T
Turid-Laila
Guest
Det tror jeg også. Selv om de selv ikke mener det gitt. De liker å sove lenge. Er bare 3 dager uansett. Så helg igjen daTror virkelig disse ungene skal ha godt av å komme tilbake til barnehage og skole nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tror jeg også. Selv om de selv ikke mener det gitt. De liker å sove lenge. Er bare 3 dager uansett. Så helg igjen daTror virkelig disse ungene skal ha godt av å komme tilbake til barnehage og skole nå
Skulle dusje for å få i meg varmen. Kler av meg på badet og inn kommer 2 åringen som hater vann. Fikk dusje med henne igår og hun likte det for første gang. Inn kommer hun og så da ble det dusj på beggelunka vann så hun kunne dusje og mens jeg stod å frøs
var kjempekoselig at hun likte det så godt. Har kjempa mye for å bare få vaska henne. Og spesielt håret.
Men var godt da hun var ferdig. Så kunne jeg skru opp temperaturen endel og få varmen i meg. Rett i ullklær så satser vi på det holder )
Her gyker juletreet 13 dag jul, og pynten 20 dag jul, eller den helgen som er nærmest..Julepynt får stå noen dager til[emoji1] sløver bare i sofa vi..
Etter en liten tur oppe kl 06:30 hvor jeg våknet og var lys våken klarte jeg å sovne igjen og mannen glemte å vekke meg..
Jeg sov helt til kl 11:30![]()
Lille U skal i barnehagen allerede i morgen, de eldste skal først tilbake på skolen på onsdagDet tror jeg også. Selv om de selv ikke mener det gitt. De liker å sove lenge. Er bare 3 dager uansett. Så helg igjen da![]()
Godt nytt år! 2018 blir året med alle begivenhetene som skjer for første gang for mini. Etter formen hennes å dømme kan vel den første tanna dukke opp ganske snart. Og rullinga har hun nesten inne [emoji123] krabbing, sitting, første skritt, ord, barnehage.. gleder meg til å oppleve året sammen med henne [emoji7]
Ikke så veldig.Oi da, det var lenge[emoji1] ble det sent igår?
Det er visst rundt 0
Mannen tok med seg ungene til svigers en tur, så det blir tur neste gang lillejenta skal sove tenker jeg![]()
Godt nyttår folkens. Her var dagen i går kjempefin.
Fikk kalkun [emoji7] Så var min søster også med oss. Felles venner så.
Ble litt stjerneskudd og unga lekte godt og spilte spill. Så vi voksne gikk i andre stua og spilte litt ryktet går voksenedition. Morsomt!
Så pakkelek og desserten som jeg diska opp. Og ut til fyrverkeri. Kvelden føk avgårde gitt.
Minste la seg i senga med meg og sovna med meg hjemme. Mannen flytta hu når han la seg da. Jeg våkna nå da [emoji23] Så god morgen også![]()
Så kjiptEndelig kommet i gang med å vaske babytøy. Også går strømmen hele tiden[emoji85]
Det har viHatt ei fin feiring?
+2 herDeilig temperatur det[emoji2] her er det +5..
Gruer meg til det jegTror virkelig disse ungene skal ha godt av å komme tilbake til barnehage og skole nå
Man trenger det innimellomDeilig med en liten pause[emoji2]
Endelig kommet i gang med å vaske babytøy. Også går strømmen hele tiden[emoji85]
Sjelden jeg er der men kjøpt litt i år på nettElsker Bauhaus![]()
De savner vennene sine og kjeder seg littGruer meg til det jeg
Koser oss sånn med fri
Tror virkelig disse ungene skal ha godt av å komme tilbake til barnehage og skole nå
Nei, det var jo brukernes.0730 er ikke verst det heller da[emoji2]
Fordelen med litt større barn er at de klarer seg litt selv, og hu mor kan sove litt ekstra[emoji1]