De ringte og jeg måtte få ny time mandag. Kjedelig . Jeg er på kjøpesenter. De ringer snart fra barnehagen og ber meg komme tenker jeg
Æsj, kjedelig å vente hele helga da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De ringte og jeg måtte få ny time mandag. Kjedelig . Jeg er på kjøpesenter. De ringer snart fra barnehagen og ber meg komme tenker jeg
Tusen takk fått krone på jobb og kake av min søster! Juhu!
Kontakter på plass, jobber med apper og har en kveld foran meg med å organisere dem på skjermen ;-)
Ja i grunn . Men Men. Fikk shoppet en del,kjekt . Gikk overraskende bra med frøkna i dagÆsj, kjedelig å vente hele helga da
Ja i grunn . Men Men. Fikk shoppet en del,kjekt . Gikk overraskende bra med frøkna i dag
Ja, bortsett fra at den er satt tilbake til fabrikkinnstillinger så den må lære litt på nytt. Men i det minste er den lærevillig og insisterer ikke på at jeg nok mener bag når jeg skriver bhg.Blir deilig å få tilbake en tlf som forstår deg
Så kjipt daTakk,men de ringte og fikk ny time mandag kl 10 så da må jeg grue meg litt mer. Frøkna er i barnehagen og jeg venter i grunn bare på tlf. Blir dyrt gå på senteret for lenge
Mhm i dag gikk bedre enn forventet. 4 dagen. Mhm for det meste til ungene . Blir sånnShopping er perfekt plaster på såret
Så bra tilvenningen går fint!
Ja men heldigvis tidlig mandag gikk overraskende bra med frøkna i dagSå kjipt da
Trengs.Lykke til med organisering
Ja, bortsett fra at den er satt tilbake til fabrikkinnstillinger så den må lære litt på nytt. Men i det minste er den lærevillig og insisterer ikke på at jeg nok mener bag når jeg skriver bhg.
Får vel dra p hente kb snart
Mhm i dag gikk bedre enn forventet. 4 dagen. Mhm for det meste til ungene . Blir sånn
Skal overraske mannen i kveld.
Han tror han får helt vanlig biff....
Jeg begynte å forberedte maten i går når jeg var hjemme på grunn av planleggingsdag i barnehagen.
Det blir en 3-retter
Forrett: Søtpotetsuppe med chili og baconHva står på menyen?
Sony Xperia z3 compact mener jegFlott den samarbeider da hva slags tlf er det?