Skravletråd Juli 2015

magen er kommet,men kan virkelig ikke skylde på baby så langt nede den ligger,men slitsomt å skulle holde den inne! så første dag på jobb i morgen på 10 dager blir interessant!

Lykke til i morgen :)
takk :) håper jeg klarer en hel dag uten noe hodepine, men om.den kommer blir det 50%jobb i to uker.... så føler mye står å faller på i morgen..

Jobber du 100%? Blir spennede å se hvordan morgen dagen går da! :)
100% ja, så er bare en tlf unna 50% i to uker... lurer på å ta det siden jeg går til fysio nå, og det vil ta noe tid å få rettet opp ting i nakke/skuldre.

Jeg er trøtt! Har nesten ikke sovet i natt pga et bekken som verker :(

Nå har lillemann fått servert frokost og jeg ligger på sofaen og prøver å la være å kaste opp. Klarer ikke levere ham i bhg selv så mannen kommer fra jobb en tur litt senere for å levere i bhg. Håper jeg får sove litt etterpå!

Er invitert til strikkekveld hos en kollega i kveld, men tror ikke jeg orker. Ender bare opp med elendig form i morgen.

Når skal kvalmen og utmattelsen gi seg tro? 13+4 i dag.

Jeg er trøtt! Har nesten ikke sovet i natt pga et bekken som verker :(

Nå har lillemann fått servert frokost og jeg ligger på sofaen og prøver å la være å kaste opp. Klarer ikke levere ham i bhg selv så mannen kommer fra jobb en tur litt senere for å levere i bhg. Håper jeg får sove litt etterpå!

Er invitert til strikkekveld hos en kollega i kveld, men tror ikke jeg orker. Ender bare opp med elendig form i morgen.

Når skal kvalmen og utmattelsen gi seg tro? 13+4 i dag.

Håper det hjelper og du får sovet litt da.
Her har ikke utmattelsen gitt seg dessverre, 15+5, men er heldigvis ikke kvalm.

Noen som har tips til hvilke butikker som har mammaklær? Bortsett fra h&m ;)
Og hvilke størrelser bør man se på i forhold til det man har hatt tidligere?

Jeg har begynt å se litt på Lindex, de har mye fint! :) jeg har kun sett i nettbutikken til nå da. Turtøy og diverse lignende for gravide har de på Stormberg. Nå har jeg ikke så mye mage ennå så jeg har ikke prøvd klærne, men ei venninne sa at Stormberg hadde str som på H&M, prismessig er det heller ikke så ille :)

Jeg har begynt å se litt på Lindex, de har mye fint! :) jeg har kun sett i nettbutikken til nå da. Turtøy og diverse lignende for gravide har de på Stormberg. Nå har jeg ikke så mye mage ennå så jeg har ikke prøvd klærne, men ei venninne sa at Stormberg hadde str som på H&M, prismessig er det heller ikke så ille :)

Får sjekke ut litt etterhvert. Er ikke så stor her enda heller, men et par av jeansa mine var litt trange. Har tross alt lagt på meg 5,5 kg...haha:p
Men fikk kjøpt et par jeans på h&m da, så da skal jeg vel klare meg litt til :)
Blir mye pysjbukse og joggebukse hjemme uansett :p

Får sjekke ut litt etterhvert. Er ikke så stor her enda heller, men et par av jeansa mine var litt trange. Har tross alt lagt på meg 5,5 kg...haha:p
Men fikk kjøpt et par jeans på h&m da, så da skal jeg vel klare meg litt til :)
Blir mye pysjbukse og joggebukse hjemme uansett :p

Jeg har kjøpt noen lengre topper og gensere til å ha over mammabuksene, syns skjæringen foran er så lav(Der hvor den går fra jeans til tøystoff). Er nok fordi magen ikke drar så mye enda ;)

Jeg har kjøpt noen lengre topper og gensere til å ha over mammabuksene, syns skjæringen foran er så lav(Der hvor den går fra jeans til tøystoff). Er nok fordi magen ikke drar så mye enda ;)

Ja, la merke til det selv, så jeg kjøpte meg en topp også som vil dekke dette. Følte ikke det kom til å se så pent ut med bare den bomullskanten :p haha

• Liker
Reactions: H&H
Snille mannen min tok seg tid til å massere hoftene mine da han var hjemom for å hente lillemann og levere i bhg, så nå har jeg endelig fått sovet noen timer.

Snille mannen min tok seg tid til å massere hoftene mine da han var hjemom for å hente lillemann og levere i bhg, så nå har jeg endelig fått sovet noen timer.

Så heldig du er som har så snill mann ;)
Bra du fikk sove da

Var på en butikk med kun mammaklær i USA, og hun som jobbet der sa at med mindre man legger veldig mye på seg i svangerskapet (utenom babyvekt) så skal man kjøpe klær i sin normale størrelse. Har lest det på nettet også.
Jeg har bare kjøpt ting i min vanlige str og det er helt perfekt. God plass til magen, men sitter fint ellers :)

Var på en butikk med kun mammaklær i USA, og hun som jobbet der sa at med mindre man legger veldig mye på seg i svangerskapet (utenom babyvekt) så skal man kjøpe klær i sin normale størrelse. Har lest det på nettet også.
Jeg har bare kjøpt ting i min vanlige str og det er helt perfekt. God plass til magen, men sitter fint ellers :)
Prøvde et par ting, og fant ut at jeg ikke kunne ha noe større nei. Hehe.
Da blir det brått saggebukser:p

Så himmelsk! Og selvfølgelig fortjent ;-)

Back
Topp