Skravletråd januar

God morgen alle sammen

I dag begynner samspillingen med aspirantkorpset. Om ikke mannen er kommet hjem tar jeg med meg jentene og følger ham.
Spennende å høre hvordan det blir . Men travle tider fremover

Spilletime mandag, og frivillig fotball
Samspill tirsdag
Fotball onsdag
Dans for mellomste torsdag

Så helt klart familietid fredag!

God morgen alle sammen

I dag begynner samspillingen med aspirantkorpset. Om ikke mannen er kommet hjem tar jeg med meg jentene og følger ham.

Samspill tirsdag
Fotball onsdag

Travle uker for dere:) men moro også!

God morgen :) snuppa er hjemme fra bhg i dag å. Omgangs syken i hus, heldigvis har jeg sluppet unna så langt

Sitter og har litt dårlig samvittighet for at det er mannen som er hjemme med Lille U i dag.
Han er en ordentlig liten mammagutt og syk.

Og der skjønte jeg hvorfor det tar ca 9 virkedager å bytte batteriet på mobilen min.
Trolig tar ikke den jobben så lang tid.

Men det tar 3-5 dager før den kommer frem til verksted. Og sikkert det samme tilbake da. Så 6-10 dager i posten. Nemlig postens leveringstider for b post

God morgen alle sammen

Samspill tirsdag
Fotball onsdag

God morgen :) travelt ja. Her er første dag med tilvenning på frøkna i dag. Spent

Travle uker for dere:) men moro også!

Jada, det er jo det

Bare merkes at mannen har årsoppgjør og jeg har sånn deltids litt årsoppgjør jeg også, og ungene skal noe nesten hver dag. Enda godt jeg er hjemme, til høsten blir tidsklemma hardere

Back
Topp