Skravletråd Januar

Deilig å få luftet seg litt[emoji2]
Hvor kaldt er det hos dere?

Det er visst rundt 0 :)
Mannen tok med seg ungene til svigers en tur, så det blir tur neste gang lillejenta skal sove tenker jeg :)

Oi jøye meg. Kunne jeg tenkt meg
Var ganske deilig, men håper virkelig det ikke gjør at jeg får problemer med å sove i kveld, skal på jobb i morgen

Godt nyttår folkens. Her var dagen i går kjempefin.

Fikk kalkun [emoji7] Så var min søster også med oss. Felles venner så.

Ble litt stjerneskudd og unga lekte godt og spilte spill. Så vi voksne gikk i andre stua og spilte litt ryktet går voksenedition. Morsomt!

Så pakkelek og desserten som jeg diska opp. Og ut til fyrverkeri. Kvelden føk avgårde gitt.

Minste la seg i senga med meg og sovna med meg hjemme. Mannen flytta hu når han la seg da. Jeg våkna nå da [emoji23] Så god morgen også :D

Endelig kommet i gang med å vaske babytøy. Også går strømmen hele tiden[emoji85]

Skulle dusje for å få i meg varmen. Kler av meg på badet og inn kommer 2 åringen som hater vann. Fikk dusje med henne igår og hun likte det for første gang. Inn kommer hun og så da ble det dusj på begge :) lunka vann så hun kunne dusje og mens jeg stod å frøs [emoji14] var kjempekoselig at hun likte det så godt. Har kjempa mye for å bare få vaska henne. Og spesielt håret.

Men var godt da hun var ferdig. Så kunne jeg skru opp temperaturen endel og få varmen i meg. Rett i ullklær så satser vi på det holder )
Så bra det har løsna for frøkna[emoji4] ikke godt da vask blir en kamp. Også håoer jeg du får i deg varmen igjen[emoji4]

Back
Topp