Herlig, tusen takk for svar!
Jeg hadde også klagd! Det skal være gratis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig, tusen takk for svar!
Litt tryggere er man vel, men er jo mange andre organer som også skal fungere for at et lite liv er levedyktig. Er derfor man snakker om de "magiske" 12 ukene, siden alt av vitale organer dannes innen 12 uker, så er det egentlig bare mye "modning" frem til uke 19-20, så er det å bygge opp fettlag og bli stor og sterkNoen som vet eller har en formening om hvor stor % som aborterer etter hjerte har begynt å slå?
Eller er det ikke noe som betyr noe?
Når man aborterer er det jo ofte for at babyen ikke er levedyktig?
Spørsmålet er vell egentlig, hvis man vet at hjerte slår, er man da "tryggere" mot abort?
Ca 5 mener jeg å ha lest, etter å ha sett hjerteslag i uke 8Noen som vet eller har en formening om hvor stor % som aborterer etter hjerte har begynt å slå?
Eller er det ikke noe som betyr noe?
Når man aborterer er det jo ofte for at babyen ikke er levedyktig?
Spørsmålet er vell egentlig, hvis man vet at hjerte slår, er man da "tryggere" mot abort?
Ny ultralyd i dag, kjenner nervene er litt på utsiden av kroppen, for nå er vi i de skumle ukene føler jeg! Fosteret ble målt til 8+5/6 sist Jeg hadde MA, nå er jeg 7+3.
Lykke til!!!Ny ultralyd i dag, kjenner nervene er litt på utsiden av kroppen, for nå er vi i de skumle ukene føler jeg! Fosteret ble målt til 8+5/6 sist Jeg hadde MA, nå er jeg 7+3.
Lykke til! Kjenner følelsen, skal bli veldig godt å komme forbi der jeg hadde MA sist.
Var fortsatt liv! Vokst etter boka!Lykke til!!!
Så koselig! Så det ut som en bamsemums allerede?Da har jeg fått sett vår lille bamsemums. Hjerte slo ble dyttet fram 3 dager. Så er nå 8+3.
Er nok mange som gjør det for å få ro i sjela, men det er jo også mange som har det pga tidligere graviditeter og problemer der. Jeg har hjertet i halsen før hver ultralyd pga alt som skjedde før jul, det var sinnsykt tøft å gå gjennom.Sjalu på alle som er på tidlig ul kjenner jeg
Ser den ja!Så koselig! Så det ut som en bamsemums allerede?
Er nok mange som gjør det for å få ro i sjela, men det er jo også mange som har det pga tidligere graviditeter og problemer der. Jeg har hjertet i halsen før hver ultralyd pga alt som skjedde før jul, det var sinnsykt tøft å gå gjennom.
Høres jo fornuftig ut av han, vi hadde nok tatt nesten like mange ultralyder som nå om vi ikke hadde fått det dekket, hvis dette går bra så er det første.. og det er vår 3.graviditet jeg var like ved å gi opp denne gangen og vente en stund før vi fortsatte med prøverørskarusellen, hodet mitt har vært rimelig kjørt..Mannen har sagt at om vi får ta stilling til det når skattemeldingen har kommet.
En liten bamsemums ja Knopper til armer å benSå koselig! Så det ut som en bamsemums allerede?
Er nok mange som gjør det for å få ro i sjela, men det er jo også mange som har det pga tidligere graviditeter og problemer der. Jeg har hjertet i halsen før hver ultralyd pga alt som skjedde før jul, det var sinnsykt tøft å gå gjennom.
Høres jo fornuftig ut av han, vi hadde nok tatt nesten like mange ultralyder som nå om vi ikke hadde fått det dekket, hvis dette går bra så er det første.. og det er vår 3.graviditet jeg var like ved å gi opp denne gangen og vente en stund før vi fortsatte med prøverørskarusellen, hodet mitt har vært rimelig kjørt..
Åååh, nå gleder jeg meg til neste ul, er 8+2 daEn liten bamsemums ja Knopper til armer å ben
Jepp.. for meg så er jo neste uke den skumleste, gikk galt 8+5/6, og det var skikkelig kaos å skulle få hjelp til å få det ut også jeg var skikkelig misfornøyd med sykehuset daSer den ja! Er jo greit å vite at alt er bra, spesielt om det har gått galt før.