Skravletråd januar

Så digg å føle seg bedre for en stund
Fått tullet litt med kb , vannkrig er gøy ;)

Ble enkelnmiddag her i dag, pizza fra restauranten borti gata her , kompisen til kb ble hentet akkurat når vi skulle spise så far måtte pent bare vente ;)
 
Sitter og skriver middagsplan, hva gjør dere i kveld?
 
Nå har jeg overvært aspirantkorpsets første felles øvelse. De var ganske flinke synes jeg.

Men nå blir det mye spilling fremover, lekse mellom spilletimene mandag til mandag og mellom samspillet tirsdag til tirsdag. Øves nå det. I tillegg til skole og venner og fotball.

Men det er gøy da

Mellomste var med, og gleder seg til hun kan begynne. I tredje klasse. Hun begynner i første til høsten...

(Også er det ei spillende mor som pusher sine litt da, og har både første og andreklassingen sin i årets aspiranter. Det er en annen andreklassing der også. Vi får høre etterhvert, men i første omgang skole for henne. Nok overgang det )

Korps er gøy:D håper noen av mine også vil begynne med det!
 
Så digg å føle seg bedre for en stund
Fått tullet litt med kb , vannkrig er gøy ;)

Ble enkelnmiddag her i dag, pizza fra restauranten borti gata her , kompisen til kb ble hentet akkurat når vi skulle spise så far måtte pent bare vente ;)

Herlig at du føler deg litt bedre!:)
 
God morgen
Ute er det speilblankt
Jeg prøver meg på jobb i dag å gleder meg til det :)
 
Korps er gøy:D håper noen av mine også vil begynne med det!
Det er gøy

Jeg har aldri spilt, ikke faren heller. Men eldstemann begynte i høst og mellomste gleder seg til hun er gammel nok
 
Det er gøy

Jeg har aldri spilt, ikke faren heller. Men eldstemann begynte i høst og mellomste gleder seg til hun er gammel nok

Aldri spilt vi heller:)
Men min bror spilte fløyte, og han trivdes såå bra i korpset!:)
 
Back
Topp