Ja, smakte godt gjorde det jo og det er det viktigsteDa vet du det til neste forsøk[emoji2] bra det smakte!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, smakte godt gjorde det jo og det er det viktigsteDa vet du det til neste forsøk[emoji2] bra det smakte!
Huff. Måte på hvor mye dere skal slite med!Kom meg ikke til legen med meg selv... satt heller 4 timer med storebror som er på grensen til dehydrert..
Det var det virkeligDet gjorde jeg faktisk[emoji1] hørtes godt ut!
Kjøpt iste, det liker hanHåper du får i ham nok[emoji4]
Nå er jeg dritt lei....Huff. Måte på hvor mye dere skal slite med!
Det skjønner jeg godt!Nå er jeg dritt lei....
Krysser fingrene for det, men ser fryktelig dårlig ut. Masse snø og trær som faller over linja hele tiden[emoji45]
Måtte ringe sjefen og si jeg ikke kommer på jobb i morgen.... selv etter 10 dagerDet skjønner jeg godt!
Hmm la juletreet stå litt til eller ta ned det også
Jeg skal lage pommes frites fra bunnen for første gang. Vi har aldri gjort annet enn pakke fra fryseren i ovnen eller mikro.
Men jeg fikk en airfryer til jul av mannen så nå skal vi prøve om dette blir bra.
Googlet Musemor sin oppskrift, men en time i fryseren er ikke innenfor tidsplanen... Skal prøve meg frem med tiden og bli bedre på dette etterhvert men fryseren har heller ikke plass.
Vi får satse på spiselig mat likevel![]()
Haha, joo![emoji28] får vondt i hodet[emoji85]
Vårt står ogsåFant ut vi tar vårt i morgen. Har ikke energi idag
Det kan du ikke noe for. Nå må dere bli friske.Måtte ringe sjefen og si jeg ikke kommer på jobb i morgen.... selv etter 10 dager![]()
Vårt står til lørdag. Da ryker det.Vårt står også
Vårt ryker nok i morgenVårt står til lørdag. Da ryker det.
Kom meg ikke til legen med meg selv... satt heller 4 timer med storebror som er på grensen til dehydrert..
Takk, jeg ble glad for denne, men mannen har brukt mye penger på julegaver denne gangen.Lykke til!![]()
Vårt står også