Skravletråd Juli 2015

Skal nyte det hver dag til mini kommer:D hehe
Men jeg skal ikke klage. Det er veldig deilig når du hører små skritt over gulvet, og plutselig hopper en liten kropp opp i sengen... Kryper under fyken din og gir den en god morgen klem! Ville aldri vært foruten det ;)

Men jeg skal ikke klage. Det er veldig deilig når du hører små skritt over gulvet, og plutselig hopper en liten kropp opp i sengen... Kryper under fyken din og gir den en god morgen klem! Ville aldri vært foruten det ;)

Jeg gleder meg:D hihi
Foreløpig så har jeg "bare" vofsen. Mannen slipper ham inn på morgenen, og da hopper han opp i senga, under dyna og legger seg helt inntil magen min♡ han elsker nærhet :D

Hahaha, nå skremte jeg vofsen her litt med et lite gledesutrbrudd. Lå og tittet på magen min, og plutselig kom den 3 skikkelige spark veldig tydelige på utsiden:D

Så gøy :) nå er det nok ikke lenge igjen før det tar helt av inni der!

Gleder meg:) hehe
Tok frem kameraet, men det ga seg før jeg rakk og filme:p hehe

• Liker
Reactions: H&H
Det stopper bestandig når jeg skal ta bilde og, eller om jeg legger hånden på magen :P

Her og. Også tror jeg h*n merker at jeg drar opp genseren :p

Ja det og, her er han mest aktiv når jeg sitter og stopper når jeg skal kjenne eller legger meg ned... makan te frekkhet liksom :P

Har bare kjent mens jeg ligger eller sitter i ro her, men så fort jeg drar opp genseren så stopper det. Dusteunge:p haha

Fredagstaco på en torsdag er digg ;)

Veldig :D skal ut og spise med et vennepar i morgen så da kunne vi forskyve litt :p selvom jeg er for kvalm til å spise kjøttet da, så blir mer vegetarisk taco!! Haha

Fy å trøtt jeg er, nå ser jeg bare frem til å få frøkna ut døra så jeg kan sove igjen. Sovna ved 2 tiden i natt uten å ha satt på alarm og bråvåkna kl 5.30 så her sitter jeg å venter... vondt i hodet har jeg og...

Back
Topp