Skravletråd januar

Tidlig oppe du

Først må ungene vekkes, og få kose litt med lillesøstra i senga.
Så skal alle tre loses gjennom badet for de skal spise frokost og eldstemann gå klokka åtte
 
Juhu, telefonen min er på vei tilbake fra verkstedet.

3-5 dager den veien også, til tok det bare to men nå kommer helga .men helst like over helga i stedet for nærmere neste som egentlig er anslaget :)
 
Juhu, telefonen min er på vei tilbake fra verkstedet.

3-5 dager den veien også, til tok det bare to men nå kommer helga .men helst like over helga i stedet for nærmere neste som egentlig er anslaget :)

Jippi så bra!:D
 
Jippi så bra!:D
Gleder meg, kjenner jeg

Lei av denne telefonen, med en stavekontroll som ikke forstår meg, manglende apper og e-post og i det hele tatt
 
Takk,men de ringte og fikk ny time mandag kl 10 så da må jeg grue meg litt mer. Frøkna er i barnehagen og jeg venter i grunn bare på tlf. Blir dyrt gå på senteret for lenge
 
Juhu, telefonen min er på vei tilbake fra verkstedet.

3-5 dager den veien også, til tok det bare to men nå kommer helga .men helst like over helga i stedet for nærmere neste som egentlig er anslaget :)

Kanskje du får ny da? Når det har gått så raskt med meg, så har jeg fått ny.
 
Kanskje du får ny da? Når det har gått så raskt med meg, så har jeg fått ny.
Fikk melding om at den er tilbake på Elkjøp så nå drar jeg for å hente den så får vi se
 
Kanskje du får ny da? Når det har gått så raskt med meg, så har jeg fått ny.
Det er nok min, men jeg er spent på å sjekke, for arbeidsbeskrivelsen passer ikke med problemet.
Det var ikke at den ikke lot seg slå på, som butikken skriver, eller at den bruker mye strøm som verkstedet skriver om.
Problemet var at den ikke tok lading
 
Vel, den er tilbakesatt til fabrikken stillinger og jeg jobber med å få den til å bli "min" igjen men jeg har da i det minste app :)

Men ikke kontakter enda..
 
Kontakter på plass, jobber med apper og har en kveld foran meg med å organisere dem på skjermen ;-)
 
Back
Topp