Skravletråd for uke 13

Katitzi

Gift med forumet
Marsboerne2017
Novemberbarna 19
Ny uke, ny skravling!

Her sovnet jeg på sofaen i går kveld, våknet i natt i 2 tida av at jeg måtte så sinnsykt på do... Kravlet meg i seng etterpå, bare for å bli vekt av mini 04.50 :shifty:

Ny legetime i dag da! Spent på om han er litt mer positiv nå som jeg er kommet til 7+1, eller om denne "negativiteten" kommer til å fortsette. Heldigvis er det en lege jeg er trygg på, og som jeg ikke har noe problemer med å si imot hvis jeg er uenig :p
 
Ny uke, ny skravling!

Her sovnet jeg på sofaen i går kveld, våknet i natt i 2 tida av at jeg måtte så sinnsykt på do... Kravlet meg i seng etterpå, bare for å bli vekt av mini 04.50 :shifty:

Ny legetime i dag da! Spent på om han er litt mer positiv nå som jeg er kommet til 7+1, eller om denne "negativiteten" kommer til å fortsette. Heldigvis er det en lege jeg er trygg på, og som jeg ikke har noe problemer med å si imot hvis jeg er uenig :p

Lykke til hos legen! Bra du sier i fra :)
 
Ny uke, ny skravling!

Her sovnet jeg på sofaen i går kveld, våknet i natt i 2 tida av at jeg måtte så sinnsykt på do... Kravlet meg i seng etterpå, bare for å bli vekt av mini 04.50 :shifty:

Ny legetime i dag da! Spent på om han er litt mer positiv nå som jeg er kommet til 7+1, eller om denne "negativiteten" kommer til å fortsette. Heldigvis er det en lege jeg er trygg på, og som jeg ikke har noe problemer med å si imot hvis jeg er uenig :p
Lykke til hos legen :) Du får oppdatere oss!
 
Lykke til hos legen :) Du får oppdatere oss!
Regner med det blir videre sykemelding pga kvalmen, men håper han kan sykemelde meg lengre enn 1 uke i slengen... For arbeidsgiver sin del, blir mer forutsigbart med mer enn 1 uke om gangen. Og blir jeg bedre før sykemeldinga er over, så går jeg jo bare på jobb..

Klarer ikke engang lukta av såpe, så spydde i dusjen nettopp... Delikat!
 
Regner med det blir videre sykemelding pga kvalmen, men håper han kan sykemelde meg lengre enn 1 uke i slengen... For arbeidsgiver sin del, blir mer forutsigbart med mer enn 1 uke om gangen. Og blir jeg bedre før sykemeldinga er over, så går jeg jo bare på jobb..

Klarer ikke engang lukta av såpe, så spydde i dusjen nettopp... Delikat!
Ouch! Jeg måtte bytte tannkrem, men såpe går fint. Er ikke sånn ekstremt kvalm egentlig, og det er jeg litt glad for..ikke spydd noe enda
 
Her er jeg uggen om morgenen, men synes det er litt tidlig (4+5 i dag)...

Ringte legen for å bestille første kontroll + henvisning til KUB-test. KUB-test var sekretæren ikke helt sikker på hva var så hun skulle ringe opp etter å ha snakket med legen...
 
Jeg har hatt utrolig sensitiv nese fra før, så jeg merker heldigvis ikke stor forskjell på min vanlige nese og gravid nese. Kvittet meg med parfymert produkter for lenge siden. Litt kjipt å bli så kvalm at en kaster opp i dusjen da:hungover:
 
Noen som har kommet over noen nydelige prisvennlige omslagsbodyer i nøytrale farger?
Har egentlig en forkjærlighet for marmar sine basic klær til de aller minste. Og kjøpte en del på salg til han som snart er 2 år. Men kunne tenkt meg å kjøpe en helt ny en til den som kommer.
Tenker å legge den i ett påskeegg, så ungene får den sammen med sine påskeegg i år.
Men da må den jo være nøytral
Vet om mange med trykknapper, men syns det gjør seg med den knytedetaljen.
 
Regner med det blir videre sykemelding pga kvalmen, men håper han kan sykemelde meg lengre enn 1 uke i slengen... For arbeidsgiver sin del, blir mer forutsigbart med mer enn 1 uke om gangen. Og blir jeg bedre før sykemeldinga er over, så går jeg jo bare på jobb..

Klarer ikke engang lukta av såpe, så spydde i dusjen nettopp... Delikat!

Jaa, arbeidsgivere er ikke glad i en ukes sykemeldinger..

