Skravletråd Juli 2015

Hehe. Godt jeg ikke er alene. Han vet jo om det da, og jeg jar advart ham tidligere at jeg av refleks har klart å sparke en fyr i ballene en gang:p :o

Huff. Har vært ute og klippet litt gress og ryddet stein nå...sliten:o skal vel klare litt til, men tror det blir rett ut på sofaen etterpå:)
Haha jeg har aldri klart å sparke noen i ballene. Ennå :P men har vært nære flere ganger ;)
Ååh klippe gress :P det hadde jeg ikke klart, pollen allergi delix her :O men så har vi ingen hage heller så win win :D

Huff ja. Virkelig det verste som finnes i mitt hue:p

Fikk beskjed at jeg måtte finne en pose med noen tilkoblinger her, så kunne jeg gjøre akkurat hva jeg ville etterpå. Men føler at det oppdraget kan ta resten av dagen:p haha

Haha men da har du jo noe å finne på da :P

Lord, jeg blir litt frustrert over meg selv... Mannen min var hos en kompis i går/natt/dag, noe jeg synes var helt greit og på tide. :-) Jeg er egentlig ikke så veldig hormonell, men dette ble litt rart. Vi skulle egentlig på IKEA å kjøpe kommode til babyen i dag, men da han ennå ikke er kommet hjem kl 19 og IKEA stenger kl 20, må vi ta den turen neste helg. Det går jo selvfølgelig helt fint! Men nå ringte han nettopp og lurte på om han skulle kjøpe med noe fra butikken og jeg blir grinete! Plutselig kjenner jeg hvor skuffet jeg kjenner meg... :-( Jeg hadde gledet meg til å ordne til lillebror. Jeg sende han mld for ca 3 timer siden og konkluderte med at vi utsatte IKEA-turen tin neste helg, da tilbydde han seg å dra fra kompisen, hvor jeg svarte at d ikke var noe stress. Hehe! ;-) Men når han forteller at han da valgte å bli 2,5 time lengere og at de bare hadde sett på TV, ble jeg sint igjen. :-P Hehe! Jeg skal prøve å spise litt nå, så kanskje jeg kan bestemme meg for hvordan humør jeg skal ha! :-D

Lord, jeg blir litt frustrert over meg selv... Mannen min var hos en kompis i går/natt/dag, noe jeg synes var helt greit og på tide. :-) Jeg er egentlig ikke så veldig hormonell, men dette ble litt rart. Vi skulle egentlig på IKEA å kjøpe kommode til babyen i dag, men da han ennå ikke er kommet hjem kl 19 og IKEA stenger kl 20, må vi ta den turen neste helg. Det går jo selvfølgelig helt fint! Men nå ringte han nettopp og lurte på om han skulle kjøpe med noe fra butikken og jeg blir grinete! Plutselig kjenner jeg hvor skuffet jeg kjenner meg... :-( Jeg hadde gledet meg til å ordne til lillebror. Jeg sende han mld for ca 3 timer siden og konkluderte med at vi utsatte IKEA-turen tin neste helg, da tilbydde han seg å dra fra kompisen, hvor jeg svarte at d ikke var noe stress. Hehe! ;-) Men når han forteller at han da valgte å bli 2,5 time lengere og at de bare hadde sett på TV, ble jeg sint igjen. :-P Hehe! Jeg skal prøve å spise litt nå, så kanskje jeg kan bestemme meg for hvordan humør jeg skal ha! :-D

Jeg forstår deg :) jeg hadde også blitt sur. Når man har sett frem til noe også skjærer planen seg så blir man jo litt bitter, jeg gjør hvertfall det :P men hvis dere hadde Ikea på agendaen så burde han hatt det i bakhodet istede for å bli litt lengere for å se på tv :P men mannfolk er mannfolk :P hehe.
Hvordan humør endte du opp med etter mat i magen?

Jeg forstår deg :) jeg hadde også blitt sur. Når man har sett frem til noe også skjærer planen seg så blir man jo litt bitter, jeg gjør hvertfall det :P men hvis dere hadde Ikea på agendaen så burde han hatt det i bakhodet istede for å bli litt lengere for å se på tv :P men mannfolk er mannfolk :P hehe.
Hvordan humør endte du opp med etter mat i magen?
All irritasjon og frustrasjon var borte! ;-) Så jeg var nok mest sulten. Hehe! :-)

Godt det var sulten som snakket:p Håper det blir IKEA på dere neste helg:D Vi har planlagt ett lite besøk til IKEA jungelen, men her er det heller jeg som utsetter det:p

Haha ja det er lett å bli ekstra irritert når man er sulten ;) Får håpe det blir ikea tur neste helg da :)

Lurt å spise jevnlig ja! ;-) Ja satser på det! :-)

Lurt å spise jevnlig ja! ;-) Ja satser på det! :-)

Ja merker det veldig godt selv nå hvordan det påvirker humøret og det er ikke noe jeg sliter med til vanlig...

