Skravletråd januar

Noen forslag til hva vi kan ha til middag på mandag og tirsdag (helst fisk eller sjømat på tirsdag).
Jeg finner ikke på noe

Her spiser vi dessverre lite fisk, men har et nyttårsforsett. Så Idag ble det torskefilet, med grovt speltmel, krydder stekt i panna. Poteter og blomkål-gulrotstuing.

Ikke ofte storebror skryter av maten jeg lager, men det fikk jeg Idag [emoji5]
 
God kveld jenter.
Har dere det bra?
 
God morgen
Legetime med kb for å fjerne stingene før jeg kjører han til skole og meg på jobb
Dpent på denne dagen siden jeg har mye smerter igjen
 
God morgen.
 
God morgen Sara:)
Planer for dagen?
I svært liten grad.

Har levert i bhg og handlet. Skal spise frokost med lillemor.

Etter middag skal mellomste på barnedans og eldste på fotball etter det, håper mannen kommer hjem en gang innimellom dette.

Så må jeg enten lete videre eller ringe tannlegen . Eldstemann har time i morgen. Sånn midt på dagen en gang. Fint om jeg hadde visst hvor den innkallelsen ble av....
 
God formiddag.
Jeg er hjemme med de to yngste siden det er planleggingsdag i barnehagen i dag.
Prøver å få strikket på dette babyteppet, min venninne kan nedkomme når som helst nå og jeg er ikke halvveis en gang.
Lille U er ikke helt enig i at mamma skal strikke
 
I svært liten grad.

Har levert i bhg og handlet. Skal spise frokost med lillemor.

Etter middag skal mellomste på barnedans og eldste på fotball etter det, håper mannen kommer hjem en gang innimellom dette.

Så må jeg enten lete videre eller ringe tannlegen . Eldstemann har time i morgen. Sånn midt på dagen en gang. Fint om jeg hadde visst hvor den innkallelsen ble av....

Greit å vite når timen er ja:p
 
Back
Topp