Skravletråd grønt lag

Så kjekt, det hjelper på poengene! Er ikke noe du får mer av da? Eller er du frisk igjen straks?

Ikkje frisk nei, veit ikkje kva som skjer vidare. Skal ha samtale med fysioen på mandag, så spent på kva han seier. Meeen, eg har hatt kjempe stort utbytte av dette :D Starta med å vera heilt jævlig på alle mulige måtar, og no klarar eg faktisk å trene :o :D

Ikkje frisk nei, veit ikkje kva som skjer vidare. Skal ha samtale med fysioen på mandag, så spent på kva han seier. Meeen, eg har hatt kjempe stort utbytte av dette :D Starta med å vera heilt jævlig på alle mulige måtar, og no klarar eg faktisk å trene :o :D
Så bra!! Får håpe du får fortsette litt. Er jo dumt om du må slutte før det blir bra! Er til manuellterapeut selv pga bekkenet og korsryggen. Hun er helt fantastisk på behandling, men har gitt meg et lite styrkeprogram bare. Savner en slags oppfølging av det! Hun bare knar, og sier det kommer til å ta tid [emoji14]

OK - må få skryta! Men 2,4 kg ned på første veka! :D Detta blir jo ikkje standarden, men veldig fornøyd med ein pangstart :D

OK - må få skryta! Men 2,4 kg ned på første veka! :D Detta blir jo ikkje standarden, men veldig fornøyd med ein pangstart :D
Det er jo helt sinnsykt! Gratulerer :D

• Liker
Reactions: EJ
Sendt melding til de to siste med påminnelse! Ser lovende ut så langt :)

Har meldt inn vekt! Men jeg fikk ikke med meg utfordringen for uka. Skjønte ikke helt hva det var og hvordan vi skulle melde inn det? Håper jeg har regna ut vektprosenten riktig! Go grønn!

Har meldt inn vekt! Men jeg fikk ikke med meg utfordringen for uka. Skjønte ikke helt hva det var og hvordan vi skulle melde inn det? Håper jeg har regna ut vektprosenten riktig! Go grønn!
Du skal registrere det du trener og mosjonerer. Også får du poeng om du drikker 1,5l vann og holder deg unna snop :) kan hjelpe deg jeg, om du er usikker?

Jaaa hjelp meg
Kopier det jeg har skrevet (jeg har skrevet først!).
Også fjerner du alle tallene.

Så fyller du inn for hver dag. PER DAG: Har du mosjonert i 10 minutter, får du 5 poeng. Har du trent i 10 minutter får du 10 poeng.
Drakk du 1,5l vann eller mer, får du 25 poeng. Og holdt du deg snopfri får du 25 poeng.

Bonus: har du trent 20 minutter eller mer pr dag får du 50 poeng som du fyller ut nederst der. Har du mosjonert mer enn 30 minutter pr dag får du 50 i bonus der. Vann hver dag er 50 i bonus, det samme er snopfri :)

Noe mer? :)

Da har jeg levert vekta for laget! FOR EN JOBB! Vi har gått ned 7,8kg til sammen, som tilsvarer en prosent på -1,5812 :)
Hurra! Ser lovende ut for at alle får være med neste uke også.

Nå veier vi 485,5kg til sammen. Kanskje neste ukes mål skal være å komme seg til 480?

Da har jeg levert vekta for laget! FOR EN JOBB! Vi har gått ned 7,8kg til sammen, som tilsvarer en prosent på -1,5812 :)
Hurra! Ser lovende ut for at alle får være med neste uke også.

Nå veier vi 485,5kg til sammen. Kanskje neste ukes mål skal være å komme seg til 480?

Det høyres ut som eit fornuftig mål:)

Gratulera med seier! Både utfordring og vekt :D

Gratulerer! Spesielt til EJ :D
Hvilken utfordring vil vi ha?

• Liker
Reactions: EJ
Gratulerer! Spesielt til EJ :D
Hvilken utfordring vil vi ha?
Synes vi bør ha en som går på kosthold og mosjon/trening i alle fall :) Likte den der "velge-lista" som var forrige runde jeg da!

Fant denne i en gammel utfordring. Kunne gjort noe med den?

6c2aa39ad23558b8c1405009528a7135.jpg

Back
Topp