Skravletråd Juli 2015

Magen min har en helt forunderlig form for tiden. Skulle gjerne hatt mer lik din. Har nesten mest mage under puppene :p haha. #pusteproblemer :p
Kan kanskje ha med stillingen å gjøre og? Jeg fikk sure oppstøt hele tiden en stund, men det hjalp når mini snudde seg:)
 
Kan kanskje ha med stillingen å gjøre og? Jeg fikk sure oppstøt hele tiden en stund, men det hjalp når mini snudde seg:)

Heldigvis sluppet både oppstøt og halsbrann, men har skikkelig pusteproblemer i blant. jordmor sa også at det nok blir bedre når baby legger seg til og magen synker :) så jeg venter og venter.. Er jo over 34 uker, så burde jo skje snart.... Vil helst slippe å trykke den ut på tvers :p haha
 
Heldigvis sluppet både oppstøt og halsbrann, men har skikkelig pusteproblemer i blant. jordmor sa også at det nok blir bedre når baby legger seg til og magen synker :) så jeg venter og venter.. Er jo over 34 uker, så burde jo skje snart.... Vil helst slippe å trykke den ut på tvers :p haha

Åh, jeg føler sånn med deg! Jeg venter i endeløs spenning på at magen skal begynne å synke, for jeg har ikke pusta ordentlig på mange uker :/ Her ligger baby med hodet ned, og har gjort det i 6 uker, uten at det har hjulpet på noe synking :(
 
Heldigvis sluppet både oppstøt og halsbrann, men har skikkelig pusteproblemer i blant. jordmor sa også at det nok blir bedre når baby legger seg til og magen synker :) så jeg venter og venter.. Er jo over 34 uker, så burde jo skje snart.... Vil helst slippe å trykke den ut på tvers :p haha
Kan være greit å slippe det ja:eek: da er det nok bedre med rompa;) hehe
Men det er ikke for sent enda. Kanskje det er en luring som snur seg like før...
 
Kan være greit å slippe det ja:eek: da er det nok bedre med rompa;) hehe
Men det er ikke for sent enda. Kanskje det er en luring som snur seg like før...

Måtte på kontroll på sykehuset pga falsk vannavgang, og da så de at baby prøvde å snu seg. Hadde enn fostervannslomme som vendte ned mot åpningen, da baby prøvde å få hodet ned der sprakk lommen og det rant litt vann :p så baby er på riktig vei, bare litt skeiv enda. Men sånn den ligger nå er den visst veldig lett å veilede i riktig leie i uke 36 om den trenger hjelp, så stresser ikke enda :)
 
Åh, jeg føler sånn med deg! Jeg venter i endeløs spenning på at magen skal begynne å synke, for jeg har ikke pusta ordentlig på mange uker :/ Her ligger baby med hodet ned, og har gjort det i 6 uker, uten at det har hjulpet på noe synking :(

Uff, hatt det sånn flere uker selv! Håper vi snart får tilbake litt rom til lungene våre - man blir jo skikkelig utmattet av å gå sånn, verste er å finne en god stilling sittende i sofa osv. Jeg blir helt svimmel av det :p haha
 
Uff, hatt det sånn flere uker selv! Håper vi snart får tilbake litt rom til lungene våre - man blir jo skikkelig utmattet av å gå sånn, verste er å finne en god stilling sittende i sofa osv. Jeg blir helt svimmel av det :p haha

Enig! Jeg har blitt en av de gravide som må ligge utstrekt så ofte jeg kan :p Første uka i juni har jeg fire eksamener, hvor de lengste er på seks laaaange timer. Det kommer jo ikke til å fungere for meg å sitte så lenge, så magen MÅ synke før det :p
 
Måtte på kontroll på sykehuset pga falsk vannavgang, og da så de at baby prøvde å snu seg. Hadde enn fostervannslomme som vendte ned mot åpningen, da baby prøvde å få hodet ned der sprakk lommen og det rant litt vann :p så baby er på riktig vei, bare litt skeiv enda. Men sånn den ligger nå er den visst veldig lett å veilede i riktig leie i uke 36 om den trenger hjelp, så stresser ikke enda :)

Bra h*n er på riktig vei da:)
Og godt det var bare en lomme som sprakk;)
 
Ja, de ville jo helst at jeg skulle ha minst 1 cm åpning, hvis ikke får de jo ikke "tak" :/ men skal på vekstestimering i uke 36, så er baby under snittet blir det derimot ikke stripping i uke 37. Så må jo se ann litt uansett, så ingenting er klart. De ble plutselig usikre på hva de ville gjøre da sf-målet sank sånn.

Er det hvis babyen er stor du skal settes i gang? Har du vært på noen ul nå eller?
 
Er det hvis babyen er stor du skal settes i gang? Har du vært på noen ul nå eller?

Ja, og særlig hodestørrelse. Samboer hadde nemlig tidenes største hode da han ble født - og jeg har kronisk låsning i et ellers smalt bekken, så kan by på problemer om hodet er for stort. Var på ul for noen dager siden, men da så de bare om det var fosterhinnen som hadde sprukket, siden jeg lakk vann, men var heldigvis vare falsk vannavgang. Men da var hodet lite - ettersom jeg bare er 34 uker vil ikke noen måling nå så tidlig gi noen pekepinn. Mye kan skje de neste 2-3 ukene.
 
Verandaen min detter ned:eek:
Og den er såvidt to år gammel:(
 
:O :O :O

Hva skjer? Det hørtes ikke akkurat ut som en god situasjon :( blir det damage control eller må det rives og bygges nytt?

De har visst bare brukt 4 mm skruer til å feste i veggen fant vi ut:eek:
Hørte plutselig et knak da mannen var ute...
Håper det holder å jekke opp, og feste det bedre. Tenkte jeg skulle høre med forsikringsselskapet hva de sier. Det er jo dårlig bygd:eek:
 
De har visst bare brukt 4 mm skruer til å feste i veggen fant vi ut:eek:
Hørte plutselig et knak da mannen var ute...
Håper det holder å jekke opp, og feste det bedre. Tenkte jeg skulle høre med forsikringsselskapet hva de sier. Det er jo dårlig bygd:eek:

Da er det mest sannsynlig ingen skade skjedd, men ja - sykt dårlig bygget. Er det profesjonelle som har bygget de burde dere ta det opp med de, eller forsikringsselskapet ja!
 
Da er det mest sannsynlig ingen skade skjedd, men ja - sykt dårlig bygget. Er det profesjonelle som har bygget de burde dere ta det opp med de, eller forsikringsselskapet ja!

Skal være profesjonelle ja, men vet ikke hvem siden det er de gamle eierne som har fått den bygget.
Vi klarer nok å fikse det selv, men blir jo litt prinsippsak og:p hehe
 
Jehu! Da var kommode-byggingen igang.. Begynte klokken 23 :p haha!
Litt av en kveld... Måtte bare..
 
Og der hadde vi plutselig muffins i ovnen... Hvor ble trettheten av? :eek:

Hva slags muffins? :)
Ikke kjempetrøtt her heller etter eurovision, men jeg får sikkert sove:p
 
Back
Topp