Paracet
Hodepine harmonerer ikke med "klart eg kan" fastslo jeg. Og enda mindre med Barbie - life in a dreamhouse (den blir jeg rent mannevond av selv på en god dag)
God bedring til hodet[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Paracet
Hodepine harmonerer ikke med "klart eg kan" fastslo jeg. Og enda mindre med Barbie - life in a dreamhouse (den blir jeg rent mannevond av selv på en god dag)
Gode mannen ordnet paracet til meg og øreklokker til mellomste. Eldste ble med yngste på loftet (hun får ikke leke der oppe uten tilsyn. Han spiller vel og merke Minecraft men han er der og holder et øye med henne og hjelper henne med det hun trenger)
Jeg ligger under pleddet og hører at vaskemaskinen straks er ferdig. Men jeg fryser så det frister ikke å gå for å henge det opp. Men jeg må vel snart.
Det blir et spennende år ja [emoji16]Gleder meg og til ungenes utvikling dette året. Yngste har rullinga i boks og krabbinga er ikke langt unna. Er så spennende![]()
Mhm hva spiste dere i går ?Restemiddah her også
Mhm gjør såBlir ofte slik etter jula har jeg merka![]()
Det er ca 2,5 time lenger enn meg.
Oi jøye meg. Kunne jeg tenkt megEtter en liten tur oppe kl 06:30 hvor jeg våknet og var lys våken klarte jeg å sovne igjen og mannen glemte å vekke meg..
Jeg sov helt til kl 11:30![]()
I de stripene?Om noen finner lue i samme farger så si gjerne fra
Var tomme på babyshopVis vedlegget 239858
Denne?Om noen finner lue i samme farger så si gjerne fra
Var tomme på babyshopVis vedlegget 239858

Hadde en fin feiring ?
PinnekjøttMhm hva spiste dere i går ?
Ja helst detI de stripene?
Ka str?
1-2 årKa str?
Aha kalkun herPinnekjøtt
Må nok ha hjelmlueDa har de denne Vis vedlegget 239860
Mhm skjønner . Ville hatt det selv . Finner bare fra 3år i det:/Må nok ha hjelmlue
Må nok i butikk å se daMhm skjønner . Ville hatt det selv . Finner bare fra 3år i det:/