Akkurat nå er jeg drit lei av å lage mat!!!!!!!!!!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselg da[emoji1]
Men du gjør det![emoji6]
Hva lager du?Akkurat nå er jeg drit lei av å lage mat!!!!!!!!!!!!!!
Bauhaus
De hadde så mye fint i år
Endelig kommet i gang med å vaske babytøy. Også går strømmen hele tiden[emoji85]
Så bra det har løsna for frøkna[emoji4] ikke godt da vask blir en kamp. Også håoer jeg du får i deg varmen igjen[emoji4]
Herlig når de små liker vann[emoji7]
Er bare pasta med noe kjøttsaus i dag.Hva lager du?
Å så heldig dere er, her er det bare is
Da dropper du disse avanserte rettene du lager og lar noen andre lage helt spiselig enklere mat. Og slapper avAkkurat nå er jeg drit lei av å lage mat!!!!!!!!!!!!!!
Enkel mat er veldig lov.og du tenger ikke alltid være den som lager hellerEr bare pasta med noe kjøttsaus i dag.
Er bare drit lei av å stå på kjøkkenet etter de siste dagenes "matlagnings-maraton"
Var bare en helt enkel pasta med kjøttsaus i dag, dørstokkmila ut på kjøkkenet var bare litt lang etter å ha vært der veldig mye den siste tiden.Da dropper du disse avanserte rettene du lager og lar noen andre lage helt spiselig enklere mat. Og slapper av![]()
Var bare en helt enkel pasta med kjøttsaus i dag, dørstokkmila ut på kjøkkenet var bare litt lang etter å ha vært der veldig mye den siste tiden.
Mannen skal lage i morgen siden jeg skal jobbe og han være hjemme
Vel pastaene koker nå mens sausen står og putrer..Enkel mat er veldig lov.og du tenger ikke alltid være den som lager heller
Hehe...Stappmett jeg. God mat. Spiste litt mye...
Vel. Litt varierende rundt bordet.Hehe...
Hva har dere spist?
Kos dere med matenVel pastaene koker nå mens sausen står og putrer..
Middag om en 5-10 minutter nå