Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for henvisning til tidlig ultralyd på mandag. Hvis ikke tror jeg faktisk jeg bestiller privat i uke 12. Klarer ikke vente til OUL med å vite om alt er bra
Kanskje dumt spm, men hva må til for at man får henvisning til tul? Jeg har selv bestilt privat, siden jeg ikke vil vente til oul
Ikke et dumt spørsmål i det hele tatt Med nr. 1 fikk jeg henvisning pga få tegn på svangerskap, i tillegg til at jordmor ikke fant hjertelyd med doppler på kontroll. Var 11/12 uker på vei da. Alt var heldigvis fint
Denne gangen ønsker jeg det pga sterke smerter nede i magen som kommer og går, og som jeg har hatt siden noen uker før jeg ble gravid.
Aah, da skjønner jeg! Er min første, så alt er liksom så nytt for meg
Jeg har ganske sterke smerter i magen selv, kjennes liksom ut som veldig sterke mensensmerter.. Er dette uvanlig? Tenkte kanskje det bare var luft i magen siden jeg er forstoppet, men ble litt usikker nå
Jeg har også hatt kraftige luftsmerter de siste dagene, det tror jeg er vedlig normalt egentlig. Vondt men ufarlig heldigvis
Jeg ble sendt på sykehus i februar siden legen fikk for seg at det var akutt blindtarmbetennelse, noe det heldigvis ikke var. Siden det har jeg stått på venteliste på time til gyn, men ønsker TUL siden jeg enda ikke har fått time hos dem. Aner liksom ikke hva disse smertene skyldes.
Dere som bruker postafen - har dere resept og hvor stor pakning evt? Fikk legen min til å skrive meg resept så jeg skulle slippe å kjøpe ny hver 5 dag, siden de uten resept bare inneholder 10 tabletter. Men så fikk jeg resept på 10 pk.. Da kunne jeg jo likegreit sluppet den resepten
Jeg er sulten hele tiden! Kan spise frokost, lunsj og middag, og imellom måltidene så er jeg DRIIIIT sulten og kan bli det ganske akutt.. Jeg blir gal!!
Hvem var det som skulle være tilgangsansvarlig på skjult?
TakkOkei, da roer jeg meg litt ned Mye lykke til på tul dersom du får det
Krysser fingrene for henvisning til tidlig ultralyd på mandag. Hvis ikke tror jeg faktisk jeg bestiller privat i uke 12. Klarer ikke vente til OUL med å vite om alt er bra
Stakkars lille. Håper det gir seg fortI dag skulle vi egentlig ut på et kjekt arrangement jeg, mannen og lillegutt, men så skulle vi bare bytte bleie på ham raskt før vi skulle kjøre, så plutselig når bleia er satt på så kommer det et hav av oppkast.. Han spydde to ganger på rad (mini altså), så da ble det hjemmedag isteden (Og vask av store deler av badet.. Det ble jo oppkast over hele stellekommoden, oppi skuffene, på gulvet og halvveis inn under badekaret..) Har aldri opplevd noe lignende før. Han har jo hatt omgangssyken før, men det har aldri før vært sånn voldsomt oppkast
Stakkars lille. Håper det gir seg fort
Da har mannen bestemt at proteiner er viktig, og siden vi har en dunk proteinpulver så må jeg drikke en om dagen tro det eller ei, det er det minst ekle å få ned akkurat nå! Holdt på å brekke meg av knekkebrød, men shake gikk fint!
Det skal egentlig ikke brukes istedenfor mat, men når matlysten er elendig så er det jo mye mer enn ingenting.Hvordan proteinpulver er dette? Er det type måltidserstatter? Jeg sliter veldig med å få i meg mat om morgenen/formiddagen, så kanskje dette kunne vært noe