Deilig å få luftet seg litt[emoji2]
Hvor kaldt er det hos dere?
Det er visst rundt 0
Mannen tok med seg ungene til svigers en tur, så det blir tur neste gang lillejenta skal sove tenker jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig å få luftet seg litt[emoji2]
Hvor kaldt er det hos dere?
Var ganske deilig, men håper virkelig det ikke gjør at jeg får problemer med å sove i kveld, skal på jobb i morgenOi jøye meg. Kunne jeg tenkt meg
Det er de
Flytter du til lier får du butikk i nærheten med mye sånt
Det blir et spennende år ja [emoji16]
Hatt ei fin feiring?Godt nyttår
Så bra det har løsna for frøkna[emoji4] ikke godt da vask blir en kamp. Også håoer jeg du får i deg varmen igjen[emoji4]Skulle dusje for å få i meg varmen. Kler av meg på badet og inn kommer 2 åringen som hater vann. Fikk dusje med henne igår og hun likte det for første gang. Inn kommer hun og så da ble det dusj på beggelunka vann så hun kunne dusje og mens jeg stod å frøs [emoji14] var kjempekoselig at hun likte det så godt. Har kjempa mye for å bare få vaska henne. Og spesielt håret.
Men var godt da hun var ferdig. Så kunne jeg skru opp temperaturen endel og få varmen i meg. Rett i ullklær så satser vi på det holder )
Håpe det ikke gjør detVar ganske deilig, men håper virkelig det ikke gjør at jeg får problemer med å sove i kveld, skal på jobb i morgen
Åhh kosEndelig kommet i gang med å vaske babytøy. Også går strømmen hele tiden[emoji85]
Det er det[emoji173] Alt er jo så bittelite[emoji28]Åhh kos[emoji173]️ Kjipt med strømmen da!
Elsker BauhausBauhaus
De hadde så mye fint i år
Så utrolig kjedelig daEndelig kommet i gang med å vaske babytøy. Også går strømmen hele tiden[emoji85]
I dag blir det restemiddag . Mye å bruke opp gitt . Hadde mat til dobbelt så mange tror jeg
Har aldri vært der jeg....Elsker Bauhaus![]()
Godt nytt år![emoji92]
Åh det er drømmen det!
Skal rydde vekk litt julepynt idag [emoji28]
Dere?