Kommer meg ikke på ikea med det første jeg da, men stefaren min skulle plukke opp en kommode for meg i forje uke og det er ikke gjort ennå... kjenner jeg irriterer meg litt over det haha ellers så kommer det andre i posten da jeg handlet det på nett :P

Litt sofaavslapning her nå etter en tur her og der for å hente jordfreser og kurv til baby:D (sistnevnte skal studeres litt etter litt sofaslit tenkt jeg;) )

Dere driver med i dag da?

Litt sofaavslapning her nå etter en tur her og der for å hente jordfreser og kurv til baby:D (sistnevnte skal studeres litt etter litt sofaslit tenkt jeg;) )

Dere driver med i dag da?

Du jeg må nesten skylde på deg nå, for i dag lagde jeg meg en milkshake etter lunsjen og jeg sliter fortsatt med å holde den nede :P jeg sa jo at det ikke funker med søtsaker etter jeg har spist :P

Du jeg må nesten skylde på deg nå, for i dag lagde jeg meg en milkshake etter lunsjen og jeg sliter fortsatt med å holde den nede :P jeg sa jo at det ikke funker med søtsaker etter jeg har spist :P

Haha. Kom vi ikke frem til at den kanskje var for fet da? :p
Men greit, jeg skal ta på meg skylda;) hehe
Var den god da?

Haha. Kom vi ikke frem til at den kanskje var for fet da? :p
Men greit, jeg skal ta på meg skylda;) hehe
Var den god da?

Vi gjorde kanskje det, for det er ikke plass etter 2 brødskiver det er sikkert og vist :P

Ja den var veldig godt :D

Vi gjorde kanskje det, for det er ikke plass etter 2 brødskiver det er sikkert og vist :P

Ja den var veldig godt :D
Hva slags milkshake var det da? :)

Ligger på sofaen og lurer på hva jeg skal ha til middag jeg...noen forslag?

Hva slags milkshake var det da? :)

Ligger på sofaen og lurer på hva jeg skal ha til middag jeg...noen forslag?

Sjokolade, da jeg ikke liker kunstig jordbær og bananmilkshake er bare kvalmt :P

Hmm vi skal ha pizza... men hva har du i hus da?

Sjokolade, da jeg ikke liker kunstig jordbær og bananmilkshake er bare kvalmt :P

Hmm vi skal ha pizza... men hva har du i hus da?
Enig med deg med jordbær og banan. Hehe
Her er vi begge veldig glad i pistasjis da, sp kanskje vi skal lage pistasjmilkshake en dag. Namnam:)

Hm...har vel egentlig det meste, men er tiltak å reise seg for å finne ut:p enkleste er jo kjøttdeig, siden jeg ikke har noe tina...men har liksom lyst på noe renere kjøtt. Kylling kanskje...men så var det tilbehøret da...

Enig med deg med jordbær og banan. Hehe
Her er vi begge veldig glad i pistasjis da, sp kanskje vi skal lage pistasjmilkshake en dag. Namnam:)

Hm...har vel egentlig det meste, men er tiltak å reise seg for å finne ut:p enkleste er jo kjøttdeig, siden jeg ikke har noe tina...men har liksom lyst på noe renere kjøtt. Kylling kanskje...men så var det tilbehøret da...

Pistasjis milkshake hørtes ikke dumt ut nei!

Kylling og salat/grønnsaker med båtpoteter stelt i ovnen med olje og salt er jo godt da.

Pistasjis milkshake hørtes ikke dumt ut nei!

Kylling og salat/grønnsaker med båtpoteter stelt i ovnen med olje og salt er jo godt da.

Det er superdigg. Har aldri laget det selv, men de selger det et sted i sentrum her. Fikk skikkelig lyst på♡

Hm...se om jeg finner noen båtpoteter i fryseren kanskje. De potetene jeg har tror jeg kanskje er litt gamle:o

Det er superdigg. Har aldri laget det selv, men de selger det et sted i sentrum her. Fikk skikkelig lyst på♡

Hm...se om jeg finner noen båtpoteter i fryseren kanskje. De potetene jeg har tror jeg kanskje er litt gamle:o

Hmm aldri smakt jeg da, men trur jeg må kjøpe pistasjis i morra så jeg kan teste ut :P

Kan fint bruke litt skrukkete poteter bare de ikke er dårlige da :P

Hmm aldri smakt jeg da, men trur jeg må kjøpe pistasjis i morra så jeg kan teste ut :P

Kan fint bruke litt skrukkete poteter bare de ikke er dårlige da :P

Det syns jeg du bør. Kanskje ikke ta det rett etter du hat spist mat da;) hihi

Får sjekke ut hvordan de er, hvis ikke tror jeg det finnes noe i fryseren. Må bare rote litt nedi der:p

Back
Topp