Er vel rundt 30 min å kjøre for min delHar heldigvis ikke så lang reisevei dit. Men hadde aldri hørt om det før forrige uke heller da [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er vel rundt 30 min å kjøre for min delHar heldigvis ikke så lang reisevei dit. Men hadde aldri hørt om det før forrige uke heller da [emoji23]
Spesielt med denne ryggen min som krever ganske dyre sko...Det var en bra gave det!
Nei, heldigvis ikke[emoji4] så krysser fingrene for at de får fikset problemet snart.Æsj. Men heldigvis har det ikke vært borte hele tiden da, mtp kjøleskap og fryser.
Såpass [emoji14] Ikke laga kaker jeg. Ei heller glad i de må jeg innrømme [emoji56]
Du kan hoppe over fryse biten, men er ikke sikkert de blir like sprø da...Jeg skal lage pommes frites fra bunnen for første gang. Vi har aldri gjort annet enn pakke fra fryseren i ovnen eller mikro.
Men jeg fikk en airfryer til jul av mannen så nå skal vi prøve om dette blir bra.
Googlet Musemor sin oppskrift, men en time i fryseren er ikke innenfor tidsplanen... Skal prøve meg frem med tiden og bli bedre på dette etterhvert men fryseren har heller ikke plass.
Vi får satse på spiselig mat likevel![]()
Ofte slik. Liker krumkaker da. Men de tar farmor seg av. De fleste tar farmor seg av daNei det blir vel mer som laget pga tradisjoner her ^^
Oppskriften sier egentlig ikke noe om å koke dem...Du kan hoppe over fryse biten, men er ikke sikkert de blir like sprø da...
Prøv å legge dem på kjøkkenpapir og ha kjøkkenpapir over etter koking.
Poenget er å få mest mulig fuktighet ut av dem
Jeg husker ikke helt er lenge siden jeg lagde dem.Oppskriften sier egentlig ikke noe om å koke dem...
Vel. Oppskriftene variere. Men enten samme temp hele tiden eller skru opp til siste del, men vi får se. Jeg skal prøve mange ulike måter istiden som kommer er planen. Inkl koking og frysing etterhvert
Skulle hatt piggdekk på vogna!![]()
Det er når det, mer er litt lei det når jeg kommer så langt også
Har ikke hatt tid til det før i julen så veldig deilig![]()
Jeg husker ikke helt er lenge siden jeg lagde dem.
Etter hva jeg huser skal de deles i fingre, kokes til nesten møre, frysetørkes i minst 1 time, friteres på en 120 grader i 5 minitter, tas opp, friteres på 180 grader til de har riktig farge..
Da var kb kjørt på overnatting
Skulle ut å ake først
Ikke så veldig
Alt tar tid men det får bare være
Sunnmøre....
Mann og ungene akkurat dratt til manns søster på besøk. Så fikk jeg sjansen til å sove meg litt opp![]()
Finnes ikke for lenge [emoji85]
Det kan du ta patent på om det ikke finnes[emoji23]