Skravletråd Juli 2015

Haha det var jo litt av en reaksjon da :P jeg gidder ikke prøve å tyde det legen har skrivd på arket jeg for han skriver elendig :P

Haha :P ja, men det er jo det jeg kan. Jeg kan ikke bli smitta av det, samme med mini så lenge han er i magen. Men han begynte å snakke om andre bakterier som jeg kan få i meg istedenfor.

Elendig skrift fra din lege og? Her er 2 tallet og 7 tallet like så jeg har misforstått blodtrykket mitt flere ganger.

Haha :P ja, men det er jo det jeg kan. Jeg kan ikke bli smitta av det, samme med mini så lenge han er i magen. Men han begynte å snakke om andre bakterier som jeg kan få i meg istedenfor.

Elendig skrift fra din lege og? Her er 2 tallet og 7 tallet like så jeg har misforstått blodtrykket mitt flere ganger.

Ja det er vel andre bakterier og man kan bli smittet av...

Ja det er helt grusomt, men trur de fleste leger skriver stygt jeg asså :P

Ja det er vel andre bakterier og man kan bli smittet av...

Ja det er helt grusomt, men trur de fleste leger skriver stygt jeg asså :P

Haha, ja, men det skal sies at jeg sliter med å forstå min egen skrift til tider også. Sjelden jeg skriver på annet enn pc, nettbrett eller mobil så når jeg jeg tar frem en penn kan resultatet bli spennende.

Haha, ja, men det skal sies at jeg sliter med å forstå min egen skrift til tider også. Sjelden jeg skriver på annet enn pc, nettbrett eller mobil så når jeg jeg tar frem en penn kan resultatet bli spennende.

Hehe jeg skriver elendig jeg og :P prøver å skjerpe meg men ikke like lett bestandig :P

• Liker
Reactions: H&H
Syke SYKE leggkramper i natt! Vanvittig vondt. Flere som er plaga? Hva skal man gjøre, strekke ut foten? Blir jo helt panikkstemning pga smertene her :dead:

Syke SYKE leggkramper i natt! Vanvittig vondt. Flere som er plaga? Hva skal man gjøre, strekke ut foten? Blir jo helt panikkstemning pga smertene her :dead:
Jordmor anbefalte å dyppe beinet i ei bøtte iskaldt vann :D synes ikke det fristet så har ikke prøvd ;)

Gratulerer med dagen ❤ Kos dere med barna både i og utenfor magen, is, pølser og ballonger!

Ha en fin dag alle sammen! Jeg har hvert å sett barnetoget og nå er det sofa frem til frøkna kommer og skal gjøre seg klar til borgertoget. Skal følge henne dit og se på henne før vi reiser hjem og jeg skal finne pysjen min og kransekake stenger :P

Gratulerer med dagen damer :) ønsker dere en fin fin 17 mai :D

Som førstegangsfødende så er det rart å tenke på at neste år så triller jeg barnevogn og er mamma <3

Planer for dagen da? Her holder jeg på å maler babyrommet :) kaster opp en del mellom men :p det må bli ferdig :p

Planer for dagen da? Her holder jeg på å maler babyrommet :) kaster opp en del mellom men :p det må bli ferdig :p

Vasker klær, pakker til flytting og hviler litt på sofaen og tar telefoner og svarer på mail, aka jobbing :p Vi skal kjøpe håndkler, kluter og div til stelleplassen i dag. Kid og princess og muligens jysk skal raides :D
I morgen skal ikea tømmes :p hvilken farge blir det på barnerommet? :)

Har vært på min muligens siste bassengtrening i dag. Hjemme alene i kveld, og er trøtt, så får se hva det blir til:)

Hvordan blir babyrommet da?

Vasker klær, pakker til flytting og hviler litt på sofaen og tar telefoner og svarer på mail, aka jobbing :p Vi skal kjøpe håndkler, kluter og div til stelleplassen i dag. Kid og princess og muligens jysk skal raides :D
I morgen skal ikea tømmes :p hvilken farge blir det på barnerommet? :)

Kan ikke du dele formen din litt meg? Bare i noen dager liksom :p haha...
Ble det mye fint i dag?

Det blir blått og hvit :)

Har vært på min muligens siste bassengtrening i dag. Hjemme alene i kveld, og er trøtt, så får se hva det blir til:)

Hvordan blir babyrommet da?

Deilig å være hjemme alene en kveld også :)

Rommet blir blått og hvit. Ble ikke helt fargen jeg tenkte, men orker ikke å kjøp ny heller :p

Deilig å være hjemme alene en kveld også :)

Rommet blir blått og hvit. Ble ikke helt fargen jeg tenkte, men orker ikke å kjøp ny heller :p

Joda, deilig det, men føler at jeg burde gjort noe:p hehe

Blir sikkert veldig fint allikevel;)

Kan ikke du dele formen din litt meg? Bare i noen dager liksom :p haha...
Ble det mye fint i dag?

Det blir blått og hvit :)

Du kan få den om et par dager - akkurat nå har jeg hatt feber noen dager, og det vil jeg ikke gi til noen :p
Ja, ble 2 sengesett, 25 kluter, 3 kose/gulpekluter, en liten pyntepute med en isbjørnbaby på, en liten bamse, 6laken, et helseteppe og litt annet sånt stæsj :)

Så koselig å male rommet :) gleder meg til å flytte inn i ny leilighet så jeg kan styre litt med sånne ting jeg og :)

Du kan få den om et par dager - akkurat nå har jeg hatt feber noen dager, og det vil jeg ikke gi til noen :p
Ja, ble 2 sengesett, 25 kluter, 3 kose/gulpekluter, en liten pyntepute med en isbjørnbaby på, en liten bamse, 6laken, et helseteppe og litt annet sånt stæsj :)

Så koselig å male rommet :) gleder meg til å flytte inn i ny leilighet så jeg kan styre litt med sånne ting jeg og :)

Den pynteputen har jeg å, hvis den er fra kid? Har en med pingvin også :)

Feber kan du få beholde ja! Men om du er på shopping med feber, så kanskje den er verdt det lell :p begynnelsen av juni dere skulle flytte?

Den pynteputen har jeg å, hvis den er fra kid? Har en med pingvin også :)

Feber kan du få beholde ja! Men om du er på shopping med feber, så kanskje den er verdt det lell :p begynnelsen av juni dere skulle flytte?

Åh, jeg har sååå lyst på den med pingvin, men finner den ikke :'( men ja, er fra kid, så er nok samme du har :D ja, i dag er jeg mye bedre, så Feberen er vel på vei bort :) jepp, får nøkkelen 1. Juni :D

Back
Topp