Skravletråd grønt lag

En tråd i 'Slankekrigen' startet av Hemmeligfrøken, 5 Jan 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Hemmeligfrøken Forumet er livet Desemberglede 2015

Da er det bare å skravle i vei damer - skravletråden er erklært åpnet.

Oppfordrer til en liten presentasjonsrunde i begynnelsen, for å bli litt bedre kjent.

Deltakere på grønt lag:

1. Makko87
    2. EJ
    3. Sogn78
    4. Smæsj
    5. Avokado
    6. Stinefine

Ute av konkurransen:
    1. Fornøydmamma
    2. Tekoppen

Last edited: 17 Feb 2017
  2. makko86 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡Junigull 2016♡ Desemberlykke2017 Julimammaer 2016

Heia grønn! Noen som vil være lagleder? :)

3. EJ ❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️ Februar 2014 - Skjult forum VIP ♡ Maibarna ♡

Helluuuu :) Eg er klar som eit egg!! :)
    Håpar nokon ønsker å vera lagledar :)

• Liker Liker x 1
  4. Ønskedrømmer<3 Flørter med forumet

Hei :) Jeg er kjempeklar for denne krigen :D sender spørsmålet videre å håper noen vil være lagleder

5. Tekoppen Betatt av forumet Marsboere 2020 Novemberlykke 2015

God kveld :happy:

Dette blir morsomt! Jeg er klar for å sette i gang!

Håper det er noen som kunne tenkte seg å være lagleder da jeg helst vil slippe.

Heia de grønne :)

6. sogn78 Forumet er livet VIP

Heia grønn! Eg jobbar turnus, så for min del er det vanskelig å vera lagledar pga jobbing fredags kveldar. Håpar nokon andre kan vera:)

7. sogn78 Forumet er livet VIP

Har ikkje batteri på vekta mi, må hugse å gjera det på jobb:) OG kjøpe nytt batteri;)

• Liker Liker x 1
  8. makko86 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡Junigull 2016♡ Desemberlykke2017 Julimammaer 2016

Hva er deres mål for krigen?

Jeg har igjen litt over 3kg til startvekt før baby kom. Også vil jeg gjerne ned 4 til før krigen er over! Håper på 18 på sikt :)

9. EJ ❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️ Februar 2014 - Skjult forum VIP ♡ Maibarna ♡

Hugs å legge inn vekt og bmi i dag :)
    Eg kan lever inn vekt i dag, dersom alle får levert ganske raskt da innleveringen er midt i legging av unga..

• Liker Liker x 3
  10. sogn78 Forumet er livet VIP

Mitt mål for krigen er å gå ned ca 5 kg, og å bli litt sunnare :joyful:

11. Ønskedrømmer<3 Flørter med forumet

Ønsker å bli sunnere jeg å [emoji2] jeg ønsker å gå ned maaange kilo. Blir fort godterispising når jeg kjeder meg å bare har lyst på noe i munnen. Nå er det totalt skjerpings for dette går ikke lenger. Håper krigen kan hjelpe meg på vei

12. havrefras Blir kjent med forumet

Jeg har aldri vært med før... skal prøve å holde meg til reglene. Målet er å gå ned 3 kilo, men helst kutte ut snopet i mammapermen... og drikke mer vann... og ikke minst få bedre kondis. Ut på tur i januar-vinter-været :p

13. EJ ❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️ Februar 2014 - Skjult forum VIP ♡ Maibarna ♡

Da er startvekta levert inn for grønt lag. Emilie2015 har ikkje levert :(

Samla vekt på laget er 499,3kg. Dette utgjer ein gjennomsnittsvekt på laget for 83,2166 kg pr pers.

Skal me ha eit felles mål til neste fredag? Eks: den felles vekta er gått ned til 494kg?

14. makko86 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡Junigull 2016♡ Desemberlykke2017 Julimammaer 2016

Felles mål er bra! Jeg er med :) blir ca 0,8 pr det?

15. EJ ❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️ Februar 2014 - Skjult forum VIP ♡ Maibarna ♡

Ja det stemmer :)

• Liker Liker x 1
  16. Emilie2015 Glad i forumet Desemberglede 2015

Denne uken har bare flydd, jeg glemte helt at det var fredag idag! (Permisjonslivet). Nå ble jeg lei meg :( Lykke til, jenter! Heier på dere i krigen.

17. EJ ❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️ Februar 2014 - Skjult forum VIP ♡ Maibarna ♡

Heldigvis er det støtt og stadig slankekrig her inne på bv.
    Men lykke til framover! [emoji173]

18. EJ ❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️ Februar 2014 - Skjult forum VIP ♡ Maibarna ♡

Me trenger ein lagledar, nokon som melder seg frivillig?

19. makko86 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡Junigull 2016♡ Desemberlykke2017 Julimammaer 2016

Hadde vært enklere om fristen hadde vært tidligere, er hjemme alene med barn annenhver uke og har kveldsstell og natta i den tiden :/

20. makko86 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡Junigull 2016♡ Desemberlykke2017 Julimammaer 2016

Ingen som kan?

Del denne siden