Kunne ha vært mye mer! Men nok til at det blir isbane når det blir mildt.Har dere mye snø?[emoji4]
Ikke sett snurten av snø i hele vinter her....kanskje 2 cm til sammen[emoji13]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kunne ha vært mye mer! Men nok til at det blir isbane når det blir mildt.Har dere mye snø?[emoji4]
Ikke sett snurten av snø i hele vinter her....kanskje 2 cm til sammen[emoji13]
Koselig kveld det da [emoji1]
Kunne ha vært mye mer! Men nok til at det blir isbane når det blir mildt.
Her er vi igang med snøsmelting med et par dager med 1-2-3 plussgrader, før det skal fryse til igjen og være kaldt en ukes tid fra onsdag sånn ca. Kan bli en del glatt ja. Veiene er bare så det et greit. Men alt annet
Takk for detGodt nytt år og kos deg med baby[emoji173]️

Tusen Takk!!! Det er helt fantastiskGratulerer så mye[emoji173]

Og umulig å ta med vogna ut da![]()
Det er det. Vi har helfigvis vært jeldige ift mange andre. Bare andre dagen uten strømSå kjedelig da![]()
Det er det. Vi har helfigvis vært jeldige ift mange andre. Bare andre dagen uten strøm
Det er det virkelig[emoji173] om 4 uker ca får jeg oppleve det igjen[emoji173]Tusen Takk!!! Det er helt fantastisk [emoji813]red
Store deler av dagen. Har kommet igjen å vært her en time også borte igjen[emoji85]Er det kortvarige strømbrudd eller varer det lenge om gangen?
Det er når det, mer er litt lei det når jeg kommer så langt ogsåNoe sånt her også[emoji2] litt trist å ta det bort allerede..
Har ikke hatt tid til det før i julen så veldig deiligDa var det nok deilig å sove ut litt[emoji2]
Hahahaha [emoji23] Kan ta knekken de kakeneVeldig koselig
Kjenner at jeg gleder meg til hverdagen nå da. Ikke ensomheten, men å slippe mer julekaker ^^
Er ganske glatt uten med snøsmeltingen også.Her er vi igang med snøsmelting med et par dager med 1-2-3 plussgrader, før det skal fryse til igjen og være kaldt en ukes tid fra onsdag sånn ca. Kan bli en del glatt ja. Veiene er bare så det et greit. Men alt annet
Ingenting som er bedre daHelt perfekt for oss[emoji1]
Ser denDe savner vennene sine og kjeder seg litt