Skravletråd Juli 2015

Det syns jeg du bør. Kanskje ikke ta det rett etter du hat spist mat da;) hihi

Får sjekke ut hvordan de er, hvis ikke tror jeg det finnes noe i fryseren. Må bare rote litt nedi der:p

Nei jeg må nok velge mellom lunsj og milkshake evt kvelds og milkshake :P

Hehe jeg må rydde fryseren min oppdaget jeg i dag og skrive hva slags mat jeg har fryse ned. Tenkte jeg kanskje skulle bake opp litt rundstykker og slikt å ha i fryseren til etter fødsel. Nå har jeg jo nemlig grønnsakessuppe til 6 middager oppi der fra i går. Så må være flink til å lage masse middag og fryse ned nå trur jeg :P

Nei jeg må nok velge mellom lunsj og milkshake evt kvelds og milkshake :P

Hehe jeg må rydde fryseren min oppdaget jeg i dag og skrive hva slags mat jeg har fryse ned. Tenkte jeg kanskje skulle bake opp litt rundstykker og slikt å ha i fryseren til etter fødsel. Nå har jeg jo nemlig grønnsakessuppe til 6 middager oppi der fra i går. Så må være flink til å lage masse middag og fryse ned nå trur jeg :P

Det var ikke så dumt med en lapp nei. Kanskje jeg bør innføre det selv her så jeg slipper å lete etter noe jeg ikke har:p

Har ikke plass til noe mer i fryseren jeg:o

Det var ikke så dumt med en lapp nei. Kanskje jeg bør innføre det selv her så jeg slipper å lete etter noe jeg ikke har:p

Har ikke plass til noe mer i fryseren jeg:o

Ja det er ikke så dumt, oppdaget det på jobb jeg da :P jeg har plass bare jeg får ryddet litt haha

Kom akkuratt hjem fra ett besøk hos svigermor, hun henger seg veeeldig opp i att mamma får bestemor tittelen og ikke henne:eek:
Det er mest fordi mamma har ett barnebarn fra før av og han sier bestemor til mamma.
Så idag satt svigermor opp furteleppa og oppførte seg som et lite barn og mumlet "men jeg vil hete bestemor" :p Bitter much:eek::p

Kom akkuratt hjem fra ett besøk hos svigermor, hun henger seg veeeldig opp i att mamma får bestemor tittelen og ikke henne:eek:
Det er mest fordi mamma har ett barnebarn fra før av og han sier bestemor til mamma.
Så idag satt svigermor opp furteleppa og oppførte seg som et lite barn og mumlet "men jeg vil hete bestemor" :p Bitter much:eek::p

Haha, interessant fenomen hva disse bestemødre/mormor/farmor titlene har av betydning for dem også. Ikke bare de gravide som er hormonelle :P hva blir det til da? Blir hun farmor?

Hehe, føler hun seg "gammel" om hun er farmor kanskje?
Her vet jeg ikke enda hva hun blir, men min mor er jo bestemor til min nevø da, så bestemor her er jo egentlig død:( føler det blir feil å kalle svigermor for det da, og hun har jo ingen barnebarn fra før...men det har ikke vært noe snakk om det foreløpig

Haha, interessant fenomen hva disse bestemødre/mormor/farmor titlene har av betydning for dem også. Ikke bare de gravide som er hormonelle :P hva blir det til da? Blir hun farmor?
Haha ja altså nevøen min sier jo bestemor til mamma :D så da er det vel naturlig at mamma fortsetter å hete Bestemor? Istede for at en unge løper rundt å sier bestemor og en annen sier mormor :P
Det forklarte jeg for svigermor men hun bare "men kan ikke jeg hete bestemor da" samboer har ingen søsken så farmor tittelen er "ledig"
Men svigermor oppfører seg jo som en unge i trassalderen bare for å illustrere at hun ikke er enig :P

Hehe, føler hun seg "gammel" om hun er farmor kanskje?
Her vet jeg ikke enda hva hun blir, men min mor er jo bestemor til min nevø da, så bestemor her er jo egentlig død:( føler det blir feil å kalle svigermor for det da, og hun har jo ingen barnebarn fra før...men det har ikke vært noe snakk om det foreløpig

Jeg tror svigermor føler seg "gammal" ja :P haha.
Hvis du syns det blir feil å kalle svigermor bestemor så syns jeg ikke du burde gjøre det :)
Jeg vil ikke at mamma skal bli kaldt mormor, av samme grunn, fordi min mormor døde for 8 mnd siden. Aaah tricky :p

Jeg tror svigermor føler seg "gammal" ja :P haha.
Hvis du syns det blir feil å kalle svigermor bestemor så syns jeg ikke du burde gjøre det :)
Jeg vil ikke at mamma skal bli kaldt mormor, av samme grunn, fordi min mormor døde for 8 mnd siden. Aaah tricky :p

Er jo mange som kaller de for mor og far og da, mem vi får se hva det blir til.
Blir jo litt rart å ha to som er bestemor ja, og som sagt så er jo mine foreldre allerede bestemor og bestefar selv om mamma er død. Min nevø husker henne jo veldig godt, og hun kommer alltid til å være bestemor♡

Men forstår ikke din svigermor dette altså?

Kjenner det går veeeeldig tregt med meg i dag! Vil bare bli ferdig med senga til mini, men det tar jo så lang tid å tørke:(
Også får jeg liksom ikke gjort noe annet i mellomtiden

Kjenner det går veeeeldig tregt med meg i dag! Vil bare bli ferdig med senga til mini, men det tar jo så lang tid å tørke:(
Også får jeg liksom ikke gjort noe annet i mellomtiden

Er det maling du har brukt da eller? Hvor lenge må du vente til det tørker?

Er det maling du har brukt da eller? Hvor lenge må du vente til det tørker?
Venter på limet. Er vel tørt nok til å fortsette nå da, men nå har jeg nettopp spist middag

Venter på limet. Er vel tørt nok til å fortsette nå da, men nå har jeg nettopp spist middag

:P så nå må du vente til maten har sunket?
Skal fikse meg no middag nå jeg og, hva hadde du? Er så ubesluttsom så tror det blir makaroni med grønnsaker eller no.

:P så nå må du vente til maten har sunket?
Skal fikse meg no middag nå jeg og, hva hadde du? Er så ubesluttsom så tror det blir makaroni med grønnsaker eller no.

Må jo det. Også må jeg rydde etter middagen, så får vi se om det blir noe mer i dag. Hehe

Hadde spaghetti og kjøttsaus + salat:)

• Liker
Reactions: H&H
Ja det er nok ikke så lenge til en eller flere av julibarna melder sin ankomst nå :)

Tror nok ikke det. Jeg vil ikke være først! :p kan vente til ihvertfall 6. Juli tenker jeg, for da er 60-års laget til svigerfar overstått og;)

Tror nok ikke det. Jeg vil ikke være først! :p kan vente til ihvertfall 6. Juli tenker jeg, for da er 60-års laget til svigerfar overstått og;)

Jeg håper å få i siste del av juni :D så jeg melder meg gjerne til å få først! Haha. skal hvertfall aktivt da begynne å strippes og prøve kjerringråd :p har termin 5. Juli, så er jo ikke snakk om å føde for tidlig da :) men har fått påvist smalt bekken, så føde stort barn kan bli problematisk :(

Back
Topp