Skravletråd Juli 2015

Haha jo men det føles som at de forsøker bryte seg ut :O
Jeg pleier å si "du må vente litt til"
Off dårlig søvn her også :( våkner i 3 tiden og sovner gjerne ikke om før i 6 tiden. Kjempe frustrerende.

Haha, ihvertfall når de hopper og du ser at navlen buler ut :P
Jobben min krever at konsentrasjonen er på plass da det gjelder mye data og sikkerhet av personlige opplysninger. Ikke helt heldig kombo med søvnen, i tillegg til at jeg de to siste dagene bare begynner å gråte ut av det blå fordi jeg er så sliten. Skal hjem og sove litt etter jobb i dag kjenner jeg :P

Haha, ihvertfall når de hopper og du ser at navlen buler ut :p
Jobben min krever at konsentrasjonen er på plass da det gjelder mye data og sikkerhet av personlige opplysninger. Ikke helt heldig kombo med søvnen, i tillegg til at jeg de to siste dagene bare begynner å gråte ut av det blå fordi jeg er så sliten. Skal hjem og sove litt etter jobb i dag kjenner jeg :p
Jeg våkner seriøst av bevegelsene i magen:laughing002

Oii i ditt tilfelle skjønner jeg at trøtthet og en sånn jobb ikke er den beste kombinasjonen, stakkars det er sikkert ekstra krevende hvis du har hatt en natt med lite søvn.
Men se det positive snart går du ut i permisjon og da kan du kanskje få tatt igjen litt søvn, Jeg kan også begynne å grine av å være sliten, eller det går mest i furting her og ett stort sukk. Så er jeg veeeeldig iritabel pga dårlig søvn haha.

Jeg våkner seriøst av bevegelsene i magen:laughing002

Oii i ditt tilfelle skjønner jeg at trøtthet og en sånn jobb ikke er den beste kombinasjonen, stakkars det er sikkert ekstra krevende hvis du har hatt en natt med lite søvn.
Men se det positive snart går du ut i permisjon og da kan du kanskje få tatt igjen litt søvn, Jeg kan også begynne å grine av å være sliten, eller det går mest i furting her og ett stort sukk. Så er jeg veeeeldig iritabel pga dårlig søvn haha.

Oh yes, den permisjonen ser jeg veldig frem til :D
Det går som regel greit. Jeg har blitt flinkere til å si fra når det blir for mye også går jeg ut 5 minutter når jeg trenger det, men det hender jeg glemmer å ta pauser :)
Har inntatt sofaen nå, den har savna meg :P

Og da var første Junibabyen ute...nærmer oss nå vi og ja:)

Å, det går så fort!

Det går veldig fort. Kom jo litt tidlig da, men 35/36 er jo ikke sååå ille. Så vi nærmer oss med stormskritt.

Fikk innbydelse i posten i dag og. Skal i bursdag 4. Juli. Spennende å se om det blir med eller uten baby eller om jeg ligger på sykehuset:o

Oh yes, den permisjonen ser jeg veldig frem til :D
Det går som regel greit. Jeg har blitt flinkere til å si fra når det blir for mye også går jeg ut 5 minutter når jeg trenger det, men det hender jeg glemmer å ta pauser :)
Har inntatt sofaen nå, den har savna meg :P

Det er viktig å si ifra hvis det blir for mye :) jeg er elendig på det selv, særlig nå i svangerskapet kan jeg ofte ta på meg mere enn det jeg orker. Spesiellt når det kommer til å være sosial med venner :P jeg vet at det blir litt mindre sosialisering når jeg får barn. Men merker at jeg må bli flinkere til å si nei.

Soffan er min bestevenn i disse dager :D jeg har laget sånn "Homer Simpson" grop i soffan :P haha

Det går veldig fort. Kom jo litt tidlig da, men 35/36 er jo ikke sååå ille. Så vi nærmer oss med stormskritt.

Fikk innbydelse i posten i dag og. Skal i bursdag 4. Juli. Spennende å se om det blir med eller uten baby eller om jeg ligger på sykehuset:o

Har også fått invitasjoner til bursdag i juli, har sagt ja, mn det blir spennende da. Tenk om vi må dra fordi fødselen er i gang :P

Det er viktig å si ifra hvis det blir for mye :) jeg er elendig på det selv, særlig nå i svangerskapet kan jeg ofte ta på meg mere enn det jeg orker. Spesiellt når det kommer til å være sosial med venner :P jeg vet at det blir litt mindre sosialisering når jeg får barn. Men merker at jeg må bli flinkere til å si nei.

Soffan er min bestevenn i disse dager :D jeg har laget sånn "Homer Simpson" grop i soffan :P haha

Det blir en omvending å si nei til sosiale sammenhenger. Hva hjelper deg mest når du skal/trenger å slappe av?

Sofaen og masse puter <3

Har også fått invitasjoner til bursdag i juli, har sagt ja, mn det blir spennende da. Tenk om vi må dra fordi fødselen er i gang :P
Sånt som skjer:p
Tror nok de er forberedt på det her. Sier ja med forbehold:p hehe
Er kommende farfar som blir 60, så hadde jo vært eb passende bursdagsgave;)

Det blir en omvending å si nei til sosiale sammenhenger. Hva hjelper deg mest når du skal/trenger å slappe av?

Sofaen og masse puter <3

Jeg har en pute i ryggen og en under magen :D man synker litt sammen i vår så det er litt vannskelig å komme opp av den :P

• Liker
Reactions: H&H
Sånt som skjer:p
Tror nok de er forberedt på det her. Sier ja med forbehold:p hehe
Er kommende farfar som blir 60, så hadde jo vært eb passende bursdagsgave;)

Jeg tror nesten kommende førstegangs farmor håper på det til sin bursdag i juli. Da blir nok både din svigerfar og min svigermor fornøyde vil jeg tro ;)

Jeg tror nesten kommende førstegangs farmor håper på det til sin bursdag i juli. Da blir nok både din svigerfar og min svigermor fornøyde vil jeg tro ;)

Og min pappa:p svigerfar skal bare feire den 4., bursdagen er 29. Juni, men pappa har bursdag den dagen ;) Hehe

• Liker
Trøtt av det varme klorvannet:o og det er lenge igjen av dagen...

Det er vel ikke så mye å gjøre for å våkne heller vil jeg tru....

Nei, er vel ikke det selv om jeg ble skremt av en monsterflått:p hehe
Men nå ligger jeg på sofaen og lurer på hva jeg skal ha til middag....

Uææ, gikk det greit å ta den vekk?

Har bare sett bilder av svære flått, og de ser så ekle ut:o

Den satt ganske løst, så var like før den datt av i sofaen min:o mistet den på gulvet da jeg fjernet den, og da trakk jeg fort til meg beina. Selv om den ikke klarer å gjøre så mye når den er en kule, så får jeg helt fnatt. Edderkopper er greit liksom:p

Putta den i kaffekoppen til mannen jeg:p
1431011313860.jpg

• Liker
Back
Topp