Her gyker juletreet 13 dag jul, og pynten 20 dag jul, eller den helgen som er nærmest..
Noe sånt her også[emoji2] litt trist å ta det bort allerede..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her gyker juletreet 13 dag jul, og pynten 20 dag jul, eller den helgen som er nærmest..
Krysser fingrene for det, men ser fryktelig dårlig ut. Masse snø og trær som faller over linja hele tiden[emoji45]Så utrolig kjedelig da
Håper det blir bedre snart
Ikke så veldig.
Var bare veldig sliten
Takk[emoji322]Godt nytt år til deg også[emoji1][emoji322][emoji94]
Får rydde litt mer
Godt nyttår folkens. Her var dagen i går kjempefin.
Fikk kalkun [emoji7] Så var min søster også med oss. Felles venner så.
Ble litt stjerneskudd og unga lekte godt og spilte spill. Så vi voksne gikk i andre stua og spilte litt ryktet går voksenedition. Morsomt!
Så pakkelek og desserten som jeg diska opp. Og ut til fyrverkeri. Kvelden føk avgårde gitt.
Minste la seg i senga med meg og sovna med meg hjemme. Mannen flytta hu når han la seg da. Jeg våkna nå da [emoji23] Så god morgen også![]()
Det stemmer[emoji85]Så kjipt
Fantastisk fin. Håper deres også var fin? [emoji1]God morgen[emoji23] og godt nytt år!
Høres ut som en super kveld igår[emoji1]
Nei, det var jo brukernes.
Litt av og på fra seks da men fikk lillemor til å sove såpass. Men hun er jo så lita at hun trenger mamma (eller pappa) enda, det blir bedre med årene.
Endelig kommet i gang med å vaske babytøy. Også går strømmen hele tiden[emoji85]
VeldigHøres ut som en fin feiring!![]()
Kan du si. Har god tid, men med en 2årsdag i mellom så er det greit å få unna litt så det ikke blor stress.Så irriterende da[emoji13]
Deilig temperatur det[emoji2] her er det +5..
Fantastisk fin. Håper deres også var fin? [emoji1]
Kan du si. Har god tid, men med en 2årsdag i mellom så er det greit å få unna litt så det ikke blor stress.
Det har kommet så mye snø ila jula, og litt regn i mellom. Så trærne bikker over linja. Tror det var en 16 brudd i kommunen[emoji85]Æsj! Dårlig vær?
Bare det ikke begynner å smelte nå! Orker ikke isen.
Koselig kveld det da [emoji1]Stille og rolig i grunn[emoji2] var bare hjemme med godis og tv[emoji28]
Vekket barna kl 24 og la oss rett etterpå[emoji2]
VeldigDeres da? [emoji1]
Det har kommet så mye snø ila jula, og litt regn i mellom. Så trærne bikker over linja. Tror det var en 16 brudd i kommunen[emoji85]