Skravletråd januar

I dag har jeg vært lat ! Men flink [emoji123] lillemor måtte være hjemme fra bhg, så her har det vært TV og iPad i hele dag. Og litt maling så jeg fikk vaska badet. Satt hu i badekaret for at jeg fikk rydda. Og kjørte en tur for at hu skulle sove før det:p gleder meg til bhg i morra ! [emoji120]

Tipper det har gått veldig fint:)
Han har vært sutrete i hele dag.
Ble enda verre når eldsten kom hjem siden han trodde det var jeg som kom.
Håper det blir bedre i morgen

Og der skjønte jeg hvorfor det tar ca 9 virkedager å bytte batteriet på mobilen min.
Trolig tar ikke den jobben så lang tid.

Men det tar 3-5 dager før den kommer frem til verksted. Og sikkert det samme tilbake da. Så 6-10 dager i posten. Nemlig postens leveringstider for b post

Det er sprøtt lenge!:rolleyes:

Det er sprøtt lenge!:rolleyes:
Lenge, men trolig fordi de sparer penger og sender b post? Stemmer med tiden, og kommer ikke på andre måter de sender på som tar sååå lang tid?

Nå har jeg overvært aspirantkorpsets første felles øvelse. De var ganske flinke synes jeg.

Men nå blir det mye spilling fremover, lekse mellom spilletimene mandag til mandag og mellom samspillet tirsdag til tirsdag. Øves nå det. I tillegg til skole og venner og fotball.

Men det er gøy da

Mellomste var med, og gleder seg til hun kan begynne. I tredje klasse. Hun begynner i første til høsten...

(Også er det ei spillende mor som pusher sine litt da, og har både første og andreklassingen sin i årets aspiranter. Det er en annen andreklassing der også. Vi får høre etterhvert, men i første omgang skole for henne. Nok overgang det )

Jada, det er jo det

Bare merkes at mannen har årsoppgjør og jeg har sånn deltids litt årsoppgjør jeg også, og ungene skal noe nesten hver dag. Enda godt jeg er hjemme, til høsten blir tidsklemma hardere

Ja, blir nok travlere når dere begge er i full jobb:)
Her er det bare eldste som er med på fritidsaktiviter....speideren:) så foreløpig har vi ikke merket noe til tidsklemma sånn sett:P

I dag har jeg vært lat ! Men flink [emoji123] lillemor måtte være hjemme fra bhg, så her har det vært TV og iPad i hele dag. Og litt maling så jeg fikk vaska badet. Satt hu i badekaret for at jeg fikk rydda. Og kjørte en tur for at hu skulle sove før det:p gleder meg til bhg i morra ! [emoji120]

Godt snuppa er i bedre form:)
Flink du har vært idag!

Back
Topp