobb pc'en, radio i bakgrunnen og en god kopp te
[/QUOTE
Takk for det![]()
Det er sant. Var ikke sånn med 1 mann. Nå er jeg skikkelig hønemor![]()