Skravletråd Juli 2015

Fy å trøtt jeg er, nå ser jeg bare frem til å få frøkna ut døra så jeg kan sove igjen. Sovna ved 2 tiden i natt uten å ha satt på alarm og bråvåkna kl 5.30 så her sitter jeg å venter... vondt i hodet har jeg og...

Huff da, håper du får sovet bort hodepinen.
Jeg tenkte jeg skulle ut å sjekke ut litt babyutstyr i dag før bassengtreninga:)

Huff da, håper du får sovet bort hodepinen.
Jeg tenkte jeg skulle ut å sjekke ut litt babyutstyr i dag før bassengtreninga:)

Det var ikke stort jeg fikk sove men hodepinen er jeg ikke kvitt så er jeg kvalm og... Dette er ingen god dag kjenner jeg så håper det blir bedre når jeg kommer på jobb i dag...

Så gøy da, det er gøy å se på utstyr :)

Det var ikke stort jeg fikk sove men hodepinen er jeg ikke kvitt så er jeg kvalm og... Dette er ingen god dag kjenner jeg så håper det blir bedre når jeg kommer på jobb i dag...

Når begynner du på jobb da?
Krysser fingerene for at det blir bedre før det

Får du slappet av før det da?

Ligger rett ut på sofaen nå, hadde det ikke hvert for at jeg får så dårlig samvittighet og føler at det er feil å være hjemme siden jeg ikke er syk. Så hadde jeg nok ringt og sagt jeg var dårlig.. så håper det blir bedre :)

Ligger rett ut på sofaen nå, hadde det ikke hvert for at jeg får så dårlig samvittighet og føler at det er feil å være hjemme siden jeg ikke er syk. Så hadde jeg nok ringt og sagt jeg var dårlig.. så håper det blir bedre :)

Men om du er så dårlig så er du jo syk da. Greit nok at graviditeten ikke er en sykdom i seg selv altså, men man kan da bli syk av å være det.
Må ikke presse deg for hardt da♡

Men om du er så dårlig så er du jo syk da. Greit nok at graviditeten ikke er en sykdom i seg selv altså, men man kan da bli syk av å være det.
Må ikke presse deg for hardt da♡

Ja men føler liksom at jeg ikke er syk, siden det ikke er noen sykdom som gjør det men graviditeten :P

Ja jeg vet jeg er teit, og ville nok rådet til at andre tok det med ro selv om jeg ikke gjør det selv :P men skal prøve å ta det litt rolig, og så ser jeg det ann til i morgen. Om jeg ikke er i form da heller eller er dårligere i kveld så skal jeg heller bli hjemme i morra hehe

God morgen alle sammen :) planer for dagen/ denne helgen? Jeg er nå på vei til sykehuset. Håper jeg får ut igjen i dag!

Ja men føler liksom at jeg ikke er syk, siden det ikke er noen sykdom som gjør det men graviditeten :P

Ja jeg vet jeg er teit, og ville nok rådet til at andre tok det med ro selv om jeg ikke gjør det selv :P men skal prøve å ta det litt rolig, og så ser jeg det ann til i morgen. Om jeg ikke er i form da heller eller er dårligere i kveld så skal jeg heller bli hjemme i morra hehe

Kjenner til den ja. Haha.
Lettere å råde andre enn å gjøre selv:p hadde sikkert vært sånn selv og om jeg hadde jobbet. Haha

God morgen alle sammen :) planer for dagen/ denne helgen? Jeg er nå på vei til sykehuset. Håper jeg får ut igjen i dag!

Krysser fingrene for deg♡
Håper du kan få veneflon istedet for alle disse stikkene;)

Kjenner til den ja. Haha.
Lettere å råde andre enn å gjøre selv:p hadde sikkert vært sånn selv og om jeg hadde jobbet. Haha

Ja det er det,og så mye lettere å kjefte på andre og få de til å høre :P Men så er jeg jo så sta og teit at jeg ikke hører på mine egne råd da haha :P

God morgen!
Her skal jeg slappe av og pakke til studietur :) Litt hodepine og kvalm i dag :( Håper det gir seg...
Krysser fingrene for at du kommer deg ut av sykehuset i dag :D

God morgen :) formen er dritt og jeg har jobbe helg,det er min helg :P
Er du syk? Får jo håpe du får komme ut igjen i dag ja :)

Ja det er det,og så mye lettere å kjefte på andre og få de til å høre :P Men så er jeg jo så sta og teit at jeg ikke hører på mine egne råd da haha :P

Ja, ikke sant. Er nok veldig mange som er sånn tror jeg:)

Blæææ.... uggen i dag :( Skulle ryddet leiligheten, men tror kanskje jeg må legge meg litt igjen...

Krysser fingrene for deg♡
Håper du kan få veneflon istedet for alle disse stikkene;)

Det er venflon de ikke får til å legge inn lengre. Har ingen årer.. Så håpet er jo at de skal legge inn en permanent en. Sitter å venter på å få komme inn nå! Blir gal av å vente. Å ihvertfall av å ikke vite noe!

God morgen!
Her skal jeg slappe av og pakke til studietur :) Litt hodepine og kvalm i dag :( Håper det gir seg...
Krysser fingrene for at du kommer deg ut av sykehuset i dag :D

Syns kvalmen din også skal gi seg! Vi må jo få nyt litt at man er gravid... God bedring :)

Back
Topp