Vet jo det, ellers så hadde jeg ikke dratt.
Er bare dette mammahjertet...
Ja det er teit noen ganger !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet jo det, ellers så hadde jeg ikke dratt.
Er bare dette mammahjertet...
Er vel lite som fungerer under anfall dessverre
Fått levert kb nå å jeg ligger på sofaen igjen
God morgen snuppa er hjemme fra bhg i dag å. Omgangs syken i hus, heldigvis har jeg sluppet unna så langt
Sitter og har litt dårlig samvittighet for at det er mannen som er hjemme med Lille U i dag.
Han er en ordentlig liten mammagutt og syk.
Han har vært sutrete i hele dag.Tipper det har gått veldig fint
Og der skjønte jeg hvorfor det tar ca 9 virkedager å bytte batteriet på mobilen min.
Trolig tar ikke den jobben så lang tid.
Men det tar 3-5 dager før den kommer frem til verksted. Og sikkert det samme tilbake da. Så 6-10 dager i posten. Nemlig postens leveringstider for b post
Lige måde regner her også. Første dag med tilvenning på frøkna i dag!
God bedring til snuppa di
Lenge, men trolig fordi de sparer penger og sender b post? Stemmer med tiden, og kommer ikke på andre måter de sender på som tar sååå lang tid?Det er sprøtt lenge!
Mye bedre enn vi trodde i grunnHvordan har det gått idag?
Jada, det er jo det
Bare merkes at mannen har årsoppgjør og jeg har sånn deltids litt årsoppgjør jeg også, og ungene skal noe nesten hver dag. Enda godt jeg er hjemme, til høsten blir tidsklemma hardere
I dag har jeg vært lat ! Men flink [emoji123] lillemor måtte være hjemme fra bhg, så her har det vært TV og iPad i hele dag. Og litt maling så jeg fikk vaska badet. Satt hu i badekaret for at jeg fikk rydda. Og kjørte en tur for at hu skulle sove før det gleder meg til bhg i morra ! [emoji120]
Han har vært sutrete i hele dag.
Ble enda verre når eldsten kom hjem siden han trodde det var jeg som kom.
Håper det blir bedre i morgen
Lenge, men trolig fordi de sparer penger og sender b post? Stemmer med tiden, og kommer ikke på andre måter de sender på som tar sååå lang tid?
Jepp, jeg har for mye å gjøre på jobb.Er det pappa som skal være hjemme i morgen også?
Mhm synd i grunnEr vel dessverre det
He he den er en god venn om dagenTryggest i sofa