Godt nyttårGodt nytt år![emoji92]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt nyttårGodt nytt år![emoji92]
Sov til kl 10 jeg[emoji1][emoji85]
I dag blir det restemiddag . Mye å bruke opp gitt . Hadde mat til dobbelt så mange tror jeg
Det er det. Kanskje jeg våkner litt ^^
Begynt nå men ble litt stusselig så kanskje jeg må ta det gradvis
Vi har mye pyntVi har bare stjerner og juletre som må ned. De lilla gardinene får hengemen juletreet tar vi etter ungene er lagt. Ellers havner pynten med all glitteret overalt
Vi har mye pynt
åhh, dusje med unger som må ha kaldt vann er gruff.Jeg tok meg en dusj for å våkne litt. Hjalp noe etter at jenta var ferdig sammen med meg så jeg kunne skru opp temperaturen
Vi har mye pynt
åhh, dusje med unger som må ha kaldt vann er gruff.
Samme herSkal rydde vekk litt julepynt idag [emoji28]
Dere?
Jepp! Men var greit å få det gjort av fri vilje og ikke tvang når hun bare må.fikk stå i det og koke meg i varmvann etterpå
Vi hadde en hel masse som måtte kastes men har visst mye likevelVi har endel. Men tok ikke opp alt. Desember kom og gikk uten julelyst så tok bare det første i den første eska jeg så. Har nisser og sånt men det får bli til neste år
Ja helst klart fint at de dusjer frivillig, bare så kaaaaaaldt.
Jeg pleier å ta ned 1 januar fir da starter nytt år å jeg er ferdig med julaVi også. Og jeg føler meg mentalt ferdig med jul, men egentlig lar jeg tradisjonen holde og mener det skal ned 13. dag jul. Eller 20. (eller er pragmatisk nok til å reelt sett ta det den helga som ofte faller mellom disse men i år er 13. dag jul en lørdag så det er nå egentlig da det skal ned her i huset)
Vi hadde en hel masse som måtte kastes men har visst mye likevel