Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Nyt det hehe
Skal nyte det hver dag til mini kommer hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyt det hehe
Men jeg skal ikke klage. Det er veldig deilig når du hører små skritt over gulvet, og plutselig hopper en liten kropp opp i sengen... Kryper under fyken din og gir den en god morgen klem! Ville aldri vært foruten detSkal nyte det hver dag til mini kommer hehe
Men jeg skal ikke klage. Det er veldig deilig når du hører små skritt over gulvet, og plutselig hopper en liten kropp opp i sengen... Kryper under fyken din og gir den en god morgen klem! Ville aldri vært foruten det
Hahaha, nå skremte jeg vofsen her litt med et lite gledesutrbrudd. Lå og tittet på magen min, og plutselig kom den 3 skikkelige spark veldig tydelige på utsiden
Så gøy nå er det nok ikke lenge igjen før det tar helt av inni der!
Gleder meg hehe
Tok frem kameraet, men det ga seg før jeg rakk og filme hehe
Det stopper bestandig når jeg skal ta bilde og, eller om jeg legger hånden på magen
Her og. Også tror jeg h*n merker at jeg drar opp genseren
Ja det og, her er han mest aktiv når jeg sitter og stopper når jeg skal kjenne eller legger meg ned... makan te frekkhet liksom
Har bare kjent mens jeg ligger eller sitter i ro her, men så fort jeg drar opp genseren så stopper det. Dusteunge haha
Tenk at de narrer mammaene sine allerede
Starter tidlig ja. Hvordan skal dette ende? haha
Du kommer til å bli rundlurt resten av livet
Må vel bare innse det nå ja
Hehe ja sånn er det
Sååå mett her ble fredagstacoen servert idag isteden
Fredagstaco på en torsdag er digg