Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke så veldigFlink du er[emoji1]
Sunnmøre....Kjedelig med slikt av og på vær[emoji13]
Ja, snødekte veier og fortau er glatte nå. Det er de. Jeg har ikke tenkt meg ut da, men pigger/brodder er nok lurt jaEr ganske glatt uten med snøsmeltingen også.
Er +3 her, redd det kan finne på å fryse på før treningen i kveld så holder på å sette pigger i skoene mine
Sikkert kjekt.Da var kb kjørt på overnatting
Skulle ut å ake først
Det var deilig[emoji2] men nesten for lenge...
Har løse pigger jeg holder på å sette i de gamle joggeskoene mine.Ja, snødekte veier og fortau er glatte nå. Det er de. Jeg har ikke tenkt meg ut da, men pigger/brodder er nok lurt ja
Så gøy! Jente eller gutt?Det er det virkelig[emoji173] om 4 uker ca får jeg oppleve det igjen[emoji173]
Ja[emoji7] er så spent. Jente[emoji171]Så gøy! Jente eller gutt?
Store deler av dagen. Har kommet igjen å vært her en time også borte igjen[emoji85]
Hahahaha [emoji23] Kan ta knekken de kakene
Ikke jeg heller. Før forrige ukeHar aldri vært der jeg....
Har heldigvis ikke så lang reisevei dit. Men hadde aldri hørt om det før forrige uke heller da [emoji23]Sjelden jeg er der men kjøpt litt i år på nett
Sikkert ikke dumt det.Har løse pigger jeg holder på å sette i de gamle joggeskoene mine.
Syns løse pigger/brodder bare sklir og sitter feil på skoene.
Ved å sette i gamle sko ser man hvor de er slitt og hvor man trenger pigger
Fikk nye joggesko og et sett pigger til de gamle av mannen til jul, veldig fornøydSikkert ikke dumt det.
Pr nå regner det her, så da et spm om hvor mye som rekker smelte før det fryser på....
Det var en bra gave det!Fikk nye joggesko og et sett pigger til de gamle av mannen til jul, veldig fornøyd![]()
De har hatt det kjekt sammen både i går og lørdag så antar det blir det i dag ogsåSikkert kjekt.
Har vurdert det siden de har en ganske stor en i Vestby, men har liksom aldri hatt tiden når jeg er der.Ikke jeg heller. Før forrige uke![]()
Såpass [emoji14] Ikke laga kaker jeg. Ei heller glad i de må jeg innrømme [emoji56]Jeg ruller snart ut av huset![]()