Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blæ!!! Utrolig hvor mye en liten finger kan blø uten at man merker noe som helst før en er full av blod haha
Driver du med selvskading i dag??
Jeg har hvert på biblioteket og butikken, så nå er det en liten pause før jeg starter med husarbeidet
Ja, følte jeg trengte litt action mens jeg snekret haha
Hva har du fått med fra biblioteket og butikken da?
Huff, skulle vel gjort noe husarbeid her og, men akkurat nå ble keg veldig trøtt i trynet
Haha ja det er viktig med litt spenning i hverdagen så
I dag leverte jeg bare noen bøker for frøkna så får vi ta oss en ny tur på biblioteket og låne nye en annen dag
I dag har jeg hatt tidenes ukeshandling så da ble det: melk, smør, mel, sukker, vannmelon, nektariner og fjordland rømmegrøt
Haha ja men det er jo lett det når man setter deg ned
Og det var middagen? hihi
Enda verre når man legger seg ned haha
Ja da er det gjort vettu
Haha jeg har mye i fryser, skap og kjøleskap så må få spist det men mel og sukker måtte jeg ha for jeg tenkte å bake rømmegrøten blir nok middagen min på 17 mai og så kan jeg jo ikke gå inn i en butikk uten å handle frukt
Er du heeelt alene på 17. Mai?
Frukt er godt da, så er jo greit å ta med seg det istedenfor godteri hihi
Greit for meg, du kan få først Kunne gjerne tenkt meg det selv, men mageboeren min er så lita at h*n trenger tiden i magen. Men bestiller gjerne fødeplass på termindatoen 6/7Jeg håper å få i siste del av juni så jeg melder meg gjerne til å få først! Haha. skal hvertfall aktivt da begynne å strippes og prøve kjerringråd har termin 5. Juli, så er jo ikke snakk om å føde for tidlig da men har fått påvist smalt bekken, så føde stort barn kan bli problematisk
Hva slags kjole ble det da?Nesten, jeg skal følge frøkna til borgertoget og så skal hun til sin far igjen. Så ellers er jeg alene den dagen. Og tenk jeg har kjøpt en kjole til 500 kr bare for å se skoletoget og følge hu til borgertoget
Hva slags kjole ble det da?
En helt sort en
Æsj nå kom dritt været.. jaja bare oppvaska og middagen igjen nå så får jeg se hvor mange maskiner med klær jeg gidder å ta i dag
Svart kan være veldig fint det da
Klær ja...kanskje keg skulle få satt på en maskin jeg og
Har bare plass til å henge opp en maskin da, siden været er for ustabilt til å henge ute
Jeg har 2 tørkestativer og har egentlig ikke nok til å lage fulle maskiner, men når jeg ikke har så mye å velge i så må jeg vaske uansett
Har to tørkestativ jeg og, men da har jeg ikke plass til meg selv i stua føler jeg haha
Andre som har fått vite at de er toxoplasme positiv?
Fikk vite det på kontroll på mandag pga blodprøven jeg tok i uke 11. Det har stått på helsekortet siden svarene kom inn, men ante ikke hva det betydde. Står bare Tox Pos i legeskrift
Nei legen har ikke sagt noe og jeg har ikke spurt han pleier ikke å si noe om det ikke er funnet noe på prøvene. Jeg vet bare at han ikke sjekket meg for hepatitt b siden jeg er vaksinert for det
Fikk bare beskjed når blodprøvene kom inn at alt var fint. Nå var det bare tilfeldig at jeg spurte hva det betydde.
Reaksjonen min var "så jeg kan spise salami?!?" må ha hatt det gliset