Neida panikk får jeg ikke, jeg bare kjeder meg
Haha jeg vekker samboer "du du, jeg får ikke sove" for en stund siden runna jeg nesten en sesong med friends fordi jeg ikke fikk sove hahaha. Var helt zombie senere på dagen da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neida panikk får jeg ikke, jeg bare kjeder meg
Haha jeg vekker samboer "du du, jeg får ikke sove" for en stund siden runna jeg nesten en sesong med friends fordi jeg ikke fikk sove hahaha. Var helt zombie senere på dagen da
Ja jeg har begynt å gjøre det av og til hvis jeg ikke gidder å forsøke å sovne til en tv serie eller vekker samboer Faktisk så er det utrolig mange som er våkne på natten så man har alltids noen å prate medHaha blir liggende med mobilen jeg da
Ja jeg har begynt å gjøre det av og til hvis jeg ikke gidder å forsøke å sovne til en tv serie eller vekker samboer Faktisk så er det utrolig mange som er våkne på natten så man har alltids noen å prate med
Han våkner ganske lett stakkars haha. Men det er ikke så populært å vekke han siden han skal opp så tidligSyntes ikke det er noen våkne på natta jeg da... vekker du han når du ikke får sove?
Han våkner ganske lett stakkars haha. Men det er ikke så populært å vekke han siden han skal opp så tidlig
Haha jeg blir sur om noen vekker meg skriker "hva vil du!!!" Haha ingen tør å vekke meg når jeg soverNei det skjønner jeg godt, jeg hadde blitt drit sur om noen hadde vekt meg så
Haha jeg blir sur om noen vekker meg skriker "hva vil du!!!" Haha ingen tør å vekke meg når jeg sover
Slemme mannen!!! jeg er ekstremt kilen, og har nesten blitt verre nå mens jeg er gravid fant jeg ut
Virkelig det verst jeg vet...
Ja, dustemann jeg er vel hva man kan kalle sinnakilen hahaHaha var han slem og kilte deg??
Ja, dustemann jeg er vel hva man kan kalle sinnakilen haha
Haha du får si han må være snill med deg da
Jeg gjorde det, men det var visst ikke noe gøy. Jeg sa han skulle vente med å kile baby til den er ute for da merker ikke jeg noe, siden det var magen som var målet
Haha men det er nok ikke like morsomt det da
Skjønner ikke at det kan være noe morsomt å bli slått haha
Du er ikke alene jeg sparka mannen min i leggen, fordi han kilte meg, tror han fikk litt vondt "det er en advarsel" sa jegSlemme mannen!!! jeg er ekstremt kilen, og har nesten blitt verre nå mens jeg er gravid fant jeg ut
Virkelig det verst jeg vet...
Nei det skjønner ikke jeg heller, men noen syntes vist det er gøy. Jeg er kilen selv så vet hvor grusomt det er
Du er ikke alene jeg sparka mannen min i leggen, fordi han kilte meg, tror han fikk litt vondt "det er en advarsel" sa jeg
Hehe. Godt jeg ikke er alene. Han vet jo om det da, og jeg jar advart ham tidligere at jeg av refleks har klart å sparke en fyr i ballene en gang
Huff. Har vært ute og klippet litt gress og ryddet stein nå...sliten skal vel klare litt til, men tror det blir rett ut på sofaen etterpå
Ja jeg har og sparket og slått folk de fleste plasser i refleks og rein desperasjon når jeg har blitt kilt selv...
Så flink du har hvert da Men du fortjener vel å ligge på sofaen etterpå da