Skravletråd januar

God morgen:) dag 2 med tilvenning her i dag...spennende...men ikke før halv ti. Nå spiser begge små litt frokost her.
 
God morgen jenter:D
Her er det storm idag! Og jeg skal til tannlege med mellomste:)
Ha en fin dag!
 
Posten kan overraske positivt også, 3-5 dager skrev Elkjøp på mandag, i dag er telefonen min kommer til verkstedet.
Så får vi se om de finner ut noe det da
 
Innom før jeg henter gutta:)
Vært på shopping idag, ble klær til gutta, undertøy og bluse til meg, nye lysestaker, neglelakk og litt sminke:)
 
hvordan ble den :)?
La meg se

Torsdag: Hjemmelagde seikaker
Fredag: Forrett: Søtpotetsuppe med bacon Hovedrett: Biff med blåmuggostsaus, smørdampede amadinepoteter og varm mais Dessert: Hjemmelager Tiramasu
Lørdag: Risotto med kyllingvingeklubber
Søndag: Lasagne
Mandag: Estragon kylling
Tirsdag: Seibiff
Onsdag: Hjemmelagde kjøttkaker
 
God middag ;)
Vært på bibliotwket etter jobb å hentet reserverte bøker :)
Så kjekt da! Hvilke bøker er det?

Her har jeg vært på jobb, laget middag, spist middag... nå gjør poden data leksen sin og jeg sitter her og trykker :)
 
Var det ikke 6000 innlegg man måtte ha for å bli VIP?
 
La meg se

Torsdag: Hjemmelagde seikaker
Fredag: Forrett: Søtpotetsuppe med bacon Hovedrett: Biff med blåmuggostsaus, smørdampede amadinepoteter og varm mais Dessert: Hjemmelager Tiramasu
Lørdag: Risotto med kyllingvingeklubber
Søndag: Lasagne
Mandag: Estragon kylling
Tirsdag: Seibiff
Onsdag: Hjemmelagde kjøttkaker
Ohh mye godt:) her har vi så langt hatt pizzasnurrer(brukte rester fra taco),hjemmelaget fiskegrateng og i dag har vi spist på kinarestaurant :)
 
Ohh mye godt:) her har vi så langt hatt pizzasnurrer(brukte rester fra taco),hjemmelaget fiskegrateng og i dag har vi spist på kinarestaurant :)
Denne er fra og med i morgen.
I dag hadde vi spagetti med en kjøttsaus laget av karbonadedeig, løk, tomat, paprika, sopp, fløte og diverse krydder
 
Back
Topp