Skravletråd Januar

Kjøpt mye nytt siste årene , å arvet litt

Tenkte vi skulle kjøpe noe nytt til neste år. Landsby med lys og sånn. L er så facinert av slike. Men venter til vi flytter så mindre på flyttelasset

Mannen gått å lagt seg enda en gang. Med baby. Eldste skal ikke ha lur idag så får bøtte ned på kaffe så jeg klarer holde meg våken

Etter en liten tur oppe kl 06:30 hvor jeg våknet og var lys våken klarte jeg å sovne igjen og mannen glemte å vekke meg..
Jeg sov helt til kl 11:30 :)

Godt nytt år! 2018 blir året med alle begivenhetene som skjer for første gang for mini. Etter formen hennes å dømme kan vel den første tanna dukke opp ganske snart. Og rullinga har hun nesten inne [emoji123] krabbing, sitting, første skritt, ord, barnehage.. gleder meg til å oppleve året sammen med henne [emoji7]

Godt nytt år! 2018 blir året med alle begivenhetene som skjer for første gang for mini. Etter formen hennes å dømme kan vel den første tanna dukke opp ganske snart. Og rullinga har hun nesten inne [emoji123] krabbing, sitting, første skritt, ord, barnehage.. gleder meg til å oppleve året sammen med henne [emoji7]

Gleder meg og til ungenes utvikling dette året. Yngste har rullinga i boks og krabbinga er ikke langt unna. Er så spennende :D

Jeg pleier å ta ned 1 januar fir da starter nytt år å jeg er ferdig med jula

Ja, på mange måter så er jeg egentlig mentalt helt klar for det nye. Men så er det noe med tradisjonen lkevel. Samt at jeg er trøtt og sliten og derfor lar det være...

Jeg pleier å ta ned 1 januar fir da starter nytt år å jeg er ferdig med jula

Ja, på mange måter så er jeg egentlig mentalt helt klar for det nye. Men så er det noe med tradisjonen lkevel. Samt at jeg er trøtt og sliten og derfor lar det være...

Håper det ikke er for kaldt til å gå ut med Lillejenta I dag lyst til å ta ned hele gjengen ut en tur, det tror jeg vi alle kunne hatt godt av.

Deilig å få luftet seg litt[emoji2]
Hvor kaldt er det hos dere?

Back
Topp