Skravletråd grønt lag

Haha, heia heia!
Her angrer jeg på koffeinfri dag. Blæææ.
Men, skal holde ut! Har ellers tatt en Fitnessblender i dag. Så er jeg enda litt usikker hvilke to challenger til jeg skal ha [emoji14]

Hold uuuut! Detta klarer du!
Eg har trena i 1,5 timar, mosjonere i 30. Knebøy kvar gong eg er på do, koffeinfri dag, laga middag frå botn, 1/3 (eigentleg 1/2) med grønnsaker. Planen er å legga meg tidleg i kveld, rundt 21:30 og legge vekk mobilen etter denna posten.
 
Last edited:
Hold uuuut! Detta klarer du!
Eg har trena i 1,5 timar, mosjonere i 30. Knebøy kvar gong eg er på do, koffeinfri dag, laga middag frå botn, 1/3 (eigentleg 1/2) med grønnsaker. Planen er å legga meg tidleg i kveld, rundt 21:30 og legge vekk mobilen etter denna posten.
Skal aldri ha koffeinfridag igjen! Overbevist om at det er derfor jeg har vondt i hodet [emoji14] Gikk utover snoppoeng, dessverre! Hehe.

Så flink du har vært! Fått til litt trening selv. Må posjonere ut, rekker liksom ikke så mye hver dag selv om jeg er hjemme i permisjon [emoji14] dagene flyr!
 
Skal aldri ha koffeinfridag igjen! Overbevist om at det er derfor jeg har vondt i hodet [emoji14] Gikk utover snoppoeng, dessverre! Hehe.

Så flink du har vært! Fått til litt trening selv. Må posjonere ut, rekker liksom ikke så mye hver dag selv om jeg er hjemme i permisjon [emoji14] dagene flyr!

Det er sjølvsagt årsaken til hovudverken, kroppen får abstinens etter koffein :p
Runda 15221 skritt no :D
 
Det er bra dere er flinke for i dag har jeg skeiet ut på nesten alle mulige måter...
Peppes Pizza til middag, masse brus (sukkerfri heldigvis), limt fast til sofaen hele kvelden og jeg har ikke klart hverken grønnsaker eller fire stykk challenge...
Gremmes :sorry:
 
Fytti faen! Fått mensen :mad: :mad: Og opp ca 2 kilo :eek: :eek: Så må nok jobba hardt for å ikkje gå opp i forholdt til fredagen, ellers ryker eg :(
 
Fytti faen! Fått mensen :mad: :mad: Og opp ca 2 kilo :eek: :eek: Så må nok jobba hardt for å ikkje gå opp i forholdt til fredagen, ellers ryker eg :(
Oioi! Får håpe noe av det slipper til fredag! Fortsatt noen dager til :)

Jeg drikker kaffe. Og nyter det. Aldri mer koffeinfri! Haha
 
  • Liker
Reactions: EJ
Fytti faen! Fått mensen :mad: :mad: Og opp ca 2 kilo :eek: :eek: Så må nok jobba hardt for å ikkje gå opp i forholdt til fredagen, ellers ryker eg :(

Auch! :(
Jeg kommer å få min på torsdag eller fredag selv, og med oppkjøringen den siste dagen her ser det jo ikke så lyst ut...
Egentlig trodde jeg jo at jeg var gravid denne gangen og skulle få slippe TR, men dengang ei.... positive tester ble negative igjen gitt og kjemisk nr 4 er et faktum....

Så.... da må jeg bare ha full skjerpings frem til da om jeg skal overleve denne uka :rolleyes:
 
Auch! :(
Jeg kommer å få min på torsdag eller fredag selv, og med oppkjøringen den siste dagen her ser det jo ikke så lyst ut...
Egentlig trodde jeg jo at jeg var gravid denne gangen og skulle få slippe TR, men dengang ei.... positive tester ble negative igjen gitt og kjemisk nr 4 er et faktum....

