Skravletråd grønt lag

Da har jeg levert vekta for laget! FOR EN JOBB! Vi har gått ned 7,8kg til sammen, som tilsvarer en prosent på -1,5812 :)
Hurra! Ser lovende ut for at alle får være med neste uke også.

Nå veier vi 485,5kg til sammen. Kanskje neste ukes mål skal være å komme seg til 480?


Hurra! :happy:

480 hørtes ut som et godt mål!
 
Kopier det jeg har skrevet (jeg har skrevet først!).
Også fjerner du alle tallene.

Så fyller du inn for hver dag. PER DAG: Har du mosjonert i 10 minutter, får du 5 poeng. Har du trent i 10 minutter får du 10 poeng.
Drakk du 1,5l vann eller mer, får du 25 poeng. Og holdt du deg snopfri får du 25 poeng.

Bonus: har du trent 20 minutter eller mer pr dag får du 50 poeng som du fyller ut nederst der. Har du mosjonert mer enn 30 minutter pr dag får du 50 i bonus der. Vann hver dag er 50 i bonus, det samme er snopfri :)

Noe mer? :)


Hvor poster jeg dette? Hva er forskjellen på trening og mosjonering(eller misjonering som ordlista villa skrive)? Hilsen teskje-dronninga
 
Hvor poster jeg dette? Hva er forskjellen på trening og mosjonering(eller misjonering som ordlista villa skrive)? Hilsen teskje-dronninga
Det er forsent nå [emoji14] men til neste uke poster du det i tråden "Utfordring uke 2" som kommer i løpet av dagen. Jeg teller gåturer hvor pulsen ikke er veldig høy og jeg ikke svetter som mosjon :)
 
Forslag:
- vann
- snop
- trening pr uke gir bonus (120min?)
- mosjon pr uke gir bonus (150?)
- velg styrkeøvelser fra en liste. Kan ta maks 4 pr dag, 25 poeng pr gjort. Bonus om man gjør 3 hver dag (25) eller 4 hver dag (50).

Innsigelser eller tanker?
 
Husk at utfordring må postes innen 20.00!!
 
Hvordan går det med dere? :)
 
Har fått to rift i magemusklane mine :( Så jobbar hardt med å få bonus denna veka - treningsbonusen er tapt da :(
Ånei! Hvordan har det skjedd?
 
Ånei! Hvordan har det skjedd?

Var på slyngetime forrige onsdag og trudde eg berre var støl. Trente det samma torsdagen og vart verre utover kvelden og helga. I går kveld vart det heeeilt jævlig og ved visse bevegelser trudde eg at magen skulle revna av..! Litt av den samma følelsen når ein har tatt blindtarmen ect (delt magemusklane). Klarer ikkje å reise meg opp frå liggende stilling, må rulla meg rundt :p
 
Var på slyngetime forrige onsdag og trudde eg berre var støl. Trente det samma torsdagen og vart verre utover kvelden og helga. I går kveld vart det heeeilt jævlig og ved visse bevegelser trudde eg at magen skulle revna av..! Litt av den samma følelsen når ein har tatt blindtarmen ect (delt magemusklane). Klarer ikkje å reise meg opp frå liggende stilling, må rulla meg rundt :p
Au, hørtes ikke bra ut!! Får håpe du kommer deg raskt :) helse bør bonus på trening [emoji14]
 
Au, hørtes ikke bra ut!! Får håpe du kommer deg raskt :) helse bør bonus på trening [emoji14]

Er eg heldig tar det ca tre veker, er eg uheldig tar det enno lengre tid :(
 
Hvor poster jeg dette? Hva er forskjellen på trening og mosjonering(eller misjonering som ordlista villa skrive)? Hilsen teskje-dronninga
Nå må du huske å poste før kl 19 i morgen :) trenger du hjelp?
 
Til tross for mageaua, har eg gitt gass og er fornøyd med utfordringen :)
 
Til tross for mageaua, har eg gitt gass og er fornøyd med utfordringen :)
Kjempeflink!! Husk at du nok også har bonus på trening :)
 
Kjempeflink!! Husk at du nok også har bonus på trening :)

Er ein dag eg ikkje har på trening - må vel ha kvar dag?

Edit: tenkte ikkje på antall minuttar :p Men ja, har meir enn nok til bonus på trening :)
 
Er ein dag eg ikkje har på trening - må vel ha kvar dag?

Edit: tenkte ikkje på antall minuttar [emoji14] Men ja, har meir enn nok til bonus på trening :)
Er antall minutter denne gang! Synes det er bedre, så da valgte jeg det på utfordringen [emoji14]
 
  • Liker
Reactions: EJ
-1,2kg! Hurra! Hvordan har det gått med dere?
 
  • Liker
Reactions: EJ
Back
Topp