Skravletråd Januar

Skulle dusje for å få i meg varmen. Kler av meg på badet og inn kommer 2 åringen som hater vann. Fikk dusje med henne igår og hun likte det for første gang. Inn kommer hun og så da ble det dusj på begge :) lunka vann så hun kunne dusje og mens jeg stod å frøs :p var kjempekoselig at hun likte det så godt. Har kjempa mye for å bare få vaska henne. Og spesielt håret.

Men var godt da hun var ferdig. Så kunne jeg skru opp temperaturen endel og få varmen i meg. Rett i ullklær så satser vi på det holder )

Herlig når de små liker vann[emoji7]

Julepynt får stå noen dager til[emoji1] sløver bare i sofa vi..
Her gyker juletreet 13 dag jul, og pynten 20 dag jul, eller den helgen som er nærmest..

Godt nytt år! 2018 blir året med alle begivenhetene som skjer for første gang for mini. Etter formen hennes å dømme kan vel den første tanna dukke opp ganske snart. Og rullinga har hun nesten inne [emoji123] krabbing, sitting, første skritt, ord, barnehage.. gleder meg til å oppleve året sammen med henne [emoji7]

Godt nytt spennende år![emoji1]

Godt nyttår folkens. Her var dagen i går kjempefin.

Fikk kalkun [emoji7] Så var min søster også med oss. Felles venner så.

Ble litt stjerneskudd og unga lekte godt og spilte spill. Så vi voksne gikk i andre stua og spilte litt ryktet går voksenedition. Morsomt!

Så pakkelek og desserten som jeg diska opp. Og ut til fyrverkeri. Kvelden føk avgårde gitt.

Minste la seg i senga med meg og sovna med meg hjemme. Mannen flytta hu når han la seg da. Jeg våkna nå da [emoji23] Så god morgen også :D

God morgen[emoji23] og godt nytt år!
Høres ut som en super kveld igår[emoji1]

0730 er ikke verst det heller da[emoji2]
Fordelen med litt større barn er at de klarer seg litt selv, og hu mor kan sove litt ekstra[emoji1]
Nei, det var jo brukernes.
Litt av og på fra seks da men fikk lillemor til å sove såpass. Men hun er jo så lita at hun trenger mamma (eller pappa) enda, det blir bedre med årene.

Back
Topp