Så.... da må jeg bare ha full skjerpings frem til da om jeg skal overleve denne uka :rolleyes:

Japp, auch! Det kipe er at mensen ikkje er ferdig før rundt mandag-onsdag neste veke, så ingen hjelp å få før tidligast neste fredag :(
 
I dag er det 15 000 skritt som står for tur! 12 000 så langt, så det går nok veldig fint :D
 
I dag er det 15 000 skritt som står for tur! 12 000 så langt, så det går nok veldig fint :D
Flinkis :D

Jeg ligger rett ut med en råtten kropp i dag...
Håper jeg frisker til snart og at energien kommer tilbake..
 
Flinkis :D

Jeg ligger rett ut med en råtten kropp i dag...
Håper jeg frisker til snart og at energien kommer tilbake..
Det går seg nok til! Hadde råtten kropp i går, gikk 3000 skritt. Haha.

Hvordan er det med deg sånn ellers? Ser lenger oppe her at testene ble negative igjen :/
 
Det går seg nok til! Hadde råtten kropp i går, gikk 3000 skritt. Haha.

Hvordan er det med deg sånn ellers? Ser lenger oppe her at testene ble negative igjen :/

Tror det er kroppen som reagerer på at jeg slutta på medisinene, og at mensen er på vei. Helt skutt!
Sånn ellers går det jo greit. Har hatt mange kjemiske graviditeter det siste året, så er dessverre vant til det... Men kjipt såklart :(
Ingen graviditet betyr i alle fall større fokus på helsa og vektnedgang ;)
 
Da har mensen meldt sin ankomst her også. Lurer veldig på hvordan veiingen vil gå i morgen med den i full gang.
Det så greit ut i dag, men kjenner jeg tanta rett, har hun gjerne med seg væskeansamling... :/
 
Da har mensen meldt sin ankomst her også. Lurer veldig på hvordan veiingen vil gå i morgen med den i full gang.
Det så greit ut i dag, men kjenner jeg tanta rett, har hun gjerne med seg væskeansamling... :/

Den er så jævlig! Den jævligaste dama eg veit om :p
Håpar det går greitt for oss begge :)
 
Da har mensen meldt sin ankomst her også. Lurer veldig på hvordan veiingen vil gå i morgen med den i full gang.
Det så greit ut i dag, men kjenner jeg tanta rett, har hun gjerne med seg væskeansamling... :/

Den er så jævlig! Den jævligaste dama eg veit om [emoji14]
Håpar det går greitt for oss begge :)
Vi får satse på at tanta er grei med dere begge imorgen [emoji14] hvordan går det ellers?

Her har målet i dag vært bonus på mosjon og trening! Så nå er jeg møkksliten. Men så ble det bonus også da [emoji14] spent på om gårdagens bursdagsfeiring har satt stopper for vekta..
 
Vi får satse på at tanta er grei med dere begge imorgen [emoji14] hvordan går det ellers?

Her har målet i dag vært bonus på mosjon og trening! Så nå er jeg møkksliten. Men så ble det bonus også da [emoji14] spent på om gårdagens bursdagsfeiring har satt stopper for vekta..

Så flink du er!! :)
Om du har fått trent og mosjonert så mye er det ikke sikkert at litt bursdagsmat har så mye å si :)

Her blir det ikke bonus på så mye må jeg innrømme...Kanskje mosjon om kroppen orker en tur i skogen i kveld...
Og jeg som ikke drikker te, kaffe eller cola klarte til og med å gå på en cola zero smell i dag :/
Syns så synd om meg selv her jeg sitter på jobb med rivende mens-smerter, så måtte bort i automaten og ha noe med kullsyre :p
Jaja, da må jeg velge noe annet enn koffein fra challengen i dag ;)

På kjøkkenet her står det en digg blåbærkake som en kollega har tatt med. Den er så god, men jeg skal klare å styre meg altså.
Belønningen blir en liten godteskål i morgen :)
Noen andre som jobber et sted hvor det til stadighet står noe godt på kjøkkenet? Det er litt av en prøvelse noen ganger.
Her er det kake på kjøkkenet nesten hver dag :hungry:
 
Får si meg fornøyd med 915 poeng etter den uka jeg har hatt :happy:
 
- 0,7 her og overrasket, for jeg har både hatt en slapp uke og har mensen nå.
Men har stort sett vært veldig flink med maten, sp er nok der det ligger :)
Veldig fornøyd!
 
Back
Topp