Kom meg ikke til legen med meg selv... satt heller 4 timer med storebror som er på grensen til dehydrert..Håper inderlig du blir frisk snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kom meg ikke til legen med meg selv... satt heller 4 timer med storebror som er på grensen til dehydrert..Håper inderlig du blir frisk snart
Måtte prioriterer storebror... som måtte vente 4 timer. På grensen til dehydrertMasse god bedring til deg [emoji173] håper det er lite kø på legevakten.
Hmm la juletreet stå litt til eller ta ned det også
Jeg skal lage pommes frites fra bunnen for første gang. Vi har aldri gjort annet enn pakke fra fryseren i ovnen eller mikro.
Men jeg fikk en airfryer til jul av mannen så nå skal vi prøve om dette blir bra.
Googlet Musemor sin oppskrift, men en time i fryseren er ikke innenfor tidsplanen... Skal prøve meg frem med tiden og bli bedre på dette etterhvert men fryseren har heller ikke plass.
Vi får satse på spiselig mat likevel![]()
Kanskje det er slik jeg skal bli millionær ja![]()
Akkurat nå er jeg drit lei av å lage mat!!!!!!!!!!!!!!
Ikke helt så sprø som jeg skulle ønske så litt mer innsats i fremgangsmåten skal forsøkes. Men godt. Jeg er veldig mettSå spennende[emoji1] hvordan gikk det?
Men i din verden er ikke "åååhhhh, både tørkeskap og tørketrommel er ferdig" et ork...Velkommen til min verden[emoji28][emoji23]
Nettopp[emoji28] og husk da på hvem som tipset deg[emoji23]
He he jaDa veit jeg hvor jeg blir å finne før jul til neste år![]()
Stappmett jeg. God mat. Spiste litt mye...
Kom meg ikke til legen med meg selv... satt heller 4 timer med storebror som er på grensen til dehydrert..
Ikke helt så sprø som jeg skulle ønske så litt mer innsats i fremgangsmåten skal forsøkes. Men godt. Jeg er veldig mett
Men i din verden er ikke "åååhhhh, både tørkeskap og tørketrommel er ferdig" et ork...
Da får vi dele overskuddet ^^
Jepp... så nå er det drikke hvert 5 min som gjelder.Uff da[emoji20] stakkars lille...
Du fant det svaret et sted antar jeg?Så bra[emoji2] hva spiste dere?
Jepp... så nå er det drikke hvert 5 min som gjelder.
Du fant det svaret et sted antar jeg?