Skravletråd grønt lag

Æsj, litt skuffa denna veka altså. Har trent og vore sunn, og så går eg ned 0,3 kg:yuck: Jaja, får berre køyra skikkelig lavkarbo neste veka, og sjå om det gjere susen xsmile3

Eg kom på 0,4 som er heile 2 kilo i forskjell frå forrige veka :p Men, me begge har trena bra - kanskje fått litt meir muskel som igjen vil forbrenne meir ved inaktivitet :)
Nedgang er nedgang :)

I dag lagde eg seterrømme vafler (LK) og dei va so fantastisk gode :D
 
Eg kom på 0,4 som er heile 2 kilo i forskjell frå forrige veka :p Men, me begge har trena bra - kanskje fått litt meir muskel som igjen vil forbrenne meir ved inaktivitet :)
Nedgang er nedgang :)

I dag lagde eg seterrømme vafler (LK) og dei va so fantastisk gode :D

What? Vafler som er lavkarbo, og ikkje smakar omelett??? Gi meg oppskrift :D
 
Venter på svar fra fornøydmamma, så er vi alle. Ser så langt lovende ut [emoji111]️
 
  • Liker
Reactions: EJ
Da er tallene levert. Fornøydmamma har ikke levert, og ryker ut.
Ellers tror jeg vi skal være trygge med en total vektnedgang på 3kg for oss 5 :D
 
Da er tallene levert. Fornøydmamma har ikke levert, og ryker ut.
Ellers tror jeg vi skal være trygge med en total vektnedgang på 3kg for oss 5 :D

Blir vel fordelt på oss seks, fornøydmamma blir vel rekna med sjølv om ho ikkje leverte?
 
Blir vel fordelt på oss seks, fornøydmamma blir vel rekna med sjølv om ho ikkje leverte?
Japp, hun teller som 0kg og 0% :) total nedgang for oss var på like over - 0.6%!
 
  • Liker
Reactions: EJ
Eg vil gjerne ha det samme som sist, men kanskje litt meir valgalternativer? Fortsatt kun poeng for maks 4 oppgåver, men meir å velge mellom..?
 
Eg vil gjerne ha det samme som sist, men kanskje litt meir valgalternativer? Fortsatt kun poeng for maks 4 oppgåver, men meir å velge mellom..?
Ja, enig! Endre øvelser kanskje? Noen forslag?
 
Gjerne en ren mageøvelse :)
 
Hva tenker dere om en 10000 skritt utfordring?
 
Hva tenker dere om en 10000 skritt utfordring?

Tidlegare har det da blir stor ståhei da ikkje alle har skrittellar, eller lov å ha klokke osv på seg når dei jobbar.
 
Tidlegare har det da blir stor ståhei da ikkje alle har skrittellar, eller lov å ha klokke osv på seg når dei jobbar.

Ser den...
 
Tidlegare har det da blir stor ståhei da ikkje alle har skrittellar, eller lov å ha klokke osv på seg når dei jobbar.

Hva tenker dere om en 10000 skritt utfordring?
Men den kan være med som et valg i en challange! Det gikk bra sist det, eller husker jeg helt feil EJ?
 
Tidlegare har det da blir stor ståhei da ikkje alle har skrittellar, eller lov å ha klokke osv på seg når dei jobbar.

Hva tenker dere om en 10000 skritt utfordring?
Men den kan være med som et valg i en challange! Det gikk bra sist det, eller husker jeg helt feil EJ?
 
Her er nokon forslag :)

1) Gående utfall - 3 set x 10
2) Knebøy - 3 set x 10
3) Seteløft - 3 set x 15
4) Planken - 3 set x 30 sekundar
5) Ryggliggandes eitbeins senk - 3 set x 12 pr bein
6) Sideliggande bekkenhev - hev bekkenet til kroppen er strak og hold i 12 sekund. Gjenta 10 gonger pr side.
7) Pushups - 3 set x 10 rep
8) Klatre planke - 10 rep med høgre, med venstre og annakvar arm
9) Dips - 3 set x 10 rep
10) Utfall til siden - 3 set x 10 rep NB! Gir raske resultat ved jevnlig gjennomførelse.
11) Situps - 3 set x 10 rep (går heilt opp)
12) Skrå crunches - 3 set x 10 (går halvt opp)
13) Diagonalløft - 3 set x 12 rep
14) Firefotståande skulderpress - 3 set x 10 rep
 
Tittei, her kommer jeg =)
Gode forslag EJ! :D
Ønsker eksempler med f.eks bilder, for enkelhetens skyld :)
 
Går vi for challange da eller? Slike som nå, med maks pr dag og velge dem man vil hver dag? Da tar vi hensyn til om noen ikke kan gjøre noen!

Fortsette med mosjon/trening/grønnsaker/vann/snop?
 
  • Liker
Reactions: EJ
Back
Topp