Skravletråd Juli 2015

Det kan hende jeg kan få ned ja, jeg skal prøve vertfall. Men kan man bruke cultura istedet eller er ikke det det samme? Takk for tips forresten :)

Det vet jeg faktisk ikke, har ikke prøvd, men det er jo syrnet det også så høres likt ut :) håper det fungerer for deg også! ;)

Det vet jeg faktisk ikke, har ikke prøvd, men det er jo syrnet det også så høres likt ut :) håper det fungerer for deg også! ;)

Satser på at det gjør samme nytten for jeg liker ikke melk så syntes cultura er lettere å få ned hehe

• Liker
Reactions: H&H
<
Satser på at det gjør samme nytten for jeg liker ikke melk så syntes cultura er lettere å få ned hehe

Prøv med linfrø i glasset. Ev. youghurt med linfrø. Det virket for meg:)

God dag damer :)
Her er jeg hjemme med sykt barn, så dagen går vel med til litt husarbeid og så trengs det en handling da det er litt dårlig med mat i heimen nå :P så tenkte jeg skulle være en skikkelig husmor så jeg kan gå helgen i møte med god samvittighet hehe

Hva skjer hos dere i dag da?

Her er jeg hjemme med sykt barn, så dagen går vel med til litt husarbeid og så trengs det en handling da det er litt dårlig med mat i heimen nå :P så tenkte jeg skulle være en skikkelig husmor så jeg kan gå helgen i møte med god samvittighet hehe

Her våknet jeg med hodepine, så håper den gir seg snart :) ellers skal jeg også prøve å vaske litt. God bedring til den lille :)

Her er jeg hjemme med sykt barn, så dagen går vel med til litt husarbeid og så trengs det en handling da det er litt dårlig med mat i heimen nå :p så tenkte jeg skulle være en skikkelig husmor så jeg kan gå helgen i møte med god samvittighet hehe

Akkurat vært til jordmor og levert urinprøve, sviende/brennende smerte i magen i 3 dager. Var ikke uvi. Bare se det Ann ett par dager og ta det med ro. Så er hjemme fra jobb i dsg. Bare ta det med ro og sløve.
Huff å bekymret man skal være i dette svangerskapet :sour: vondt i rygg/ bekken så kan jo være en sammenheng

Akkurat vært til jordmor og levert urinprøve, sviende/brennende smerte i magen i 3 dager. Var ikke uvi. Bare se det Ann ett par dager og ta det med ro. Så er hjemme fra jobb i dsg. Bare ta det med ro og sløve.
Huff å bekymret man skal være i dette svangerskapet :sour: vondt i rygg/ bekken så kan jo være en sammenheng

Uff da det hørtes ikke bra ut! Får håpe det gir seg og at det hjelper med å ta det med ro :) det er ikke noe særlig å bekymre seg heller...

Uff da det hørtes ikke bra ut! Får håpe det gir seg og at det hjelper med å ta det med ro :) det er ikke noe særlig å bekymre seg heller...
Nop, tru jeg bare må slappe av og ha trua på at dette skal gå bra, kroppen gjør seg jo klar og babyen vokser jo og må ha plass. Hørte jo ❤️ Hos jordmor i stad så må jo være liv :D

Off, håper du raskt blir bedre! :)

Jeg ba om å få jobbe hjemmefra i dag, ikke mye sløving, men absolutt bedre enn å sitte i et stressende jobbmiljø ;) joggebukse, fjernstyrer jobb pc'en, radio i bakgrunnen og en god kopp te ;)

Nop, tru jeg bare må slappe av og ha trua på at dette skal gå bra, kroppen gjør seg jo klar og babyen vokser jo og må ha plass. Hørte jo ❤️ Hos jordmor i stad så må jo være liv :D

Ja om du klarer å slappe av og tenke på det så er det jo veldig bra :) for ofte bekymrer vi jo oss mer enn hva vi egentlig behøver og det er jo virkelig ikke bra. Det er en deilig følelse å få høre hjertelyden ♡

Jeg var ei sånn "overhysterisk" gravid dame i forrige svangerskap, haha. Hadde vel tre eller fire ul tror jeg. Så den dagen jeg faktisk fødte, 4 dager før termin, var det nesten så vi ikke dro på sykehuset fordi vi begynte å bli så flaue over at vi alltid var innom når det skjedde noe. Og når vi kom inn hadde jeg allerede 6cm åpning og fødsel var i full gang. Så noen ganger er det noe, man vet bare ikke helt når det faktisk gjelder og ikke. Jeg vil heller en ekstra tur til jordmor eller på ul for å se at alt er ok i stedet for å ignorere det i frykt for å virke overhysterisk. Det kan jo være noe det hadde vært lurt å finne ut av :)

Ja om du klarer å slappe av og tenke på det så er det jo veldig bra :) for ofte bekymrer vi jo oss mer enn hva vi egentlig behøver og det er jo virkelig ikke bra. Det er en deilig følelse å få høre hjertelyden ♡
Det er sant. Var ikke sånn med 1 mann. Nå er jeg skikkelig hønemor❤️

Off, håper du raskt blir bedre! :)

Jeg ba om å få jobbe hjemmefra i dag, ikke mye sløving, men absolutt bedre enn å sitte i et stressende jobbmiljø ;) joggebukse, fjernstyrer jobb pc'en, radio i bakgrunnen og en god kopp te ;)[/QUOTE
Takk for det:)

Back
Topp