Lord, jeg blir litt frustrert over meg selv... Mannen min var hos en kompis i går/natt/dag, noe jeg synes var helt greit og på tide.
Jeg er egentlig ikke så veldig hormonell, men dette ble litt rart. Vi skulle egentlig på IKEA å kjøpe kommode til babyen i dag, men da han ennå ikke er kommet hjem kl 19 og IKEA stenger kl 20, må vi ta den turen neste helg. Det går jo selvfølgelig helt fint! Men nå ringte han nettopp og lurte på om han skulle kjøpe med noe fra butikken og jeg blir grinete! Plutselig kjenner jeg hvor skuffet jeg kjenner meg... :-( Jeg hadde gledet meg til å ordne til lillebror. Jeg sende han mld for ca 3 timer siden og konkluderte med at vi utsatte IKEA-turen tin neste helg, da tilbydde han seg å dra fra kompisen, hvor jeg svarte at d ikke var noe stress. Hehe! ;-) Men når han forteller at han da valgte å bli 2,5 time lengere og at de bare hadde sett på TV, ble jeg sint igjen.
Hehe! Jeg skal prøve å spise litt nå, så kanskje jeg kan bestemme meg for hvordan humør jeg skal ha! :-D