Skravletråd grønt lag


Detta er den dårlegast skravletråden :p

Så lenge alle, ALLE, får levert inn utfordringen så fort som faen (altså helst i morgo, torsdag, og vekt tidleg fredag kan eg ta det på fredag og.
Meeen, det er nok ein del fredagar eg ikkje kan, slik at andre her inne må hjelpe til.
 
Detta er den dårlegast skravletråden :p

Så lenge alle, ALLE, får levert inn utfordringen så fort som faen (altså helst i morgo, torsdag, og vekt tidleg fredag kan eg ta det på fredag og.
Meeen, det er nok ein del fredagar eg ikkje kan, slik at andre her inne må hjelpe til.

Er krigleder som sjekker utfordring ;)
 
  • Liker
Reactions: EJ
Detta er den dårlegast skravletråden [emoji14]

Så lenge alle, ALLE, får levert inn utfordringen så fort som faen (altså helst i morgo, torsdag, og vekt tidleg fredag kan eg ta det på fredag og.
Meeen, det er nok ein del fredagar eg ikkje kan, slik at andre her inne må hjelpe til.
Jeg kan, men da må alle levere før kveldsstell og sånn begynner [emoji14] er det mulig tror du? Før 17.30/18?
 
Jeg kan, men da må alle levere før kveldsstell og sånn begynner [emoji14] er det mulig tror du? Før 17.30/18?

For min del burde det ikkje vera noko problem, eg legger inn når eg står opp.
Men kan jo ikkje snakke for alle :p
 
For min del burde det ikkje vera noko problem, eg legger inn når eg står opp.
Men kan jo ikkje snakke for alle :p
Samme her, ellers glemmer jeg det jo [emoji14]

Hva sier dere andre? Mulig å levere før 18?
 
Da melder jeg meg! Så håper vi det går bra [emoji14]
 
  • Liker
Reactions: EJ
Korleis har det gått med alle denna veka? Eg har vore sjuk heile veka, og har kun fått inn vatn og mosjon på utfordringa:(
Huff da, begynner du å bli litt friskere nå?

Gått bra her! Både trent og spist bra. Håper det synes på vekta også [emoji14]
 
Veldig fornøyd med utfordringen :) Full bonus og fornøyd med sjølve treningen :)
Vekta blir spennande å sjå på i morgo, men ein snikvekt på mandag var det -1,5 så håpar det er fortsatt riktig :)
 
Veldig fornøyd med utfordringen :) Full bonus og fornøyd med sjølve treningen :)
Vekta blir spennande å sjå på i morgo, men ein snikvekt på mandag var det -1,5 så håpar det er fortsatt riktig :)

Oioi, det er jo superbra! Reknar med å ha gått ned litt eg og sjølv om eg ikkje har trent:)
 
Oioi, det er jo superbra! Reknar med å ha gått ned litt eg og sjølv om eg ikkje har trent:)

Etter ei "sprengjul" så er reknar eg eigentleg med at første veka går ganske greitt på vekta :p :p

Det å ikkje eta gjer jo sitt, uansett årsak :p Håpar du blir betre snart :)
 
Etter ei "sprengjul" så er reknar eg eigentleg med at første veka går ganske greitt på vekta [emoji14] [emoji14]

Det å ikkje eta gjer jo sitt, uansett årsak [emoji14] Håpar du blir betre snart :)
Wow, for en sum på utfordringen! Flink er du! :D har ikke rukket mer denne uka jeg! Håper på enda mer for min del neste uke!
 
Wow, for en sum på utfordringen! Flink er du! :D har ikke rukket mer denne uka jeg! Håper på enda mer for min del neste uke!

Takk :) Går på rehab for bekken/rygg så får jo ekstra trening tre gonger i veka berre der :D Er snart øve da :( Berre tre veker igjen, skulle ønska det varte i tre mnd til! :(
 
Takk :) Går på rehab for bekken/rygg så får jo ekstra trening tre gonger i veka berre der :D Er snart øve da :( Berre tre veker igjen, skulle ønska det varte i tre mnd til! :(
Så kjekt, det hjelper på poengene! Er ikke noe du får mer av da? Eller er du frisk igjen straks?
 
Back
Topp