Skravletråd grønt lag

Her har det gått bra med trening og kosthold - men trur eg er kommen på eit platå i forhold til vekta. Blir spennande å sjå siste "nytt" på fredag.

Platå er berre forbokstaven her tydeligvis:(
Heilt likt som forrige veka, ikkje ein liten desimal i forskjell, argh!
Men har sanka bra med poeng da i allefall, så håpar eg ikkje ryker ut:)
 
Platå er berre forbokstaven her tydeligvis:(
Heilt likt som forrige veka, ikkje ein liten desimal i forskjell, argh!
Men har sanka bra med poeng da i allefall, så håpar eg ikkje ryker ut:)
Alle poeng hjelper! :)
 
Mangler bare tekoppen og smæsj! Lovende så langt, spesielt på utfordringen :)
 
Da har jeg levert resutatet! Alle fikk levert i tide. Så da er det bare å vente å se! Jeg har veldig god tro :)
- 3 kg til sammen, og litt over -0,5%!
 
Yes! Seier!
Hva skal vi ha i utfordringen? Skal vi ha sånn velgeliste kanskje? Da kan vi ha miks med både skritt, styrke og div :)
 
Yes! Seier!
Hva skal vi ha i utfordringen? Skal vi ha sånn velgeliste kanskje? Da kan vi ha miks med både skritt, styrke og div :)
plukk og miks er veldig fint, likte veldig godt vann/væskedelen, egentlig hele challengen denne gangen, det var liksom litt av alt :D Bra innsats!!
 
Kan ikkje tenke no! Kjem tilbake etter kampen er ferdig :p
 
Hurra for Norge :D
 
Forslag til plukk og miks liste:
Antall skritt, feks 10 000
One song workout (mange gøye på YouTube)
Ti min dans med ungane
20 min der du prøver å gjera alle bevegelser ungen/e gjer
Ti knebøy ved kvart toalettbesøk

No berre tok eg eit eksempel på tall, kan godt vera anna antall skritt, min og antall:)

Likar godt snop og grønnsaker
Kanskje fem om dagen?
 
Fem om dagen - fint om ein kan velge om ein vil ha frukt eller grønt eller begge deler.

Virka som ein del likte type vatn me valgte denna gongen, men fortsatt ikkje fornøyd. Kanskje me kan ta:
ikkje drikke koffein - ein dag
Ikkje drikke brus - kvar dag
Osv?

For å få full bonus på plukk og miks må det vera 5 om dagen for 50 og 3 for 25?
 
Liker den nye utfordringen meget godt :D
Gleder meg!
 
Liker den nye utfordringen meget godt :D
Gleder meg!
Åh, så bra :D Jeg og gleder meg!! Feiret bursdag her i dag. Selvfølgelig kakerester igjen! De går i søpla i morgen tidlig [emoji111]️
 
Åh, så bra :D Jeg og gleder meg!! Feiret bursdag her i dag. Selvfølgelig kakerester igjen! De går i søpla i morgen tidlig [emoji111]️

Da er du sterk!
Jeg hadde felt en liten tåre om jeg måtte hivd kake :p
 
Da er du sterk!
Jeg hadde felt en liten tåre om jeg måtte hivd kake :p
Har akkurat kasta noen biter påskemarsipan med sånn strøssel på. Gjorde vondt, men vet jeg må [emoji14]
 
Går rundt og rundt for å få 15 tusen skritt i dag :p Fekk berre litt over 11 tusen i går, der litt over 5000 stamma frå dansingen på natta :p

Korleis går det med dikka?
 
Går rundt og rundt for å få 15 tusen skritt i dag [emoji14] Fekk berre litt over 11 tusen i går, der litt over 5000 stamma frå dansingen på natta [emoji14]

Korleis går det med dikka?
Haha, heia heia!
Her angrer jeg på koffeinfri dag. Blæææ.
Men, skal holde ut! Har ellers tatt en Fitnessblender i dag. Så er jeg enda litt usikker hvilke to challenger til jeg skal ha [emoji14]
 
  • Liker
Reactions: EJ
Back
Topp