Skravletråd januar

Og der skjønte jeg hvorfor det tar ca 9 virkedager å bytte batteriet på mobilen min.
Trolig tar ikke den jobben så lang tid.

Men det tar 3-5 dager før den kommer frem til verksted. Og sikkert det samme tilbake da. Så 6-10 dager i posten. Nemlig postens leveringstider for b post
Tar tid med posten ja

God morgen alle sammen

I dag begynner samspillingen med aspirantkorpset. Om ikke mannen er kommet hjem tar jeg med meg jentene og følger ham.
Spennende å høre hvordan det blir . Men travle tider fremover

Spilletime mandag, og frivillig fotball
Samspill tirsdag
Fotball onsdag
Dans for mellomste torsdag

Så helt klart familietid fredag!
Travle tider, synes det er travelt nok med 1 på aktiviteter jeg

Travle tider, synes det er travelt nok med 1 på aktiviteter jeg
Bare vent til yngstemor begynner...

Mellomste har begynt å glede deg til å spille korps. Men da skal de jo i det minste samme sted samtidig, så det er overkommelig. Spille time har han etter skolen (i SFO tiden) så det går lett til han slutter på SFO...

Bare vent til yngstemor begynner...

Mellomste har begynt å glede deg til å spille korps. Men da skal de jo i det minste samme sted samtidig, så det er overkommelig. Spille time har han etter skolen (i SFO tiden) så det går lett til han slutter på SFO...
Greit når det er i sfotiden da :)

Greit når det er i sfotiden da :)
Ja, helt til han slutter på SFO, er ferdig på skolen 14 og går hjem og skal være på skolen igjen 15 for å spille, og jeg er på jobb og selv om det egentlig bare er 15-20 min å gå trenger han bare sette fra seg sekken og ta fløyta, for han bruker fort 20-25 min minst han...

Må finne en bedre plan når han etter planen slutter på SFO. Få annen spilletime eller få vente på skolen

Men samspill er samtidig for korps og aspiranter, bare hvert sitt rom. Så har jeg to i korpset skal begge på skolen tirsdag 1730. Litt knapp tid til middag etter jobb, men det får vi til på et vis. En eller to der er like lett i det minste

Ja, helt til han slutter på SFO, er ferdig på skolen 14 og går hjem og skal være på skolen igjen 15 for å spille, og jeg er på jobb og selv om det egentlig bare er 15-20 min å gå trenger han bare sette fra seg sekken og ta fløyta, for han bruker fort 20-25 min minst han...

Må finne en bedre plan når han etter planen slutter på SFO. Få annen spilletime eller få vente på skolen
Kan han ikke ta med fløyta på,skolen da og vente der så lenge?

Kan han ikke ta med fløyta på,skolen da og vente der så lenge?

Jeg håper det

Men å vente på skolen, i praksis da sammen med SFO, når han ikke har plass på SFO? (Og ute en time uansett vær, men det er han jo om han får hjem også)

Finner ut av det når den tid kommer

Jeg håper det

Men å vente på skolen, i praksis da sammen med SFO, når han ikke har plass på SFO? (Og ute en time uansett vær, men det er han jo om han får hjem også)

Finner ut av det når den tid kommer
Han venter vel ute så det burde gå bra

Du får høre om det er lov :)
Ja, skal forhøre meg om hva som lar seg gjøre

Evt bytte time med en som er før så han slipper å vente så lenge, eller etter så han rekker hjem og spise (normalt spiser han jo på sfo i løpet av denne timen) med noen som fortsatt går på SFO, det er jo elever på fløyte i ulike klassetrinn. Sikkert nye tider med lærern neste år uansett pga noen evt slutter og noen begynner?

Back
Topp