Skravletråd grønt lag

Går vi for challange da eller? Slike som nå, med maks pr dag og velge dem man vil hver dag? Da tar vi hensyn til om noen ikke kan gjøre noen!

Fortsette med mosjon/trening/grønnsaker/vann/snop?
Jeg er veldig for grønnsaker, ala 5 om dagen/50% av tallerken med grønnsaker til middag f.eks =)
 
ImageUploadedByBV Forum1484946806.920358.jpgImageUploadedByBV Forum1484946816.782903.jpgImageUploadedByBV Forum1484946825.103336.jpgImageUploadedByBV Forum1484946834.216975.jpgImageUploadedByBV Forum1484946841.570009.jpgImageUploadedByBV Forum1484946848.218384.jpgImageUploadedByBV Forum1484946855.298786.jpgImageUploadedByBV Forum1484946873.872424.jpg
 
Dei eg fant i farta :) Ellers er Google din venn :p
 
Må me ha vatn? Eg ryker alltid på det;)
Ellers er sånn valgliste, tid på trening i stedet for kvar dag, og grønnsaker heilt toppers:)

Kan me ta mindre mengde vatn? For min del er det så god motivasjon til å velga vatn framfor saft/brus :)
 
Kan me ta mindre mengde vatn? For min del er det så god motivasjon til å velga vatn framfor saft/brus :)

Me kan berre ha det slik det var altså, ingen fare. Eg drikk generelt altfor lite, og ender alltid opp med cola zero i stadenfor vatn;) Skal ta meg sjølv i nakken og prøva å pressa i meg to liter, har berre godt av det :D
 
  • Liker
Reactions: EJ
Me kan berre ha det slik det var altså, ingen fare. Eg drikk generelt altfor lite, og ender alltid opp med cola zero i stadenfor vatn;) Skal ta meg sjølv i nakken og prøva å pressa i meg to liter, har berre godt av det :D

Du trenger berre 1,5 liter ;) Men det får jo an å senke kravet til 1 liter..?
Før så drakk eg omtrent berre Pepsi Max. Men i slutten av november byrja eg å bevist gå meir vekk frå PM og i dag drikker eg kanskje 1,5l i løpe av 1 mnd, før så drakk eg nesten 1,5l i løpe av ein dag :eek:
Slutta å røyke på nyttårsafta og etter det drikk eg pm enno mindre :)
 
Last edited:
Du trenger berre 1,5 liter ;) Men det får jo an å senke kravet til 1 liter..?
Vi kan jo heller ha "ikke drikk annet enn vann på en dag", enn krav om mengde?! :)
 
  • Liker
Reactions: EJ
Da har jeg postet! Tror jeg fikk tilpasset alle sine ønsker! :D LYkke til!

Flott :)
Om det blir ein neste gong, er det fint om ein tar situps og crunch (to forskjellige som trener forskjellig på magen). Eg klarer ikkje å ta situps ordentlig, kun crunch.
 
Flott :)
Om det blir ein neste gong, er det fint om ein tar situps og crunch (to forskjellige som trener forskjellig på magen). Eg klarer ikkje å ta situps ordentlig, kun crunch.
Kan endre den til situps/crunch jeg! :)
 
  • Liker
Reactions: EJ
Skal jeg være fryktelig pirkete er det 1/2 tallerkenen m grønnsaker som er anbefalt [emoji14]
 
  • Liker
Reactions: EJ
Haha, her røk bonus på vann allerede første kvelden :p Jeg er svak for både Farris og Solo Super :p

Det har forøvrig blitt bra med mosjon i helgen, og vekten har gått ned mer fra siste måling :D
Lover godt for denne uken :D
Og er jeg heldig kan jeg vinke farvel til det som har føltes som et evigvarig vektplatå :)

Håper alle har hatt en fin helg! :)
 
Haha, her røk bonus på vann allerede første kvelden [emoji14] Jeg er svak for både Farris og Solo Super [emoji14]

Det har forøvrig blitt bra med mosjon i helgen, og vekten har gått ned mer fra siste måling :D
Lover godt for denne uken :D
Og er jeg heldig kan jeg vinke farvel til det som har føltes som et evigvarig vektplatå :)

Håper alle har hatt en fin helg! :)

Så bra du er godt i gang! Den røyk her og, tenkte meg ikke om og tok meg et glass eplejuice til frokost [emoji14] men men, får gjøre det opp igjen med poeng andre steder!

Mye ut på tur eller? :)
 
Så bra du er godt i gang! Den røyk her og, tenkte meg ikke om og tok meg et glass eplejuice til frokost [emoji14] men men, får gjøre det opp igjen med poeng andre steder!

Mye ut på tur eller? :)

Hehe, fort gjort ;)
Vann-utfordringen er langt tøffere nå syns jeg, men tenker som deg, at jeg heller får hente poeng på annet :)

Masse tur ja :)
Har et kjempefint og stort sti-nettverk rett utenfor døra her, så ingen unnskylding mot å komme seg ut! ;)
 
Back
Topp