Skravletråd Juli 2015

Syns kvalmen din også skal gi seg! Vi må jo få nyt litt at man er gravid... God bedring :)
Skal egentlig ikke klage så mye... vært tilnærmet kvalmefri siden uke 18... men i går og i dag har jeg ikke vært så bra :( Verre med deg! <3

Det er venflon de ikke får til å legge inn lengre. Har ingen årer.. Så håpet er jo at de skal legge inn en permanent en. Sitter å venter på å få komme inn nå! Blir gal av å vente. Å ihvertfall av å ikke vite noe!

Aha. Er ikke helt inn i dette, så lærer noe nytt hele tiden:)
Hvordan legger de inn permanent da?

Blitt syk eller?
Er vell ikke syk, men dehydret igjen... Håper enda at jeg får hjem ja!

Neida det er bare kroppen som må passe på at jeg ikke glemmer at jeg er gravid :P

Du må ha masse god bedring og så håper jeg du får reise hjem ja. Det er ikke mye gøy å ligge der akkurat...

Skal egentlig ikke klage så mye... vært tilnærmet kvalmefri siden uke 18... men i går og i dag har jeg ikke vært så bra :( Verre med deg! <3

Det er jo som en farrang som aldri går over :( får håpe kvalmen din gir seg igjen! Da er jeg flyttet til ny avdeling.. Så skal ligge her til observasjon...

Det er jo som en farrang som aldri går over :( får håpe kvalmen din gir seg igjen! Da er jeg flyttet til ny avdeling.. Så skal ligge her til observasjon...
Hvor lenge blir du værende da? :( Jeg føler jeg er konstant fyllasyk. Har funnet ut jeg aldri skal drikke meg full igjen.. bare kose vin <3

Neida det er bare kroppen som må passe på at jeg ikke glemmer at jeg er gravid :P

Du må ha masse god bedring og så håper jeg du får reise hjem ja. Det er ikke mye gøy å ligge der akkurat...

Alt en gravid kropp gjør med en :p

Tusen takk :)

Det er jeg ikke helt sikker på? :p Men trur det er slik som de legger inn og syr fast?

Håper du kan få noe da, så du slipper å ligge på sykehuset.

Nå skal jeg på babyshopping:D

Kos deg på shopping :) hva skal du handle?

Har handlet gravidbelte og et helseteppe og en hemmelig venn gave:)
Men tittet litt på bilseter og stellekommoder. Vurderer sterkt nå å kjøpe Besafe izi go. 2990 med base og stelleveskr hvor stelleveska alene egentlig koster 900 kr ;)

Men tittet litt på bilseter og stellekommoder. Vurderer sterkt nå å kjøpe Besafe izi go. 2990 med base og stelleveskr hvor stelleveska alene egentlig koster 900 kr ;)
Besafe izi go er veldig tungt å bære ( i tilfelle du ikke visste det) :p

Det var ett bra tilbud :D jeg har kjøpt meg det setet :) jeg er fornøyd med det i hvertfall!

Ooohhhh! Hemmelig venn gave :P Tror jeg skal handle det i stockholm :D

Besafe izi go er veldig tungt å bære ( i tilfelle du ikke visste det) :p
Er det ikke bare izi sleep som er tungt da? Det jeg har hørt (og det vi har kjøpt hahahha) Har ikke hørt at izi go er tungt nei.

Hvilken stelleveske ble det?

Setet er ca 3,9 kg :)

Det er ikke tungt:D hihi
Ikke for meg ihvertfall.

Hm, det var en som fulgte med. Skal sjekke når jeg kommer hjem, så blir det nok et bilde på utstyrstråden :D nå skal jeg bade;)

Back
Topp