Skravletråd grønt lag

Mye stress denne uka så kroppen har samla opp endel vann.. opp halv kg. Men men. Jeg fikk ikke til å regne ut prosent når det ble pluss i kg. Fint hvis noen kan hjelpe til? Ikke så stødig med tall. Forrige uke 61,5. Denne uka 62 kg.
 
Mye stress denne uka så kroppen har samla opp endel vann.. opp halv kg. Men men. Jeg fikk ikke til å regne ut prosent når det ble pluss i kg. Fint hvis noen kan hjelpe til? Ikke så stødig med tall. Forrige uke 61,5. Denne uka 62 kg.

Da tar du 0,5x61, 5/100. Det er prosenten i pluss :)
 
Ned 0,8! Fornøyd :)
 
Ned 0.4, veldig fornøyd. Gjort mitt på Challenge, ble 1375 poeng denne gangen :)
 
Hvordan type utfordring vil vi ha om vi vinner utfordringen forresten?
 
Hei folkens. Til helga reiser jeg vekk. Fint om noen kunne vikariere for meg ved levering av vekt, og eventuelt å lage en ny challange? :)
 
Hei folkens. Til helga reiser jeg vekk. Fint om noen kunne vikariere for meg ved levering av vekt, og eventuelt å lage en ny challange? :)

Er på reis eg og, men om alle klarer å levere vekt tidleg så kan eg vikariere. Også kan me gi vekk sjølve utfordringen til det andre laget. Kan vers greitt med endring :)
 
Edit av forrige post! Eg skal ikkje på reis, men skal på Ladies Night: Fifty shades darker.
Så da reiser eg ut rundt kl 17:30 ish - så om alle kan levera talla sine innen kl 16 kan eg fikse.
 
Støl.no!! :arghh:
Valgte en fitnessblender i går som hadde hovedfokus på rumpe og lår, og nå er jeg helt ødelagt i dag..
Kanskje et tegn på at jeg bør gjøre det oftere :p

Her spiller ikke vekta på lag etter helgen. Nesten som om TR-kiloen kom nå som TR er nesten over igjen..
Det skal holde hardt mot fredag. Jeg håper bare det blir å gå i null i det miste og ikke opp...

Hvordan er det med dere andre?
 
Støl.no!! :arghh:
Valgte en fitnessblender i går som hadde hovedfokus på rumpe og lår, og nå er jeg helt ødelagt i dag..
Kanskje et tegn på at jeg bør gjøre det oftere [emoji14]

Her spiller ikke vekta på lag etter helgen. Nesten som om TR-kiloen kom nå som TR er nesten over igjen..
Det skal holde hardt mot fredag. Jeg håper bare det blir å gå i null i det miste og ikke opp...

Hvordan er det med dere andre?
Det er vel et tegn på noe sånt ja. Valgte en med mage og lår i går jeg, klarer så vidt å sette meg ned i dag [emoji14] prøvd fitnessblender før eller?

Har sneket på vekta, skal nok gå ned noe i alle fall :)
 
Det er vel et tegn på noe sånt ja. Valgte en med mage og lår i går jeg, klarer så vidt å sette meg ned i dag [emoji14] prøvd fitnessblender før eller?

Har sneket på vekta, skal nok gå ned noe i alle fall :)

Dette var min første, og det var jo veldig bra også da :) Fine øvelser som gjorde at det brant i musklene :)
Neste gang skal jeg gi det litt mer oppvarming enn 10 minutter med dans ;)
Må bare gi meg selv et par dager nå så låra mine kommer seg igjen :p
 
Dette var min første, og det var jo veldig bra også da :) Fine øvelser som gjorde at det brant i musklene :)
Neste gang skal jeg gi det litt mer oppvarming enn 10 minutter med dans ;)
Må bare gi meg selv et par dager nå så låra mine kommer seg igjen :p
Jeg og bruker å varme opp litt først, oppvarmingen på videoene er ikke så lange! Liker videoene jeg og, fine og varierte, og ikke minst lite komplisert [emoji14]

Haha, får håpe det går seg raskt til! Du kan ikke vikariere fredag/lørdag du?
 
Jeg og bruker å varme opp litt først, oppvarmingen på videoene er ikke så lange! Liker videoene jeg og, fine og varierte, og ikke minst lite komplisert [emoji14]

Haha, får håpe det går seg raskt til! Du kan ikke vikariere fredag/lørdag du?

Jo kan jo forsåvidt det om ikke du eller EJ får det til :) Er ikke på farta akkurat denne fredagen og uansett om vi vinner eller taper ser det ut at lag blå får utfordringen, så da blir det vel ikke noe på lørdag heller ;)
 
  • Liker
Reactions: EJ
Back
Topp