Skravletråd Juli 2015

Hehe jeg trur jeg hadde hatt problemer med å holde meg alvorlig, om han hadde hvert veldig opptatt av hva som skjedde der nede egentlig :P

Fin distraksjon fra smertene? ;)

Fin distraksjon fra smertene? ;)

Haha joa det er mulig :P Men jeg blir hissig når jeg har vondt så jeg hadde vel lurt på hva f*** han glodde der etter haha :P

Ellers så må jeg si at å sove når det var mulig var det beste egentlig, men så var jeg utslitt og da hehe

Haha joa det er mulig :P Men jeg blir hissig når jeg har vondt så jeg hadde vel lurt på hva f*** han glodde der etter haha :P

Ellers så må jeg si at å sove når det var mulig var det beste egentlig, men så var jeg utslitt og da hehe

Viktigste er vel å holde seg så rolig som mulig og la kroppen sette igang den naturlige bedøvelsen.

Veldig spent på hvordan jeg kommer til å reagere, men jeg gleder meg faktisk litt uansett hvor fælt det måtte bli. Haha :p
Lurer så ille på hva denne smerten er. Og har vel erfart på mange områder at jeg har en høy smerteterskel, så blir spennende å se ved fødsel om det gjelder der og

Kan ihvertfall ikke si jeg har fødselsangst:p

Viktigste er vel å holde seg så rolig som mulig og la kroppen sette igang den naturlige bedøvelsen.

Veldig spent på hvordan jeg kommer til å reagere, men jeg gleder meg faktisk litt uansett hvor fælt det måtte bli. Haha :p
Lurer så ille på hva denne smerten er. Og har vel erfart på mange områder at jeg har en høy smerteterskel, så blir spennende å se ved fødsel om det gjelder der og

Kan ihvertfall ikke si jeg har fødselsangst:p

Nei men det er jo bra da :)
Jeg kan ikke si jeg gleder meg til fødsel men gruer meg ikke veldig egentlig. Jeg er vant til mye smerte men akkurat smertene ved en fødsel er spesielle og ikke så lett å sette fingeren på syntes jeg.

Man må bare oppleve de for å skjønne hvorfor haha :P

Nei men det er jo bra da :)
Jeg kan ikke si jeg gleder meg til fødsel men gruer meg ikke veldig egentlig. Jeg er vant til mye smerte men akkurat smertene ved en fødsel er spesielle og ikke så lett å sette fingeren på syntes jeg.

Man må bare oppleve de for å skjønne hvorfor haha :P

Nettopp. Kan nok ikke sammenlignes med et brudd eller avkappet finger e.l liksom:p
Så eneste mulighet for å finne ut er å prøve:D

Nettopp. Kan nok ikke sammenlignes med et brudd eller avkappet finger e.l liksom:p
Så eneste mulighet for å finne ut er å prøve:D

Ja det er helt riktig, men jeg vet ikke om jeg hadde giddi å bli gravid bare for å kunne finne ut av hvordan en fødsel er haha

Ja det er helt riktig, men jeg vet ikke om jeg hadde giddi å bli gravid bare for å kunne finne ut av hvordan en fødsel er haha

Haha, nei. Da ville jeg sikkert testa de strømgreiene istedet:p
Har egentlig lyst å prøve de en gang uansett. Har vanskelig å tro at det er det samme det og:)

Haha, nei. Da ville jeg sikkert testa de strømgreiene istedet:p
Har egentlig lyst å prøve de en gang uansett. Har vanskelig å tro at det er det samme det og:)

Det har jeg aldri hatt noe behov for jeg da :P men du får gi beskjed om hvordan det er om du noen skal teste :P

Det har jeg aldri hatt noe behov for jeg da :P men du får gi beskjed om hvordan det er om du noen skal teste :P

Kan hende jeg ombestemmer meg etter fødsel :p
Men skal gi beskjed ja;)

Kan hende jeg ombestemmer meg etter fødsel :p
Men skal gi beskjed ja;)

Haha ja det er vel en mulighet for det, jeg er ikke veldig hypp på sånn type smerte så jeg må si det holder med å oppleve fødsel :P trenger liksom ikke å skulle ha enn "prøve fødsel" i tillegg haha

Haha ja det er vel en mulighet for det, jeg er ikke veldig hypp på sånn type smerte så jeg må si det holder med å oppleve fødsel :P trenger liksom ikke å skulle ha enn "prøve fødsel" i tillegg haha

Må jo sammenligne:p haha
Blir nok ikke til at jeg gjør det da

Flere som er alt for tidlig våken??

Stod opp kvart på 7, men alt for tidlig er det vel ikke siden jeg skulle ha ei ut av huset :P så nå koser jeg meg med frokost, te og radio :)
Skal snart lage med en kopp te jeg og :) ville stå opp nå, men poden ville ligge i sengen og spille litt på ipaden min :p så da ble jeg liggende også.

Her ville ikke frøkna stå opp, hu syntes det var dårlig gjort at hun måtte på skolen når jeg bare skulle være hjemme. Det at jeg skal jobbe kveld fredag, lørdag og søndag var vist bare bagateller haha :P

Det er bare herlig om dagen, sol, blå himmel, radio, jordbær smoothie og te :D kan jo nesten ikke bli bedre dette :)

Back
Topp