Jeg reagerer også på ALT av lukter. Har måttet bytte tannkrem, alle såper er byttet til helt nøytrale såper. Gleder meg til folk vet mer, så de slutter å bruke parfyme rundt meg de få gangene jeg tør å bevege meg ut av huset:depressed:
 
Noen som har kommet over noen nydelige prisvennlige omslagsbodyer i nøytrale farger?
Har egentlig en forkjærlighet for marmar sine basic klær til de aller minste. Og kjøpte en del på salg til han som snart er 2 år. Men kunne tenkt meg å kjøpe en helt ny en til den som kommer.
Tenker å legge den i ett påskeegg, så ungene får den sammen med sine påskeegg i år.
Men da må den jo være nøytral
Vet om mange med trykknapper, men syns det gjør seg med den knytedetaljen.

Vet bare om bodyer med knapper.
Er helt for omslagsbody jeg også! Det er helt genialt:p
 
I dag var jeg på vei til jobb, hår og sminke var ikke så verst og formen føltes fin :)
Skulle bare lufte bikkja før jeg kasta meg i bilen.
Så, halvveis inn i lufteturen med lille bølla så kom det kasta på meg! Gikk og brakk meg til jeg kom meg inn døra igjen, lå på sofaen i to minutter før jeg løp inn på badet og ropte på elgen..

6+5 i dag. Hatt kanskje to sånne kvalmebølger tidligere så langt, så foreløpig ikke så ille!

Så, da var det bare å ringe jobb - og her ligger jeg under dyna og nipper til sitronlemonade og prøver å kose meg med Grey’s :)
 
Vet bare om bodyer med knapper.
Er helt for omslagsbody jeg også! Det er helt genialt:p

Får eventuelt strikke en, om jeg ikke finner annet enn marmar sine. Det koster jo 229 kr og frakt i tillegg for de, og de kommer sjelden på salg.
Syns det er stivt å bruke nesten 300 kr på en body.
 
Noen som har kommet over noen nydelige prisvennlige omslagsbodyer i nøytrale farger?
Har egentlig en forkjærlighet for marmar sine basic klær til de aller minste. Og kjøpte en del på salg til han som snart er 2 år. Men kunne tenkt meg å kjøpe en helt ny en til den som kommer.
Tenker å legge den i ett påskeegg, så ungene får den sammen med sine påskeegg i år.
Men da må den jo være nøytral
Vet om mange med trykknapper, men syns det gjør seg med den knytedetaljen.
Vi har brukt mye polarn o pyret sine omslagsbodyer. De har mye jeg syns er nøytralt til nyfødte, men samtlige har hatt trykk-knapper.
Ellers har vi hatt noen fra Newbie som har hatt kombinasjonen trykknapper og knyting.
 
Katten er så enormt irriterende masete og klengete for tiden!
Når jeg først har 20 min ledig mellom husarbeid, mens mini sover, og før de to store kommer hjem fra skolen, så vil jeg jo strikke. Men da kommer katten og skal tvinge seg på fanget og skal ha kos.
Hun blir skikkelig sur om jeg ikke vil kose.
Trivelig med dyr altså, er veldig glad i både hunden og katten.
Men hun skal kun kose med meg, og ikke mannen eller ungene når de er hjemme.
 
Kom hjem fra London tur med venninna mi i går kveld, potte forkjøla... :dead: Tilbrakte store deler av natta på badet, hostet og kastet opp. Jeg har vært kvalm dette svangerskapet, men ikke sånn at jeg har kastet opp så mye. Hosten trigger kvalmen mer og kasta opp ganske mye i natt. Så er hjemme fra jobb i dag iallfall, får se an i morgen. Skal iallfall på tidlig ultralyd i morgen, det blir spennende!
 
Kom hjem fra London tur med venninna mi i går kveld, potte forkjøla... :dead: Tilbrakte store deler av natta på badet, hostet og kastet opp. Jeg har vært kvalm dette svangerskapet, men ikke sånn at jeg har kastet opp så mye. Hosten trigger kvalmen mer og kasta opp ganske mye i natt. Så er hjemme fra jobb i dag iallfall, får se an i morgen. Skal iallfall på tidlig ultralyd i morgen, det blir spennende!
Det var kjedelig å høre!
 
For et døgn, altså.. Etter en litt hektisk helg hadde jeg sett fram til å slappe av hjemme i dag mens barna var på barnehagen. Istedenfor fikk hele familien omgangsyke i løpet av natta.. Hurra.
 
For et døgn, altså.. Etter en litt hektisk helg hadde jeg sett fram til å slappe av hjemme i dag mens barna var på barnehagen. Istedenfor fikk hele familien omgangsyke i løpet av natta.. Hurra.
Uff, det hørtes virkelig ikke morsomt ut!
 
Back
Topp