Skravletråd Januar

Begynt nå men ble litt stusselig så kanskje jeg må ta det gradvis

Vi har bare stjerner og juletre som må ned. De lilla gardinene får henge :) men juletreet tar vi etter ungene er lagt. Ellers havner pynten med all glitteret overalt

Skal rydde vekk litt julepynt idag [emoji28]
Dere?

Vi har mye pynt

Vi har endel. Men tok ikke opp alt. Desember kom og gikk uten julelyst så tok bare det første i den første eska jeg så. Har nisser og sånt men det får bli til neste år

Jeg tok meg en dusj for å våkne litt. Hjalp noe etter at jenta var ferdig sammen med meg så jeg kunne skru opp temperaturen
åhh, dusje med unger som må ha kaldt vann er gruff.

Skulle dusje for å få i meg varmen. Kler av meg på badet og inn kommer 2 åringen som hater vann. Fikk dusje med henne igår og hun likte det for første gang. Inn kommer hun og så da ble det dusj på begge :) lunka vann så hun kunne dusje og mens jeg stod å frøs :p var kjempekoselig at hun likte det så godt. Har kjempa mye for å bare få vaska henne. Og spesielt håret.

Men var godt da hun var ferdig. Så kunne jeg skru opp temperaturen endel og få varmen i meg. Rett i ullklær så satser vi på det holder )

Vi har mye pynt

Vi også. Og jeg føler meg mentalt ferdig med jul, men egentlig lar jeg tradisjonen holde og mener det skal ned 13. dag jul. Eller 20. (eller er pragmatisk nok til å reelt sett ta det den helga som ofte faller mellom disse men i år er 13. dag jul en lørdag så det er nå egentlig da det skal ned her i huset)

åhh, dusje med unger som må ha kaldt vann er gruff.

Jepp! Men var greit å få det gjort av fri vilje og ikke tvang når hun bare må. :) fikk stå i det og koke meg i varmvann etterpå

Jepp! Men var greit å få det gjort av fri vilje og ikke tvang når hun bare må. :) fikk stå i det og koke meg i varmvann etterpå

Ja helst klart fint at de dusjer frivillig, bare så kaaaaaaldt.

Vi har endel. Men tok ikke opp alt. Desember kom og gikk uten julelyst så tok bare det første i den første eska jeg så. Har nisser og sånt men det får bli til neste år
Vi hadde en hel masse som måtte kastes men har visst mye likevel

Vi også. Og jeg føler meg mentalt ferdig med jul, men egentlig lar jeg tradisjonen holde og mener det skal ned 13. dag jul. Eller 20. (eller er pragmatisk nok til å reelt sett ta det den helga som ofte faller mellom disse men i år er 13. dag jul en lørdag så det er nå egentlig da det skal ned her i huset)
Jeg pleier å ta ned 1 januar fir da starter nytt år å jeg er ferdig med jula

Back
Topp